News Flash:

Managerul Dobre si chestionarea bolnavilor

11 August 2007
1089 Vizualizari | 0 Comentarii
• Medicul Cristina Dobre a impartit ieri bolnavilor chestionare in care acestia trebuie sa mentioneze daca sunt multumiti de serviciile medicale, daca dau spaga personalului medical sau daca si-au cumparat medicamente in perioada spitalizarii • Actiunea are loc intr-un moment in care spitalul are putini pacienti, iar majoritatea medicilor sunt plecati in concediu de odihna • Cei mai multi dintre pacientii Spitalului de Recuperare sunt persoane in varsta si, cel mai probabil, chestionarul acestora va fi completat de personalul medical • In aceste conditii, este de asteptat ca bolnavii sa fie multumiti de ingrijirile medicale pe care le primesc in unitatea medicala


Ieri, managerul Spitalului de Recuperare, dr. Cristina Dobre, a vrut sa demonstreze ca este preocupata indeaproape de soarta bolnavilor din spital si doreste sa imbunatateasca calitatea serviciilor medicale. Copiind ideea managerului Ioan Barliba de la Spitalul Sf. Spiridon, care luni de zile a mers din clinica in clinica si a discutat cu bolnavii pentru a vedea care sunt nemultumirile acestora, medicul Cristina Dobre a mers, ieri, in saloanele bolnavilor si le-a inmanat niste chestionare. Pacientii trebuie sa-si exprime punctul de vedere referitor la curatenia din spital, conditiile de cazare, alimentatie, calitatea ingrijirilor medicale acordate de medic, asistent, infirmier, daca au fost instruiti in privinta administrarii medicatiei, daca si-au cumparat medicamente in perioada spitalizarii, partial sau total. La punctul 6 din chestionar, managerul Dobre le-a solicitat bolnavilor sa mentioneze daca pe perioada spitalizarii le-au fost solicitate atentii din partea personalului sau daca pacientul a considerat ca trebuie sa dea de buna voie astfel de atentii. Pacientii trebuie sa bifeze la fiecare punct casuta cu nesatisfacator, bine sau foarte bine.

Dupa ce bolnavul va completa chestionarul, fara a-si trece numele, acestea vor fi adunate de asistentele din fiecare clinica, dupa care vor fi inmanate managerului Spitalului de Recuperare, urmand ca saptamana viitoare sa fie facut un raport final pe baza rezultatelor. Nimeni nu poate garanta ca la final rezultatele din chestionar sunt cele completate de catre bolnav. Directorul spitalului a afirmat ca, in urma completarii de catre bolnavi a acestor chestionare, va sti care sunt nemultumirile pacientilor. Colegii medicului Cristina Dobre, care ocupa aceasta functie in alte spitale, au trecut de mult de aceasta etapa si deja unele servicii medicale au fost mult imbunatatite. Nu a fost nevoie sa puna bolnavii sa completeze chestionare pentru a depista problemele cu care se confrunta acestia. Conducerea Spitalului de Recuperare a ales prost momentul, deoarece se stie ca, vara, in spitale sunt putini bolnavi, pentru ca cei mai multi medici sunt in concediu de odihna. Managerul Dobre trebuia sa intreprinda o astfel de actiune cand la triajul spitalului bolnavii stau la rand pe doua, trei coloane pentru a face doar fisa de internare sau cand in unele clinici stau si cate doi bolnavi in pat. Majoritatea pacientilor internati la Spitalul de Recuperare sunt persoane in varsta, care vin sa-si aline durerea reumatica si, cel mai probabil, vor fi ajutati de catre personalul medical pentru a completa aceste chestionare. Daca unii dintre bolnavi si-au uitat si ochelarii acasa, e clar ca altcineva le va completa chestionarele.


Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1375 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017957 (s)

loading...