News Flash:

Logo-ul de tara, luat de la supermarket? - FOTO

30 Iulie 2010
4154 Vizualizari | 3 Comentarii
Elena Udrea
Ministerul Dezvoltarii a lansat, astazi, la Shanghai, noul brand turistic al Romaniei. Logo-ul ar fi putut fi cumparat, conform informatiilor furnizate de Antena 3 si Realitatea TV, contra sumei de 250 dolari americani, de pe un site care contine o baza de date cu poze. Aceeasi frunza poate fi regasita si pe bannerul unei campanii, Oltchim SA. In timp ce noul slogan se doreste a fi o invitatie catre turisti sa exploreze "gradina carpatica" a Romaniei, frunza, unul dintre elementele principale din noul logo, seamana izbitor cu unul care apartine unei firme britanice de transport, Change Transport, informeaza Mediafax. Change Transport este un proiect englezesc, de autobuze ecologice, si se astepata ca primul sa apara anul acesta. Site-ul apartine unei companii irlandeze care furnizeaza solutii de management a flotelor de autobuze: gps tracking, passanger information. Logo-ul noului brand al Romaniei este reprezentat de o frunza colorata in nuante de verde, de altfel culoarea predominanta a intregului concept. Elementul grafic, care este pozitionat in partea dreapta, deasupra sloganului, este aproape identic cu cel al companiei Change Transport. In centrul logo-ului apare scris "Romania" intr-un font rotund, caligrafic. Fiecare litera este colorata in mai multe nuante de verde, in timp ce semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu. Sloganul "Explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii si este scris intr-un font mai comun, inclinat spre dreapta. Si pentru acesta s-a folosit tot o nuanta de verde, in timp ce fundalul este unul alb. Noul brand turistic al Romaniei a fost lansat la Shanghai, cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010. La eveniment erau asteptati sa ia parte, alaturi de ministrii Elena Udrea si Teodor Baconschi, si fostii mari sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocate 75 milioane euro pana la finalul anului 2013. Firma care s-a ocupat de crearea acestui brand este THR TNS. Cercetarea a avut doua componente - una calitativa si una cantitativa – si s-a desfasurat in Romania si in cele opt tari stabilite ca piete principale prin Masterplanul pentru dezvoltarea turismului national (Austria, Italia, Franta, Germania, Marea Britanie/Irlanda, Rusia, Ungaria si SUA). Domeniul "carpathian garden", înregistrat de un particular O companie de soft din Bucuresti a reusit sa înregistreze doua site-uri care contin elemente din noul slogan al brandului de tara cu opt zile înainte ca acesta sa fie lansat oficial. Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a cheltuit 900.000 euro pentru brandul de tara, dar a uitat sa îl înregistreze pe Internet, în conditiile în care sloganul "Explore the carpathian garden" va beneficia de o campanie publicitara internationala, informeaza HotNews.ro. Realizatorii brandului de tara au uitat de Internet, domeniul "carpathian garden" fiind înregistrat de catre un particular. Carpathiangarden.ro este înregistrat de Crossbyte Solutions SRL, companie detinuta de Cristian Gherghe. Pe domeniul .com, pagina carpathiangarden.com a fost înregistrata tot pe 21 iulie de catre acelasi Cristian Gherghe. Acesta sustine ca a înregistrat site-ul dupa ce a vazut, pe 21 iulie, ca "Explore the carpathian garden" va fi noul slogan al brandului turistic. Informatia despre noul slogan a fost publicata de presa abia pe 28 iulie, prin urmare nu e clar cum a aflat înaintea tuturor despre slogan. Cristian Gherghe mai spune si ca ar dori sa dezvolte site-ul într-un portal de promovare a turismului. Acesta a mai mentionat ca va ceda gratuit domeniul daca ministerul îi va solicita asta si ca nu doreste sa vanda ministerului site-ul.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (3)

remus  | #117054
Am ajuns de risu' curcilor cu asemenea cretinoizi pe post de ministri...Ce "dezvolta" madama asta in Romania in afara de libidoul prezidentiabil ? Mare rusine pe noi ,cetatenii acestei tari ,ca permitem sa fim condusi de toate curvele masculine si feminine care si-ar demonstra adevarata valoare "pe centura",si nu in guvern ori in parlament...mare rusine!!!!pentru noi toti..!!!!
Anastasia  | #117143
La asta ne pricepem noi romanii cel mai bine: să aruncăm cu noroi în oricine încearcă să facă un lucru bun. Asta a încercat şi Elena Udrea. Poate nu a reuşit 100%, dar a făcut ceva şi altii aruncă cu noroi.
oana  | #117156
aceasta "campanie" de batjocora la adresa campaniei de promovare a noului brand e clar provocata de interese financiare......jalnic........denigrati lucrurile bune care au loc multumita lui Udrea pentru bani! nu aveti patriotism??
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1339 (s) | 22 queries | Mysql time :0.023677 (s)