News Flash:

Calatorie cu peripetii pentru pasagerii unui tramvai din Iasi! O ieseanca aduce acuzatii grave! Spune ca tramvaiul in care se afla a ramas fara frane

12 Iulie 2019
4046 Vizualizari | 20 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7432 RON (0.0000)
USD: 4.2921 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
tramvai Iasi

• Mai multi ieseni aflati intr-un mijloc de transport in comun au tras o spaima imensa in cursul zilei de ieri • Dupa ce au auzit o conversatie telefonica purtata de vatman, au crezut ca nu vor mai ajunge la destinatie • Iata ce s-a intamplat ieri pe traseul 9 si ce spun reprezentantii CTP Iasi despre aceasta situatie • O ieseanca a povestit ingrozita despre ceea ce a auzit din gura vatmanului

O noua intamplare in care a fost implicat un tramvai CTP Iasi, care a ingrozit mai multi calatori, a avut loc ieri. O tanara din Iasi a povestit ceea ce a trait in tramvaiul care circula pe traseul 9. Aceasta sustine ca a surprins o conversatie telefonica, intre vatmanul tramvaiului si un coleg al acestuia, in care povestea cum mijlocul de transport in comun a ramas fara frane.

Totodata, se pare ca vatmanul era speriat si spunea ca spera ca franele vor tine pana in statia din Targu Cucu, unde avea de gand sa-i coboare pe toti calatorii, lucru care s-a si intamplat, in cele din urma.

"Eram in tramvaiul de pe traseul 9, vagonul 107. Vatmanul vorbea cu un coleg si ii explica mahnit ca cel care i-a predat tramvaiul i-a spus ca nu tin cateva contacte electrice si ca isi da seama, de fapt, ca nu ii tin franele, aproape deloc. Cobora Podul Nicolina cu mare grija si intr-o liniste perfecta, si i-a spus ca va anunta calatorii in Targu Cucu sa coboare si ca spera ca il vor tine pana acolo franele si ca i-a mai atras colegului atentia sa il traga la depou, dar acesta ar fi negat ca are probleme la toata instalatia si ca e ceva minor. Ne intrebam de ce e mai simplu sa te intorci si sa nu iti peste de ce se intampla in urma ta cand, cu buna stiinta, poti pune atatia oameni nevinovati in pericol. Din fericire, nu s-a intamplat nimic rau pana in statia promisa si vatmanul a schimbat pancarta in «Defect» chiar in statia din Podu Ros", povesteste o ieseanca, pasager in tramvaiul care circula pe traseul 9.

Vatmanii si soferii au putere de decizie

Conform reprezentantilor Companiei de Transport Public din Iasi, atat vatmanii, cat si soferii angajati au dreptul de a decide daca mijlocul de transport in comun trebuie sa fie scos din circulatie in momentul in care depisteaza o problema tehnica. Totodata, acestia aduc asigurari si le transmit iesenilor ca atat autobuzele, cat si tramvaiele din Iasi nu pot pune in pericol viata calatorilor. In cazul semnalat de ieseanca, conducerea CTP va demara o ancheta, pentru a stabili daca vatmanul a procedat corect in aceasta situatie.

"Dorim sa va transmitem faptul ca, potrivit legislatiei in vigoare, fiecare sofer sau vatman are obligatia de a sesiza de indata orice defectiune tehnica a mijlocului de transport si de a il retrage din circulatie, daca conducatorul vehiculului considera ca nu isi poate desfasura activitatea in conditii de siguranta. Soferul sau vatmanul este cel care isi asuma raspunderea cu privire la mentinerea in circulatie a unui vehicul in cazul caruia au fost constatate erori tehnice. La nivelul Companiei de Transport Public Iasi va fi demarata o ancheta interna cu privire la modul in care vatmanul in cauza a respectat legislatia si procedurile interne. De asemenea, precizam faptul ca niciun tramvai aflat in circulatie nu pune viata calatorilor in pericol, toate vagoanele fiind verificate din punct de vedere tehnic la iesirea din depou. In ceea ce priveste uzura acestora, mentionam ca mai apar situatii in care constatam defectiuni tehnice in cazul acestora, acestea fiind remediate. Este important de stiut faptul ca toate vehiculele noastre transporta calatori doar daca pot circula in conditii de siguranta", precizeaza reprezentantii CTP Iasi.

