News Flash:

Locatarii unui bloc la mana maistrului de sector de la UFET

16 Februarie 2006
1055 Vizualizari | 0 Comentarii
•Locatarii din blocul 971 A din Soseaua Nicolina au stat trei zile fara caldura, pentru ca intr-un apartament de la etajul trei s-a produs duminica dimineata o fisura la o coloana comuna de incalzire •Abia dupa trei nopti petrecute in frig, echipa de interventie de la Uzina de Furnizare a Energiei Termice a rezolvat problema

Locatarii din blocul 971 A din Soseaua Nicolina au stat trei zile fara caldura, pentru ca intr-un apartament de la etajul trei s-a produs duminica dimineata o fisura la o coloana comuna de incalzire. "Eu am centrala de apartament si nu am avut probleme, dar, pentru ca a aparut un por in teava care trece pe la mine prin apartament, a trebuit sa opresc caldura pentru toata scara", a declarat Angelica Albu, proprietara apartamentului.
Pentru ca in contul asociatiei de proprietari nu era nici un ban, Ioan Dominte, administratorul asociatiei, a apelat la maistrul de la cel mai apropiat punct termic. "In casieria asociatiei aveam doar 32 mii lei (3,2 RON). Unde sa ma duc, la ce firma, ca astia imi cer banii in avans? Uzina de Furnizare a Energiei Termice ne da caldura, ei pot sa ne repare teava si sa puna costurile pe factura la energia termica. M-am dus luni dimineata la maistrul Octav Moisii, de la PT 8 Nicolina. M-a trecut intr-un registru si mi-a spus ca nu are oameni disponibili, pentru ca are lucrari mai importante", a povestit Ioan Dominte.
Marti dimineata, dupa a doua noapte in care locatarii au stat in frig, administratorul s-a dus din nou la punctul termic, insa nici de data aceasta nu s-a putut rezolva problema. "Luni dimineata nu am putut sa mergem la blocul 971 A pentru ca a trebuit sa intervenim in CUG, la un liceu care statea fara caldura. Marti, toti oamenii mei au fost chemati la unitate pentru ca aveau instruire pentru protectia muncii", a spus Octav Moisii.
Miercuri dimineata, administratorul Dominte a facut o noua incercare. "A doua zi dimineata am fost din nou la punctul termic si de data aceasta imi spuneau ca nu au teava. Pana la urma m-a trimis la inginerul-sef de la UFET, ca sa fac nota de comanda. Nu putea sa imi spuna din prima zi? In sfarsit, dupa ce am semnat comanda, au venit oamenii si au reparat teava", a mai spus Ioan Dominte. Costica Neculai, inginerul-sef de la UFET, a declarat ca imediat dupa ce omul a venit sa faca nota de comanda s-a intervenit pentru rezolvarea problemei. "Am introdus obligatia completarii unei note de comanda pentru a inlatura ciubucareala pe care o fac maistrii de sector sau muncitorii. In acest fel, suntem si singuri ca lucrarea este executata corect", a precizat Costica Neculai.
Octav Moisii, care ieri la pranz admira modul de lucru al unei echipe de la Regia Autonoma Judeteana de Apa Canal, a declarat ca i-a spus din prima zi lui Ioan Dominte ca trebuie sa faca o nota de comanda, insa acesta nu recunoaste.
La prima vedere, incidentul este minor, cu toate acestea cazul este semnificativ pentru birocratia pe care trebuie sa o infrunte iesenii care locuiesc la bloc, cand au o problema la una dintre instalatiile de utilitati din apartamentul propriu. Firmele specializate nu intervin decat dupa ce te duci la sediul lor, platesti un avans din lucrare si abia dupa aceea se mai gandesc daca pot veni imediat sau trebuie sa mai treaca o zi, doua. Daca ai noroc poti rezolva problema in cateva zile, cu echipele de interventie de la societatile care furnizeaza utilitatile publice.
Cristian MATASA
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1417 (s) | 22 queries | Mysql time :0.016574 (s)