News Flash:

Locuitorii din Mircea si Galata, blocati in trafic zi de zi

12 Ianuarie 2011
1861 Vizualizari | 4 Comentarii
Sute de oameni din cartierele Mircea cel Batran si Galata pierd minute bune in fiecare zi in asteptarea unui mijloc de transport public cu care sa mearga la serviciu. Numarul mare de masini care aglomereaza in fiecare dimineata strazile Cerna si Pantelimon Halipa fac imposibila sosirea la timp a mijloacelor de transport in comun de pe traseul 28. O solutie ar fi decongestionarea traficului din zona pasajului Galata, dar autoritatile tergiverseaza rezolvarea problemei. Este vorba de impunerea directiei de dreapta obligatoriu la iesirea din pasaj pe bulevardul Nicolae Iorga si intoarcerea masinilor in zona Garii Nicolina, prin amenajarea unui sens giratoriu aici. Sefii primariei sustin ca nu pot lua deocamdata aceasta decizie din cauza lucrarilor de modernizare a bulevardului Nicolae Iorga, executate de Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi.
O alta solutie ar fi organizarea unui traseu de transport in sens invers, care sa faca legatura intre cartierele respective si Copou, respectiv pe ruta Pasarela Nicolina - Mircea - Pasarela Alexandru cel Bun - Gara - Piata Unirii - Copou. Sefii RATP amana amenajarea unui astfel de traseu motivand ca este nevoie de o hotarare de Consiliu Local. Un alt motiv e faptul ca traseu s-ar suprapune cu traseul 6 de microbuz Dacia - Gara - Copou, pe care opereaza partenerul RATP, firma Unistil SRL. "Noi am incercat o data un astfel de traseu, dar nu a avut succes. Au circulat mijloacele de transport aproape o luna, dar lumea nu s-a inghesuit. In plus, pentru amenajarea acestuia este nevoie de o hotarare de Consiliu Local, care sa aprobe noile planuri de transport. Cred ca solutia cea mai potrivita ar fi decongestionarea traficului in zona pasajului Galata", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pasajului galata
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (4)

edi  | #139529
nu pricep de ce nu se elimina gardul metalic de sub calea ferata si sa se creeze inca un sens de mers la iesirea din pasaj ? Nu este in opinia mea nevoie de alee pietonala sub calea ferata . aleea pietonala nu duce nicaieri . de ce nu o desfiintati fratilor . daca sunt motive , altele decit regulamentele idioate ale CFRului din anii 33 , spuneti-le
wtvr  | #139555
eu nu vad util acel semafor de la spitalul de recuperare.nici nu inteleg de ce ar imbunatati circulatia obligativitatea la dreapta la iesirea de sub pasaj...cea mai buna optiune pare cea cu ruta de transport invers.
malex  | #139578
SINGURA SOLUTIE ESTE LARGIREA SUB PASAJ CU O BANDA PENTRU VIRAJUL LA DREAPTA
Soferul  | #139719
O alta solutie ar fi ca sobolanii aia de politai sa iasa din birouri si sa amendeze cativa soferi nesimtiti care parcheaza masinile in alveolele destinate mijloacelor de transport in comun. Din cauza acestora autobuzele se opresc fix in mijlocul strazii blocand circulatia pe ambele sensuri de mers.
In legatura cu semaforul de la recuperare ar fi in regula daca ar fi sincronizat cu cel de la Galata astfel incat sa asigure fluenta circulatiei, nu sa prinzi un semafor verde unul rosu asa cum gandeste cretinul ala din fruntea Iasului. Din cauza gandirii inguste toate arterele principale sunt blocate si nervii soferilor intinsi la maxim ca trebuie sa opreasca din 50 in 50 de metri. Sa mai scoata si ei capul prin Europa sa vada cum sunt sincronizate semafoarele si cate camere de luat vederi sunt montate la intersectii si sa mai renunte la ideile lor tampite cu care batjocoresc populatia unui intreg oras.
Sa traiti bine... la Dorohoi!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1444 (s) | 22 queries | Mysql time :0.022599 (s)