News Flash:

Majoritatea televiziunilor nationale promoveaza gratuit programele candidatilor la europarlamentare

14 Mai 2009
729 Vizualizari | 1 Comentarii
Televiziunile TVR1, TVR 3, Antena 2, Antena 3 si Realitatea TV ofera gratuit spatiu de emisie pentru promovarea candidatior la europarlamentare, in timp ce posturile Etno TV,Taraf TV si OTV percep tarife cuprinse intre 500 si 10.000 de euro, pentru difuzarea mesajelor electorale, informeaza CNA.
Posturile TVR1 si TVR3 difuzeaza de luni pana vineri, pana pe 4 iunie, mai multe emisiuni de promovare electorala, cu durata de zece minute, sub genericul "Alege Parlamentul European". In restul zilelor, ambele televiziuni vor gazdui mai multe dezbateri electorale, atat in timpul zilei, incepand cu ora 13.00, cat si seara, pana la ora 22.10, la care vor fi prezenti candidatii pentru Parlamentul European.
Realitatea TV a fost printre primele posturi care si-a anuntat intentia de a difuza, in mod gratuit, atat emisiunile de campanie electorala cat si spoturile pentru promovarea competitorilor care s-au inscris in cursa pentru Parlamentul European. Astfel, in perioada campaniei electorale, postul Realitatea TV si-a propus sa informeze cat mai mult publicul asupra candidatilor inscrisi in cursa electorala si asupra programelor lor electorale. "Tinand cont de importanta acestor alegeri pentru viitorul Romaniei in Europa, am decis ca toate emisiunile de campanie electorala care vor fi difuzate la Realitatea TV, in perioada 8 mai-6 iunie 2009, sa fie gratuite. Inclusiv difuzarea spoturilor electorale va fi gratuita", au declarat reprezentantii Realitatea TV. Principala televiziune de stiri din Romania a anuntat CNA ca isi rezerva dreptul de a transforma toate emisiunile televizate in emisiuni de dezbatere electorala, ori de cate ori situatia o impune sau o parte dintre candidati intentioneaza sa-si transmita mesajele electorale.
Doua dintre posturile de televiziune ale trustului Intact, Antena 2 si Antena 3, se afla, de asemenea, printre cele care au informat Consiliul National al Audiovizualului (CNA), in urma cu o saptamana, ca vor difuza emisiuni cu caracter electoral fara a percepe tarife competitorilor electorali. Emisiunea "Vorbe grele", difuzata de postul Antena 2, va oferi candidatilor la Parlamentul European posibilitatea de a-si transmite mesajele electorale intr-un cadru de dezbatere. Printre emisiunile postului Antena 3, care vor avea un caracter electoral, in perioada campaniei, se-numara: News Magazine, La ordinea zilei, Stirea zilei, Sinteza zilei si Zig Zag.
Nici postul de televiziune The Money Channel nu se va percepe nicio taxa pentru participarea candidatilor la emisiune. Televiziunea de business The Money Channel a lansat, pe 11 mai, emisiunea "EUROVOT", in cadrul careia vor fi dezbatute principalele probleme cu care se confrunta parlamentarii europeni, prioritatile Romaniei, precum si felul in care cetatenii si mediul de afaceri din Romania considera ca trebuie sa fie reprezentati in organismele europene, mai ales in Parlamentul European."Reprezentarea corecta si demna a Romaniei si a problemelor economice, politice, sociale si culturale cu care se confrunta societatea romaneasca este o datorie a parlamentarilor europeni, iar The Money Channel o considera si o va trata ca pe o problema de interes national", spune Daniel Apostol, redactor-sef The Money Channel.
Postul OTV se afla in topul celor mai scumpe posturi care ofera spatiu de emisie, contra cost, candidatilor la europarlamentare. Astfel pentru o ora de promovare, in intervalul orar 19.00 - 24.00, din cadrul emisiunii "Dan Diaconescu Direct" costa 10.000 de euro. Tarifele celorlalte emisiuni variaza intre 2000 de euro ("Zori de zi" ) si 5000 de euro ("Poveste de succes"si "Se intampla acum").
Posturile de muzica Etno TV si Taraf TV au anuntat CNA ca tariful unic practicat este de 500 de euro pe emisiune.
Posturile generaliste Pro TV si Antena1 si-au declarat, inainte de inceperea campaniei, intentia de a nu face campanie electorala, cu mentiunea ca vor difuza, doar in cadrul emisiunilor informative, stirile cele mai importante legate de candidatii pentru Parlamentul European si desfasurarea alegerilor.
In teritoriu, majoritatea televiziunilor vor oferi contra cost spatiu de emisie pentru promovarea candidatilor. Tarifele variaza in functie de timpul de difuzare, emisiunea si ora la care se difuzeaza mesajele electorale.
Campania electorala pe posturile de radio si televiziune a inceput pe 8 mai, la ora 00.00, si se va incheia pe 6 iunie, la ora 7.00.
Alegerile europarlamentare vor avea loc pe 7 iunie.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

ion  | #68710
Ara si normal nu ca hotii din tv romana care ne iau baNI DE ANI DE ZILE CA HOTII PRIN FIRMELE DE CURENT ELECTRIC hotilor o sa esim an strada si o sa va decapitam .
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3074 (s) | 22 queries | Mysql time :0.178098 (s)