Magazin

Maserati s-a vandut de trei ori mai bine in acest an

Publicat: 01 oct. 2013
1

Maserati se bucura de o evolutie buna a vânzarilor la nivel mondial. Dupa sapte luni, italienii au vândut de trei ori mai multe masini decât în tot anul 2012. „De vina” sunt Quattroporte si Ghibli. Atunci când Sergio Marchionne, presedintele Grupului Fiat, a fixat o tinta de vânzari de 50.000 de unitati pentru Maserati pâna în 2015, toti l-au crezut nebun si au considerat utopica previziunea sa. Cu toate acestea, la numai un an de la obiectivul ambitios, Maserati da primele semne de revenire. Potrivit constructorului italian, primele sapte luni ale acestui an au adus vânzari neasteptate. Pâna la finele lunii iulie, Maserati a reusit sa adune 17.000 de comenzi, de trei ori mai multe decât cele înregistrate în decursul lui 2012. Daca evolutia ascendenta se pastreaza, Maserati spera sa intre pe profit cel mai devreme în 2016. Daca ne gândim ca Maserati a reusit sa îsi redreseze evolutia cu doar doua modele noi lansate, Quattroporte si Ghibli, atunci premizele pentru viitor sunt bune, având în vedere ca italienii au în plan si un SUV, Levante, dar si a doua generatie a lui GranTurismo. Harald Wester, presedintele executiv Maserati, a anuntat ca cel mai popular model anul acesta a fost Quattroporte, desi a fost lansat la finele lunii ianuarie. Si Ghibli se numara printre performeri, el fiind lansat chiar mai târziu, în vara acestui an. Cu toate acestea, mezinul italienilor ar putea depasi Quattroporte pâna la finele anului, având în vedere pretul sau mai mic. Acelasi Wester a recunoscut ca SUA ramâne în continuare cel mai mare client pentru modelele Maserati, însa a anuntat ca gigantul China a preluat conducerea în ceea ce priveste vânzarile lui Quattroporte. Explicatia este destul de simpla. Chinezii apreciaza mai mult sedanurile de lux decât sportivele.





Adauga un comentariu