News Flash:

Lansare cu stil a noului STILO

10 Mai 2002
1433 Vizualizari | 0 Comentarii
Anul acesta a inceput sub auspicii extrem de favorabile pentru ROMIL SERVICE, dealerul autorizat a doua din cele mai puternice companii in domeniul constructiei de autovehicule: FIAT si IVECO. Concernul FIAT a adus in Romania cel mai recent si mai perfectionat model : STILO, iar IVECO l-a lansat pe STRALIS - un exemplar magnific in lumea transporturilor grele. ROMIL SERVICE isi respecta promisiunea pe care si-a asumat-o la infiintarea sa in 1995 si le aduce pe amandoua in Iasi: elegantul STILO este gazduit in noul showroom AUTOPADOVA, ce s-a deschis pe 9 Mai 2002, intr-un ambient occidental si extrem de elegant in locatia din Soseaua Pacurari nr. 46, la parterul blocului 553, iar puternicul STRALIS isi va face o intrare in forta prin binecunoscuta Caravana IVECO, ce va avea loc la inceputul verii. Pentru cunoscatori si pentru cei interesati, echipa de consilieri in vanzari ROMIL este pregatita cu toate informatiile necesare. Printre clientii firmei Romil Service ce saluta inaugurarea noului showroom se numara Posta Romana, Interbrands si Serviciul de Ambulanta. Desi putin dezamagiti de calitatea proasta a drumurilor ce dau bataie de cap sistemului de amortizare, reprezentantii acestor institutii au fost extrem de multumiti de calitatea, confortul si designul placut al autoturismelor achizitionate. Un alt amanunt ce a fost precizat de catre clienti este faptul ca unitatea service ce deserveste acest dealear raspunde cu mult profesionalism si seriozitate oricaror probleme ce apar, iar preturile practicate de acestia sunt cele mai scazute din Moldova.
Noul fiat STILO, atractia principala a inaugurarii, reprezinta detasarea totala fata de trecut. Este o masina ce gandeste, ce-ti ofera confortul maxim si in care te simti protejat atat tu, cat si cei de langa tine. Se poate vorbi despre aceasta masina ca avand un caracter si doua personalitati: modelul cu trei usi si modelul cu 5 usi. Fiecare dintre cele doua modele sunt oferite cu trei nivele de dotari: "Activ", "Dinamic" si versiunea de varf "Abarth". Noul STILO este oferit cu o gama larga de de propulsoare. Clientul poate alege intre patru motoare cu benzina si doua turbo-disel ce folosesc tehnologie Common Rail, cu puteri intre 80 si 170 de cai putere. Desi multi dintre dumneavoastra considera ca motoarele diesel sunt motoare ce au nivelul zgomotului crescut, noua tehnologie folosita de Fiat demonstreaza ca in habitaclul masinii, chiar daca radioul este oprit, nu vezi si nu auzi decat zgomotul monoton al cauciucurilor pe sosea. Si fiinca veni vorba despre drumurile de la noi, unul din obiectivele trasate in caietul de sarcini alocat pentru proiectul Fiat Stilo a fost de a crea un sistem de suspensie capabil de performante de inalta categorie. Sistemul trebuie sa asigure usurinta in conducere si precizie, manevrabilitate exemplara si cel mai bun confort posibil pentru pasageri. De aici rezulta alegerea a doux concepte eficiente, testate si incercate, ce lucreaza foarte bine datorita caracteristicilor noului sasiu. Suspensia fata este caracterizata de configuratia independenta MacPherson, redefinita prin adaptarea a:
- arcuri elicoidale reconcepute;
- brate cu bucse de cauciuc si carcasa metalica in ambele capete;
- conectare mecanica conceputa pentru a monta noile brate ce sunt fixate mai rigid in fata si mai flexibile in spate;
- blocuri de suspensie cu prindere rigida de caroserie.
Suspensia spate este cu punte semiindependenta cu bara de torsiune, o solutie adoptata de o mare categorie de vehicule. Aceasta configuratie a fost populara in trecut si a cazut in dizgratie, dar acum a revenit in actualitate datorita posibilitatilor oferite de noua tehnologie. Aceasta configuratie combina avantajele traditionale ale unei solutii simple cu standardele de confort si manevrabilitate ce pot fi obtinute numai de suspensiile foarte sofisticate. Aceasta configuratie ofera pasagerilor urmatoarele avantaje:
- confort marit datorat zgomotului si vibratiilor reduse ce patrund in habitaclu. Amortizoarele ce prind puntea de caroserie (de asemenea, dezvoltate special pentru Fiat Stilo) sunt hidraulice. Pozitia amortizorului este verticala si este prins prin intermediul unui arc in locul unui bosaj practicat in caroserie;
- manevrabilitate exceptionala realizata de arcurile elicoidale ce asigura rigiditate torsionala ideala pentru suspensie si, prin aceasta, un balans bun intre partea din fata si cea din spate pentru o distributie optima a greutatii.
