News Flash:

Lucrarile de pe Cuza Voda se complica

3 Iulie 2009
1338 Vizualizari | 0 Comentarii
Lucrarile de pe Cuza Voda se complica
• Reprezentantii primariei vor sa extinda proiectul de modernizare a liniei de tramvai de pe Cuza Voda • Linia de tramvai de pe tronsonul Golia - Barboi va trebui modernizata dupa aceleasi principii folosite de constructorul german Martin Rose • Primaria va trebui sa aloce inca 500 mii Euro pentru realizarea lucrarilor


Chiar daca reprezentantii primariei au anuntat ca linia de tramvai de pe Cuza Voda va fi schimbata pana in toamna acestui an, situatia din teren este cu totul alta. In prima faza, municipalitatea va reusi cu ajutorul constructorului german Martin Rose sa modernizeze zona Arcu - Cuza Voda pana in apropierea str. Armeana. Insa cealalta bucata de tronson vizata, pana in apropierea bisericii Barboi, este inclusa in alt proiect ce vizeaza reabilitarea Manastirii Golia. "Astazi (ieri- n.r) am avut o discutie cu constructorul de la Golia si cu reprezentantii Consiliului Judetean. Solutia din proiectul Golia este diferita de ce facem pe Cuza Voda. Ca sa fie o continuitate trebuie sa abordam aceeasi solutie. De exemplu, pe Cuza Voda vor fi montate amortizoare duble. Pe proiectul de reabilitare a manastirii, linia ar costa in jur de 758 mii Euro. Daca s-ar respecta solutia moderna, costurile vor ajunge la 1,2 milioane Euro. Vom analiza proiectul pentru a gasi o solutie de a prelua respectivul tronson", a precizat Mihai Chirica, directorul tehnic al primariei. Firma Constructii Unu SA se ocupa de reabilitarea manastirii, urmand ca linia de tramvai sa fie modernizata de un subcontractant. "Noua solutie va face obiectul unei hotarari de Consiliu Local si de Consiliu Judetean. Firma nu poate sa realizeze lucrarile respective. De aceea, va fi nevoie de aportul unui subcontractant. Totodata, vrem sa includem si rondul din Targu Cucu", a mai spus Chirica. Proiectul "Reabilitarea si Dezvoltarea Turistica a Ansamblului Monument Istoric Manastirea Golia" are o valoare totala de 5,271 milioane Euro, din care 3,3 milioane Euro vor fi acoperite din fonduri Phare, 1,1 milioane Euro din fondul national si 869.461 Euro din bugetul Consiliului Local si al Consiliului Judetean. In ceea ce priveste lucrarile de reabilitare pe tronsonul Piata Unirii - Filarmonica, edilii cauta o solutie pentru a pastra o inaltime rezonabila a trotuarului. Mai exact, problema este ridicata de inaltimea viitoare a trotuarului. "In acest moment, ori lasam inaltimea bordurii la sapte centimetri, ori cerem constructorului sa sape inca 10 centimetri in conditiile, in care sapaturile se fac de 90 centimetri. Deocamdata se lucreaza la desfacerea asfaltului. A fost scoasa si o bucata buna din linia de tramvai", a conchis directorul tehnic.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4025 (s) | 22 queries | Mysql time :0.283103 (s)