Vezi si: Sofer baut si cu polita RCA expirata, oprit de politistii rutier

Un incident similar a avut loc recent

In urma cu aproximativ doua saptamani, un alt incident similar a avut loc pe traseul tramvaiului 9. Atunci, un tramvai al CTP nu a mai putut frana, pe podul Nicolina, izbind din spate un autoturism marca BMW. Oficialii CTP au oferit explicatii in ceea ce priveste producerea accidentului rutier. In acel caz, de vina pentru incident au fost depunerile de mastic de pe linia de tramvai. Acest lucru se intampla din cauza soferilor care aleg sa mearga pe calea de rulare a tramvaielor, in zilele in care temperaturile sunt foarte crescute. Din aceasta cauza, masticul este angrenat pe rotile masinilor si se depune pe linia de tramvai, ingreunand astfel deplasarea mijloacelor de transport in comun.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

tramvai ctp traseul 9 vatman frane problema tehnica contacte electrice
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (20)

HATER  | #707305
Păi? Așa vă trebuie dacă călătoriți cu mijloace de transport PROASTE, ca numai în Iași se mai poate așa ceva. Ia, luați-vă mașină iar dacă nu vă permiteți achiziționarea și întreținerea unui autovehicul personal, treceți pe modul PIETON. Mersul pe jos face piciorul frumos! Eu nu mă mai urc în viața mea în acele supranumitele "mijloace de transport" care sunt sicrie umblătoare.