O bara antiruliu, ce este foarte usoara, datorita sectiunii in cruce, a fost montata pentru a mari rigiditatea structurala;
- stabilitate buna, datorata in parte amortizoarelor hidraulice ce prind puntea de sasiu: la inclinare, aceasta creeaza un efect antianclinare ce asigura o stabilitate exemplara chiar si in situatii dificile. De asemenea, ofera mare flexibilitate longitudinala ce asigura maxima filtrare a zgomotelor si vibratiilor.
Sa nu fiti surprinsi cand veti afla ca un model atat de inovativ ca Fiat Stilo este oferit, in plus, cu cutii de viteze de ultima generatie. De altfel, cutia de viteze are un rol determinant in ceea ce priveste satisfactia conducerii si confortul. Noul model ofera cinci variante, incluzand doux variante specifice, dependente de tipul de motor.
Conectarea detaliata este prezentata mai jos :
- cutie de viteze cu 6 trepte pentru motorul 1.2 16v
- cutie de viteze cu 5 trepte pentru motorul 1.6 16v
- cutie de viteze cu 5 trepte pentru motorul 1.8 16v
- cutie de viteze cu 5 trepte pentru motorul 1.9 JTD 80 CP
- cutie de viteze cu 5 trepte Getrag pentru motorul 1.9 JTD 115 CP
- cutie de viteze Selespeed pentru motorul 2.4 in 5 cilindri.
Toate cutiile de viteze impart un mecanism de actionare cu doua cabluri externe care asigura manevrarea usoara si silentioasa, fara a transmite vibratii mecanice prin mecanismul de actionare. De asemenea, toate versiunile sunt echipate cu actionare hidraulica a ambreiajului : cu un activator extern pentru motoarele 1.2 16v si 1.6 16v si coaxial (Csc) pentru alte unitati de comanda, incluzand 2.4 Selespeed. Dispozitivul nu este echipat cu activator extern pentru a mari eficienta sistemului pe durata de viata a automobilului si, de asemenea, este asigurat efectiv impotriva zgomotului si vibratiilor provenite de la motor.
Calitatea si siguranta acestor componente este garantata de atentia speciala acordata in cadrul procesului de asamblare, cand fiecare componenta a fost pre-testata si s-au efectuat masuratori electronice ai parametrilor ce definesc eficienta, flexibilitatea si lipsa de defecte.
Consumul de combustibil a fost redus prin folosirea unei noi galerii de admisie cu geometrie variabila. Controlul detonatiei a fost, de asemenea, folosit pentru a mentine avansul mai bun in orice conditii (incluzand folosirea unei benzine cu cifra octanica mai mica). In ultimul rand, au fost introduse injectoarele cu jet dublu, ce limiteaza cantitatea de combustibil injectata, in acelasi timp minimizand depunerile de benzina de pe peretii galeriei de admisie si in capul pistonului.
Dotata cu sistem Easy Go, scaune cu memorie de pozitie, sistem Dual Drive, 6 airbag-uri cu senzori de deschidere, control electronic al stabilitatii si sistem de frane asistat, noul STILO parca-ti face o invitatie sa evadezi din aglomeratia sufocanta a orasului. La capitolul confort, ar trebui sa amintim posibilitatile de rabatare completa a spatarului scaunului pasager (la modelul cu 5 usi), scaune basculante independente de spate, posibilitate de reglare electrica si incalzire a pernelor, volan reglabil vertical si orizontal.
Un lucru fascinant este acoperisul cu deschidere lamelara, care confera masinii spatiul unui cabrio si o mare luminozitate interioara, chiar daca cerul este gri. Preturile de vanzare ale acestor masini variaza de la 10763 euro pana la 18500 euro (pret CIP). Un alt lucru benefic pentru persoanele juridice este si leasingul operational pe care-l ofera Romil Service.
Enumerarea ar putea continua, dar va lasam dumneavoastra placerea de a descoperi un autoturism adus aproape de perfectiune prin posibilitatea oferita de firma Romil Service care, pana pe data de 15 octombrie 2002, pune la dispozitia dumneavoastra masini pentru test drive. (Z.I.)
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4387 (s) | 22 queries | Mysql time :0.315804 (s)