News Flash:

Medici, procurori si politicieni in dezmat la mare (GALERIE FOTO)

29 Iulie 2009
16716 Vizualizari | 13 Comentarii
Medici procurori si politicieni in dezmat la mare GALERIE FOTO
• Pe www.bzi.ro gasiti imagini inedite din vacantele medicilor, politicienilor, magistratilor si sportivilor ieseni Anul acesta, medicii din Iasi nu au ales ca destinatii de vacanta tari indepartate sau insule exotice, desi banii nu au fost o problema. O parte dintre acestia au ales litoralul romanesc sau litoralul grecesc. Fostul director de la Directia de Sanatate Publica, medicul Mihnea Hurmuzache, va merge in concediu in Grecia. Este a 13-a oara cand acesta viziteaza aceasta tara. Nu intamplator medicul Hurmuzache a mers atat de des pe meleagurile grecesti. In primul rand are sange elen, iar in al doilea rand ii place foarte mult aceasta tara, deoarece la tot pasul descoperi altceva si nimic nu se aseamana. Dintre tarile unde si-a petrecut concediile, cel mai mult i-a placut in Italia, Turcia, Croatia si, bineinteles, Grecia. "Anul acesta voi pleca in concediu in Grecia. Imi place foarte mult aceasta tara. Aici nu te plictisesti niciodata, nimic nu este la fel. Locurile sunt diferite, iar legat de mare, cel mai mult mi-a placut in Grecia. Si serviciile sunt foarte bune. Am acolo prieteni, fosti colegi de facultate si, ca rude, un verisor mai indepartat. Cred ca ar fi a 13-a oara cand merg in Grecia", a declarat dr. Mihnea Hurmuzache. Acesta nu investeste foarte multi bani intr-un concediu, pentru ca nu face shopping. Nu ii place sa mearga la cumparaturi. De doua ori pe ani face shopping in strainatate, de unde isi cumpara imbracaminte si incaltaminte pentru toate anotimpurile. "A trecut vremea cand mergeam in concediu si faceam si cumparaturi. Nu imi place sa fac shopping. Merg de doua ori pe an in strainatate pentru shopping, inaintea sezonului cald si sezonului rece. Preturile sunt mult mai mici in exterior", a spus medicul Hurmuzache. Anul trecut, acesta si-a petrecut concediul la munte, in tara, iar in urma cu doi ani a fost in Croatia. O fuga pana in Delta Managerul Spitalului de psihiatrie Socola, prof. dr. Calin Scripcaru, nu va pleca in concediu in acest an. Fiind un mare pescar, acesta va face tot posibilul sa ajunga macar pentru cateva zile in Delta Dunarii, doar pentru pescuit. "Anul acesta nu plec nicaieri. Nu pot sa imi iau concediu pentru ca am de rezolvat niste probleme in familie. Totusi, imi doresc foarte mult sa plec o saptamana in Delta, la pescuit", a spus prof. dr. Calin Scripcaru. Anul trecut, medicul Scripcaru a petrecut un concediu de vis, un circuit in mai multe tari din Europa. Mamaia pentru familia Diaconescu Medicul Smaranda Diaconescu de la Spitalul de copii Sf. Maria, o mare amatoare de calatorii exotice, a ales anul acesta litoralul romanesc. Totusi, in primavara, medicul Diaconescu a petrecut clipe de vis in Cuba, fara sot si copil. Concediul din aceasta vara se imparte intre mare si munte. Deja Smaranda Diaconescu si procurorul Radu Moisescu au fost la mare, la Mamaia, si urmeaza sa plece pentru cateva zile si la munte. "Concediul din vara a inclus plecarea la mare, cu copilul. La marea din Romania, pentru ca eu consider ca sunt bune conditiile de pe litoralul romanesc. Probabil vom mai pleca si la munte, mai mult pentru baietelul nostru", a spus medicul Smaranda Diaconescu. La mare, la Eforie Tot pe litoralul romanesc se afla si chirurgul plastician Andrei Lazar de la Spitalul de Urgente Sf. Ioan. Acesta nu isi permite un concediu de lunga durata in acest an, pentru ca are programate niste interventii chirurgicale si trebuie sa se mute si in casa noua. Tocmai din aceste motive a ales sa mearga pentru o saptamana la mare, la Eforie. "O saptamana am fost la mare. Atat mi-a permis timpul. Am programate si niste interventii chirurgicale si trebuie sa ma si mut. Daca as fi