News Flash:

Deputatul Petru Movila: ''Parteneriatul public-privat pentru constuirea autostrazii Iasi-Tg.Mures este un experiment la fel de sucit ca intreaga guvernare''

22 Iulie 2019
344 Vizualizari | 1 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7415 RON (+0.0061)
USD: 4.2846 RON (-0.0030)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Petru Movila 1

Deputatul Petru Movila, intr-o postare facuta pe pagina sa de Facebook, ataca in termeni duri parteneriatul public-privat pentru constuirea autostrazii Iasi-Tg.Mures.

Deputatul Petru Movila, despre conflictul dintre Aeroportul Iasi si Consiliul Local Aroneanu: ''Dialogul este solutia corecta si eficienta''

''Am spus de la inceput ca parteneriatul public - privat este un experiment la fel de sucit ca intreaga guvernare PSD + ALDE.
Tot de prin 2017 am spus ca trebuie sa facem toate demersurile necesare ca legea pentru constructia autostrazii Iasi – Tg. Mures sa fie aplicata corect si nu speculata pana sa ramana fara un fundament real. Nu vad, in jurul acestui proiect, decat parerologi si oportunisti care-si fac imagine dand din cand in cand un comunicat, insa fara sa fi intrat vreodata la Ministerul Transporturilor sau la CNAIR. Din aceasta categorie fac parte 95 la suta din politicienii locali, in frunte cu presedintele PSD Iasi, Maricel Popa, care nici macar nu stie de unde incepe exact autostrada si unde se termina.

Pentru ca este iesean, mi se pare mai grav comportamentul lui Maricel Popa decat cel al premierului VV Dancila, care si-a dat seama abia acum ca parteneriatul public – privat este eronat din toate punctele de vedere. Ar trebui sa bata lunar la usile Bucurestiului si sa intrebe ce s-a mai intamplat cu autostrada de cand a fost ultima data, dar e greu cand nimeni nu stie cine esti. Nu-i asa, Maricele? Insa, nici cu Dancila nu imi e rusine. Este o competitie stransa intre cei doi pentru titlul de bufon. Cand primul om al Guvernului se ascunde in spatele unei institutii care are total alt rol inafara de a-si da cu parerea despre autostrazi, este trist pentru ca arata cat de slabi sunt cei din Guvern. Daca pentru cei cativa kilometri ai autostrazii Comarnic – Brasov avem nevoie de aviz CSAT, pentru cei 300 de km ai autostrazii Iasi – Tg. Mures oare ne trebuie avizul NASA sau al lui Putin?!
Cand avem nevoie de un paravan ca CSAT-ul pentru a construi o autostrada este clar ca ceva trebuie restartat in tara asta. Si trebuie inceput cu Guvernul
'', se arata in postarea facuta pe pagina de Facebook a deputatului Petru Movila.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

parteneriatul public-privat
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

O DRUMARITA  | #708282
D-le Movila Petru , da matale de cand n-ai mai fost pe la CNAIR ???????? Cunosti cumva ca aceasta Companie isi desfasoara activitatea fara sa aiba BUGET pe 2019 ?????? Si atentie suntem in luna IULIE !!!!!!!!!! Ia mai interesati-va un pic. CNAIR are , printre alte activitati, asigurarea sigurantei circulatiei participantilor la trafic !!!!!!! CU CE ???
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.5243 (s) | 21 queries | Mysql time :0.388597 (s)