Urcându-vă într-un mijloc de transport condus de un fraierache de la CTP, vă asumați că dacă se întâmplă vreun accident și sunteți victimă, amintiți-vă cât de proști sunteți când folosiți transportul în comun marca CTP, aviz amatorilior Civitas. Până n-o să crape cineva în mijlocul de transport în comun, nu o să se ia măsuri. Se pare că voi nu înțelegeți ordinea de funcționare în tara asta de câcat. La noi nu se face prevenție ca să se evite accidentul. Mai întâi crapă câțiva și după se ia o măsura de băgare în seamă.
hater again  | #707311
Este nevoie de 5 directori la CTP ca sa poate striga in cor ca vinovati sunt vatmanii sau calatorii , ei sunt acolo doar pentru salarii si bonusuri nerusinate !
Bee  | #707314
In loc de placuta "DEFECT" ar trebui afisata Diploma de Excelenta in transporturi "castigata" de CTP intr-o super competitie cu alti 3 !!! competitori de marca . Si ghici : toti au fost pe podium .
curiosu  | #707340
Am o intrebare. Este legal ca tramvaiele din Iasi sa circule cu tamponul din fata si in spate montate ? Vreau sa stiu daca e legal. Multumesc.
Soferii CTP  | #707341
soferii CTP se joaca cu viata oamenilor minut de minut. In intersectia Bdul
Poitiers -Podul Bucium si hotel Europa, spre Tg Cucu, pt ca au proiectat
aiurea statiile, autobuzele nu asteapta pe banda 1 verdele de la semafor
pentru a vira la stinga. Cum au inchis usile, soferii trec pe rosu si se
baga in fata coloanei. De acolo nu vad cind se face verde, pentru ca
semaforul e mult in spatele lor. La Podul Bucium, se poate, pentru ca dupa
trecere, mai sint montate 2 semafoare. Autobuze pline cu calatori, la ore de
virf sau seara, cind ploua, trec pe rosu, se baga in fata coloanei. Cum
pleaca si dupa ce se ghideaza acel sofer inconstient si iresponsabil care a
trecut pe rosu in intersectia de la hotel Europa ? Se uita in oglinda ca sa
vada cind pleaca ceilalti ? Va rog sa realizati inconstienta criminala a
soferilor de la CTP dar si a politiei care minut de minut, ora de ora, zi de
zi, asista la incalcarea legea ce pune in pericol viata a mii de oameni. Si
situatia e asa de ani de zile.
CHIRICA alias NICHITA  |  #707349
Sa-i multumiti primarului CHIRICA, ca a continuat politica lui NICHITA de
achizitionare cazane cu roti! Vor mai urma si altele, cu siguranta!
cine raspunde pt SIGURANTA noast  |  #707353
De ce nu se face nimic pt siguranta noastra ? La ce folosesc camerele de
vederi daca nu asigura siguranta pe strada ? de ce le-am platit ? de ce nu
sint imputate celor care trebuie sa le foloseasca dar nu o fac ? De ce nu
sint sanctionati cei care nu le folosesc ?
Citizen  | #707342
In parcarea de la CASA STUDENTILOR, veti vedea zilnic, masini ale Politiei
care au treaba la Parchet si care parcheaza pe TRECERE DE PIETONI !!!! Da,
masini ale politiei care parcheaza ore intregi pe trecere de pietoni. Altele
parcheaza in aceeazi parcare total aiurea, desi exista indicatoare cu
stationarea interzisa. Cu ce autoritate si drept politia poate veni sa
amendeze pe altii, cind zilnic, zeci de masini ale politiei stationeaza
neregulamentar pe trecere de pietoni sau in locuri nepermise ? Cu ce
autoritate poate sa vina la mine sau la altii un politist, in conditiile in
care la capat Copou, autobuzele isi fac veacul cum vor ei ? Cu ce autoritate
poate veni politia sa-mi spuna mie, cetatean care ii plateste salariul, in
conditiile in care zilnic, masini de taxi, stau neregulamentar in parcarea
la Casa Studentilor si cind pleaca, taie linii continue multiple pentru a
intra in rond, ei fiind obligati ca la iesire din aprcare sa vireze doar la
dreapta pe Copou ?
poolitzia  |  #707343
De ce aceasta situatie se permanentizeaza fara ca NIMENI, dar NIMENI din
cei indrituiti sa raspunda cu ceva ? Pentru ca primarul e cumatru cu
patronii de la firmele de taxi si isi ia dreptul ? Sau ca politistii au,
prin interpusi, masini de taxi la strada ?
COSTIN  | #707344
Primaria are obligatia de a proteja cetatenii. De asta platim impozite. In
lumea civilizata, traiesc oameni cu nivele diferite de educatie. Politia si
