News Flash:

Mama i-a dat o pastila de nurofen pentru raceala. Ce s-a intamplat cu baiatul din imagine la cateva ore dupa e ingrozitor

3 Ianuarie 2015
4279 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7584 RON (-0.0023)
USD: 4.2306 RON (-0.0021)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Familia unui baiat de 13 ani trece prin momente ingrozitoare dupa ce mama i-a dat copilului o singura doza de ibruprofen pentru a trata o raceala. Calvin a suferit o reactie alergica, iar medicii l-au anuntat ca o sa isi piarda vederea.

Baiatul era racit, iar mama lui i-a dat o doza de Nurofen pentru a il ajuta. Din pacate, insa, pastila i-a declansat o reactie alergica severa. Pielea copilului s-a inrosit, parul si unghiile i-au cazut. Timp de 3 zile Calvin a fost tinut in viata cu ajutorul aparatelor.

Initial, medicii i-au spus ca nu e vorba de o alergie, ci de o varicela si l-au tratat ca atare. Starea lui a continuat insa sa se agraveze, 65% din piele a inceput sa i se exfolieze.

"Este o boala autoimuna de care nu va mai scapa niciodata. Daca uita sa isi puna picaturi in ochi are dureri ingrozitoare. Tratamentul pe care doctorul i l-a dat nu a facut altceva decat sa ii inrautateasca starea. O sa dam spitalul in judecata", a declarat mama lui Calvin.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

baiat1
ibruprofen raceala reactie alergica racit medicii varicela
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2592 (s) | 21 queries | Mysql time :0.132111 (s)