Remedii naturiste

Legume de primavara care nu trebuie sa-ti lipseasca de pe masa

Publicat: 25 mart. 2014
7
Primavara vine cu o diversitate de verdeturi, dar si legume proaspete care merita sa fie consumate in detrimentul altor alimente procesate pe care le-ai avut la indemana pe timpul iernii. Ridichile rosii, rucola si ceapa verde sunt cateva dintre legumele pe care este recomandat sa le consumi cu regularitate.
1. Ridichile rosii
Ridichile sunt o excelenta sursa de acid folic (recomandat tuturor femeilor insarcinate sau celor vor sa devina mame), antioxidanti si vitamina C, atat de importanta in special primavara, cand suntem mai expusi la raceli si gripa. De asemenea, contin calciu, fier, fosfor, magneziu si potasiu. 
Consuma-le in salate de cruditati alaturi de verdeturile proaspete de primavara pentru a beneficia de un plus de enzime si clorofila care purifica sangele. 

Cura cu ridichi, foarte buna pentru aparatul reno-urinar
Beneficiile ridichilor asupra sanatatii
 

2. Rucola
In combinatie cu rosiile cherry, uleiul de masline si zeama de lamaie, rucola devine foarte gustoasa. Este o salata potrivita pentru a fi consumata alaturi de paste integrale simple (cu ulei, usturoi, busuioc, parmezan) sau o friptura de vita/pui. 
Contine foarte putine calorii, o poti folosi in toate combinatiile de salata pentru a asigura volum, precum si nutrienti valorosi cum ar fi vitamina A, C, K, calciu, potasiu, fier.
3. Ceapa verde
Contine vitamina C, potasiu, alicina, quercetina – antioxidanti puternici cu rol in combaterea stresului oxidativ. De asemenea, consumul de ceapa verde te poate ajuta sa reduci nivelul colesterolului rau, sa mentii glicemia sub control si sa ai grija de sanatatea rinichilor. Consum-o cu regularitate in salate.

7 kilograme jos in 7 zile: Meniul care te ajuta sa slabesti doar cu fructe si legume
Un regim pe cat de usor, pe atat de eficient pentru slabit
 

4. Usturoiul verde
Contine nutrienti valorosi cum ar fi vitamina A, B1, B2, C, fosfor, sulf, potasiu, iod, calciu, siliciu. Principalul component activ al usturoiului este alicina, substanta cu un puternic efect antibiotic. De asemenea, usturoiul este unul dintre cele mai eficiente alimente anticancerigene. 
5. Salata verde
Are un continut bogat in minerale (iod, magneziu, cupru, fosfor, zinc) si vitamine (A, B, C, D, E). Datorita continutului bogat in fibre, salata verde este recomandata pentru dieta, deoarece stimuleaza digestia. (sursa: eva.ro)




Adauga un comentariu