autoritatile isi insa fac treaba. Se respecta regulile si daca nu, imediat,
apare sanctiunea. Cum de ? Pt ca peste tot sunt camere radar fixe, cocoase
etc. Asa ca, primaria trebuie sa-si faca treaba altfel murim ca prostii in
secolul tehnologiei. E suficient ca primarul, viceprimarul, directorii si
consiliul local, sa se uite peste statistici si sa vada cate victime si cite
accidente de circulatie se inregistreaza in Iasi. Se moare ca pe front in
razboi. Cauzele sint viteza excesiva, drumuri prost semnalizate,
indisciplina, stationari aiurea, incetatenirea ca oricum ai conduce, in
afara ce ceva radare mobile, nu ti se poate intimpla nimic etc. Nici nu ai
nevoie de multa politie atita timp cit exista tehnologie. Inclusiv ridicatul
masinilor este proba de prostie Iti tebuie doar citiva oameni care sa
lipeasca amenda pe parbriz.
Prometheus  | #707345
Prin fraza directorului de la CTP ”ca soferii si vatmanii au ultimul cuvant daca ies la strada sau nu” demonstreaza ca aceasta firma nu numai ca este condusa de incompetenti dar sunt si iresponsabili jucandu-se cu vietile oamenilor.
Firma trebuie sa aiba sef cu calitatea si siguranta mijloacelor de transport care ar trebui sa-si dea acordul ca mijloacele de transport sa iasa sau nu la strada.
La soferi si vatmanii ”acarii paun” au scris in regulamentele lor ca le mareste salariul cu 20% iar lor celor care conduc CTP ca li se mareste salariul cu 60%, pentru ce?
Pentru incompetenta si iresponsabilitate.
In contextul cand cei ce conduc CTP au fost si inainte la conducerea RATP si au falimentat-o, cand intre RATP SI CATP nu este nici o diferenta decat de o litera, in rest aceleasi probleme iti pui intrebarea ”PRIMARIA CE FACE” doarme?
CTP ?  |  #707354
Autobuzele Regiei de Transport din Bucuresti au mari probleme tehnice si
pun in pericol siguranta pasagerilor. Raman fara frane si le sar rotile in
mers. Afirmatiile extrem de grave le apartin unor sofer vechi ai RATB.
Acestia pretind ca inspectia tehnica a vehiculelor o face deseori portarul
si au demonstrat acest lucru printr-o filmare cu camera ascunsa. Dovada care
ne-a fost prezentata si noua a ajuns si pe masa conducerii, la vremea
respectiva. In imaginile surprinse cu camera ascunsa se observa cum
verificarea tehnica a autobuzelor e facuta de angajatii din birou, doar
uitandu-se pe geam. Asadar, expertiza tehnica o face portarul! O acuzatie
indrazneata de care ar fi trebuit sa se tina cont. Cu atat mai mult cu cat
vorbim despre viata calatorilor.
SOCRATES  | #707346
Citeva amanunte de luat in seama atit la accidental de acum dar si la cele
trecute sau viitoare. Primaria si politia pot fi facute responsabile, iar un
avocat bun poate avea success. Iata argumentele : 1. Sint sigur ca la o
expertiza serioasa, intersectiile si multe artere de circulatie nu respecta
criteria normale de siguranta 2. Calitatea marcajelor - vestita vopsea cu
care se traseaza marcajele este de calitate proasta, in foarte multe locuri
stearsa si in nici un caz reflectorizanta. 3. Ilumintatul in Iasi este sub
normele admise sau cerute. Stilpii sint linga copaci ci lumina este obturata
de frunza si crengi, intensitatea luminii este slaba . 4. Multe masini sint
parcate neregulamentar si desi exista politie, aceasta nu-si face treaba.
Succes in instant si faceti-i sa plateasca pe primar, seful politiei si toti
directorii. Numai asa se vor responsabiliza.
Bee  | #707347
Primaria nu doarme , petrece la nunti si cumatrii cu toate institutiile subordonate .
tra la la, tra la la  |  #707350
Primăria a cumpărat toalete automate, cu GSM: fiecare costă cât un
apartament. Cinci toalete au fost achiziţionate la un preţ de circa 130.000 lei/bucata
(fără TVA), adică echivalentul a aproape 30.000 de euro, cât preţul unui
apartament mai modest.
Fiul primarului de 11 luni are un venit mai mare decit taica-su si de aceea si-a permis sa sparga 250.000 euroi ca sa-si traga prima vila. Urmeaza altele...Doamne ce prosti mai sintem si ce institutii si justitie de 2 bani mai avem...Ne meritam soarta...
vai de noi!!!!!!  |  #707352
