News Flash:

Licenta inedita la Facultatea de Mecanica

23 Iunie 2007
4102 Vizualizari | 1 Comentarii
Licenta inedita la Facultatea de Mecanica
• Proiectele prezentate la proba practica a examenul de licenta de catre studentii de la Facultatea de Mecanica au presupus si realizarea mai multor vehicule, printre care un autovehicul cu alimentare hibrida si tractiune integrala
Daca pentru multi dintre studentii aflati in ultimul an de studii, lucrarea de licenta presupune multe ore petrecute la biblioteca sau in fata calculatorului, pentru cei de la Facultatea de Mecanica a Universitatii Gh. Asachi partea practica a dizertatiei este mult mai interesanta. Astfel, anul acesta o parte dintre studentii din ultimul an la profilul Autovehicule Rutiere au prezentat 3-4 proiecte practice care au constat in realizarea mai multor autovehicule, printre care un mini ATV (All-Terrain Vehicle), un cart pentru copii, o masina de teren cu suspensie multilink si un autovehicul cu alimentare hibrida, cu tractiune integrala. In ce priveste cel din urma proiect, acesta a fost realizat de catre Alin Garbaciu, impreuna cu Iulian Avasiloaie si Bogdan Iftimie, studenti la profilul Autovehicule Rutiere, si este, dupa cum afirma cu mandrie cei care l-au construit, printre putinele de acest gen, daca nu primul, prezentate pentru examenul de licenta la Facultatea de Mecanica. "Autovehiculul este construit pe platforma unui Aro 10 si are doua sisteme de alimentare, unul electric, pentru care am folosit douasprezece baterii de masina, si unul clasic, pe benzina. Ceea ce este interesant este faptul ca motorul electric functioneaza si ca generator, incarcand bateriile in momentul in care vehiculul se deplaseaza cu ajutorul motorului pe benzina. Motorul termic este de Dacie, motorul electric este pe curent continuu, cu excitatie serie, avand puterea de 5 Kw (in jur de 6,5 cai putere), iar tractiunea este 4X4. De asemenea, pornirea motorului termic se face cu ajutorul celui electric", a declarat Alin Garbaciu, constructor al autovehiculului. Autoturismul a fost prezentat ieri la proba practica, comisia de examen, al carei presedinte este si coordonatorul proiectului, prof. Radu Gaiginschi, si din care a facut parte si decanul Facultatii de Mecanica, prof. Spiridon Cretu, fiind incantata de munca studentilor. Masina va ramane acestora din urma, urmand sa decida cum o vor folosi in continuare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Bulibasha  | #14458
e sistemul stop and go. In Franta se propun teze si colaborari cu Renault pe tema asta
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1474 (s) | 22 queries | Mysql time :0.034116 (s)