Magazin

„Lunea trista”, sfaturi pentru a trece mai usor peste aceasta zi

Publicat: 18 ian. 2015

Ziua de 19 ianuarie este considerata cea mai deprimanta zi din 2015, iar specialistii incearca sa faca tot posibilul sa impiedice valul de sinucideri care au loc in jurul acestei dati.

Teoria despre „Blue Monday” (Lunea trista) a aparut in 2005, cand psihologul britanic Cliff Arnall a creat o formula matematica elaborata pentru a calcula cele mai ingrozitoare zile ale anului. El a ajuns la concluzia ca cea de-a treia zi de luni a anului este asociata cel mai mult cu tristetea, cu melancolia si cu schimbarile meteorologice, iar oamenii ajung pana la sinucidere.

Sheenie Ambardar, un cunoscut psihiatru din Statele Unite, a elaborat pentru Hufftington Post un set de 10 sfaturi care ar trebui sa fie luate in considerare pentru o atitudine pozitiva. Aceasta recomanda un timp limitat pe retelele de socializare, scrierea unui jurnal, dar si consumul de vitamine.

Citeste si INGROZITOR! Obezitatea l-a distrus. Cum si-a trait ultimii ani din viata – FOTO

Iata cele 10 sfaturi pentru a trece mai usor peste „Lunea trista”:

1. Nu petreceti mult timp pe reteaua de socializare Facebook. Atunci cand Facebook-ul este folosit pentru a promova o anumita imagine de sine, se poate ajunge la o nevoie inconstienta de a ne compara cu cei din retea si astfel apare gelozia, nesiguranta, inadaptabilitatea.

2. Incetati sa mai traiti viata altei persoane. Deseori, depresia poate aparea intr-o dimineata cand constientizati ca nu va traiti visele, ci in schimb incercati sa va multumiti parintii, copiii sau prietenii. Viata voastra va apartine. Curajul de a urma propriile vise reduce semnificativ anxietatea.

3. Un jurnal, in care sa va exprimati gandurile si sentimentele, are puterea de a combate starile de depresie.

4. Nu va comparati cu ceilalti. Este o risipa enorma de timp si de energie. Concentrati-va asupra voastra si asupra vietii voastre. Nu deveniti obsedati de alte persoane.

Citeste si VERDITCT ORIBIL! Acest copil va ORBI dupa ce a luat Nurofen – FOTO, VIDEO 18+

5. Consumati vitamine.

6. Comunicati cu persoanele din jurul vostru, deoarece si un simplu salut va poate schimba radical starea.

7. Stabiliti-va un tel. Un scop, chiar si unul nu foarte important, pe care sa-l realizati incet incet, creeaza un sens vietii si o stare pozitiva constanta.

8. Cititi despre spiritualitate sau astronomie pentru ca ajuta la crearea unei perspective globale, care provoaca o stare de confort.

Citeste si Ai fost parasit de partener? Durerea pe care o simti este mai rea decat credeai

9. Bucurati-va de liniste si de pauze.

10. Pentru fericire trebuie sa munciti. Fericirea este o stare de spirit care necesita practica, efort, vigilenta, dar si relaxare.



loading...

Adauga un comentariu