La Consiliul Județean avem un președinte inculpat pentru abuz, consiliat de
un condamnat în prima instanță pentru mita și un vicepreședinte trimis în
judecată de DNA. Acești oameni au putere de decizie asupra banilor publici ,
numesc și revoca oameni pe funcții importante, conduc destinele unui judet.
La primarie, 6 dezvoltatori imobiliari au venit la cumatria primarului si
toti construiesc in Centru. Cumatra lui Chirica e sefa inspectiei de
urbanism de la Politia Locala. Ce mai vreti? E vai de noi.
Plus asta  |  #707356
Nu-ti vine sa te urci pe pereti sau sa iei toporul in mina ? Pe linga
salarii, haine si alte privilegii, stiati ca personalul Politiei Locale Iasi
beneficiază de Norma de hrana ???? Norma de hrana (32 lei/zi calendaristica)
este platita pentru personalul in activitate, care ocupa functii publice de
executie specifice de politist local si pentru personalul care ocupa functii
publice de conducere (inclusiv cei care exercita cu caracter temporar
functia publica de conducere, doar pe perioada exercitarii); Norma nr. 1 (25
lei/zi calendaristica)- pentru personalul in activitate, care ocupa functii
publice de executie generale si pentru personalul care ocupa posturi de
personal contractual. Norma suplimentara 12”B” (5 lei/tura/schimb - pentru
personalul in activitate al Politiei Locale Iasi, care lucreaza in ture sau
schimburi, conform pontajului). S-a uitat cineva la cit personal are Politia
Locala ? Stiti citi consilieri juridici are ?
haooooos !!!!  | #707348
In acest oras nimeni nu respecta legea si toata lumea incalca legile
circulatiei rutiere : biciclistii traverseaza pe bicicleta trecerea pietoni,
autobuzele transportului in comun nu opresc regulamentar in statii,
soferiiCTP vorbesc in continuu la telefon cu masina plina de calatori,
autobizele de la transportul in comun in fac pauza de odihna in giratorii
(ex. Capat Pacurari sau rond Copou), taxiurile au devenit un fenomen negativ
de proportii impresionante, la fiecare semafor exista ciumetii care ies din
coloana sau de pa banda exterioara vireaza la stinga (vezi intersectia
Cotnari), masini sint cu sutele parcate in apropierea trecerilor de pietoni
sau chiar pe trecere si multe altele. Burtosii si coruptii din Politie nu
raspund pentru nimic. E haOOOOOOOOOS !!!!
coruptia endemica...  | #707351
Sume uriase de bani din bugetul public au fost pierdute in combinatiile
scandaloase prin intermediul carora s-au adus autobuze second-hand la Iasi •
Banii cu care se putea moderniza transportul public de persoane au ajuns,
insa in buzunarele unor afaceristi controversati care au profitat din plin
de insolventa RATP si nou infiintata CTP • Peste 5 milioane de lei a fost
capacul pus de Unistil SRL Barlad in doar trei combinatii prin care a adus
76 de autobuze second-hand la Iasi • Cei peste un milion de euro care au
ajuns in buzunarele celor implicati puteau fi folositi pentru achizitia de
autobuze sau tramvaie noi. Compania Unistil SRL, fostul operator privat de
transport din Iasi, controlat de omul de afaceri Vasile Puscasu, a facut
profituri uriase din bugetul public in ultimii ani prin combinatii
scandaloase care au fost in dauna cetatenilor si care a bagat milioane de
lei in buzunarele celor implicati in aceste afaceri.
sursa bzi.ro
Sandokan  | #707377
Imaginați-vă un ,,cazan umblător” numit tramvai, rămas fără frâne pe Copou la vale sau când coboară panta spre stația Pădurii și în stație să fie alt tramvai care așteptă să urce sau să coboare călătorii ... ar fi dezastru. Oare inconștienții și incompetenții ăștia când ,,cumpără...” asemenea ,,cazane” nu se gândesc și la siguranța oamenilor deloc ??? ăștia care achiziționează asemenea porcării și le lansează în trafic, ar trebui să răspundă penal, pentru punerea în pericol a cetățenilor. Privesc la unele ,,cazane” numite tramvaie, și mă mir cum de nu începe să cadă bucăți din ele. Sunt un real pericol pentru cetățeni. Dar de fapt ... cui îi pasă ???
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1974 (s) | 23 queries | Mysql time :0.030174 (s)