avut mai mult timp la dispozitie poate ma duceam in strainatate. Anul trecut am fost in Croatia", a spus chirurgul Lazar. Indecis Medicul Lucian Popa, managerul Spitalului de Urgente Sf. Ioan, isi va lua concediu in toamna, undeva in septembrie sau octombrie. Nu si-a facut nici o rezervare, pentru ca nu s-a decis asupra vreunei destinatii. Oricum, nu isi va petrece concediul in Romania. "Nu plec pana in toamna in concediu. Sper sa pot pleca prin septembrie sau octombrie. Nu m-am gandit unde anume imi voi petrece concediul, dar nu in Romania", a spus medicul Lucian Popa. Anul trecut, managerul Spitalului de Urgente a fost plecat in America, spre sfarsitul toamnei, in luna noiembrie. In creierii muntilor Rectorul Universitatii de Medicina si Farmacie Gr.T. Popa va pleca in concediu in perioada 7-20 august, undeva unde sa nu aiba semnal la telefonul mobil si sa nu auda prea multa galagie in jur. Prof. dr. Vasile Astarastoae si-a ales ca destinatie muntele, in Romania. "Imi doresc ca in perioada 7-20 august sa plec in concediu. Voi pleca cu familia la munte, undeva cu multa liniste si fara semnal la telefonul mobil. Imi iau teancul de carti sa citesc si sa nu mai aud de altceva. Este posibil sa merg la Slanic Moldova, dar ma mai gandesc in privinta zonei", a declarat prof. dr. Vasile Astarastoae. Directorul Directiei de Sanatate Publica, dr. Vasile Cepoi, si-a luat o saptamana de vacanta si a fugit pe plajele insorite din Grecia. Indragostit de Franta Nu doar medicii si-au ales destinatii de vis. Si sefii din administratia judeteana au decis ca in ultimii ani sa viziteze taramuri exotice. Una din cele mai vizitate locatii a fost si va ramane Franta. Constantin Adascalitei, vicepresedinte al Consiliului Judetean (CJ) Iasi, sustine ca Franta a fost una din destinatiile care l-au incantat cel mai mult. "Parisul este un oras impresionant din toate punctele de vedere. Poate fi luat in model ca si dezvoltare administrativa sau turistica de oricare alt oras. Anul acesta, insa, m-am decis sa raman in tara. Voi merge pe litoralul Marii Negre, unde voi face ca in fiecare an un stagiu de karate. Mi-am luat concediu de pe 9 august, Cum toata familia face sport, nu scapam ocazia de a imbina utilul cu placutul", a precizat Constantin Adascalitei. Elvetia si Germania pentru subprefect Subprefectul Cristian Angheluta este un fan declarat al calatoriilor. Acesta a fost prin aproape toata Europa, iar anul acesta a decis sa-si petreaca mini-vacanta in Germania si Elvetia. Desi a fost de nenumarate ori in afara, subprefectul considera totusi ca cele mai speciale zone raman pentru el Barcelona si Parisul. "In Gibraltar am vazut ca pe o suprafata teritoriala mica se pot face atatea minuni. Ei au chiar si un aeroport in acea zona. Mi-a placut si zona Marbella. Este o localitate la fel de superba. Mi-au placut curatenia, linistea, dar mai ales civilizatia, aspecte cum rar gasesti in alta parte. Imi iau concediu in luna septembrie, dar nu voi sta mult, cred ca maxim 10 zile. Treburile judetului sunt mai importante, insa un mic sejur nu strica niciodata", a precizat Cristian Angheluta. Antalya, inlocuita de Carpati Celalalt subprefect, Dragomir Tomaseschi, isi va petrece concediul in tara, insa dupa 15 august. Tomaseschi a aratat ca nu mai pleaca in afara pentru ca si locurile din Romania sunt la fel de interesante, locuri ce merita vizitate. Cu toate acestea, subprefectul isi aminteste cu placere de concediul de anul trecut din statiunea turca Antalya. "Am facut scufundari in Antalya mai tot timpul. Era si foarte ieftin, cam 50 Euro plateai pe zi si aveai totul asigurat. Ceea ce nu mi-a placut a fost caldura, era absolut infernal. Cu toate acestea, nu regret perioada pe care am petrecut-o acolo", a precizat subprefectul Tomaseschi. Cel mai frumos concediu: la Dubrovnik Liviu Bulgaru, directorul adjunct al Oficiului Judetean de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, a petrecut deja concediul si a ramas cu amintiri placute din Croatia, de la Dubrovnik. Si, asa cum se intampla de obicei, Liviu Bulgaru este convins ca cel mai frumos concediu a fost ultimul, adica cel pe care l-a petrecut la Dubrovnik. Seful OJPDRP a mai petrecut concedii de neuitat la Palma de Mallorca, in Malta, Thailanda sau Lanzarote. "A fost un concediu foarte frumos, in care m-am relaxat timp de doua saptamani, la Dubrovnik, apa este limpede si curata, iar cu plaja din piatra eram deja obisnuit din Malta. Tot orasul Dubrovnik este ca un muzeu. Am vizitat foarte multe locuri, cateva insule si mi-a placut foarte mult intr-un sat pescaresc, acolo unde localnicii pregateau un peste absolut minunat. Am mers si cu feribotul din Dubrovnik, pana la Bari, in Italia. Singurele lucruri care nu mi-au placut sunt preturile foarte mari", a declarat Liviu Bulgaru. Satena de la PDL prefera Europa Senatorul PD-L Mihaela Popa a precizat ca pentru ea nu exista anul acesta notiunea de concediu. In schimb, senatorul a sustinut ca va incerca sa mai uite de probleme timp de cateva zile, pe fuga, relaxandu-se asa cum va putea. Nici ea nu uita insa de locurile vizitate in trecut. Pentru Mihaela Popa, un loc special il ocupa orasul spaniol Mellia, aflat pe continentul african, un loc de vis, dupa cum sustine senatorul democrat-liberal. "Iubesc Romania, imi doresc sa petrec mult timp in toate zonele din tara. Dar in acelasi timp am vazut si foarte multe zone din Europa. Copenhaga, Amsterdam, Parisul sau Venetia sunt destinatii care merita vazute. Mie mi-a ramas intiparita in minte perioada petrecuta la Mellia, in Africa. Este o localitate spaniola, din Africa. Acolo, cetatenii au un mod unic de a te face sa te simti bine, este ceva cu adevarat de vis", a spus Mihaela Popa. Justitia, la mare Majoritatea numelor cunoscute din justitia ieseana si-au petrecut sau isi vor petrece concediul la mare. Spre exemplu, Cornelia Prisacariu, prim procurorul Parchetului de pe langa Tribunalul Iasi, a fost cateva zile pe plaja de la Mamaia si intentioneaza sa plece in Grecia. "Anul acesta am fost deja cateva zile la Mamaia. Sper ca spre sfarsitul lunii august sa ajung in Grecia. Anul trecut am fost in Antalia, un loc in care turismul este extrem de bine dezvoltat", a precizat procurorul Cornelia Prisacariu. Judecatorul Radu Tarniceriu, presedintele Tribunalului Iasi, a fost deja la mare anul acesta si urmeaza sa plece pe munte. "Imi plac drumetiile si anul acesta mi-as dori sa urc pe varful Negoiu. O sa dorm in cort cateva zile. Am vrut sa fac aceasta calatorie de mai mult timp, insa in luna august sper sa reusesc", a metionat Radu Tarniceriu. Din lumea avocatilor, Sandra Gradinaru abia s-a intors din malul Marii Egee. "Am petrecut o saptamana cu familia intr-un loc feeric, o statiune de pe malul Marii Egee. Acolo serviciile au fost extraordinare pentru un pret foarte mic. Din banii pe care i-am economisit mi-am cumparat cateva haine frumoase", a spus Sandra Gradinaru. Avocatul Ionel Nechita va pleca in concediu in Tenerife. "Am schimbat agentia de turism care imi aranja vacantele pe un club privat de turism din Tenerife. Prin acest club am cumparat un apartament acolo si este deja al doilea an cand merg. In ultimii ani, am descoperit locuri foarte frumoase. Anul acesta voi pleca la jumatatea lunii august in Tenerife, iar la intoarcere voi sta zece zile in Barcelona", a spus avocatul Ionel Nechita. Un alt avocat cunoscut din Baroul Iasi, Marius Sebastian Striblea, a plecat deja intr-un tur al Europei. Acesta a preferat sa plece cu masina personala, chiar daca va fi un pic obositor. Ieri seara, la momentul discutiei telefonice, se intrepta catre capitala Elvetiei. In acest tur a trecut prin cele mai frumoase locatii din Ungaria, Austria, Viena, Italia, Monaco si Franta. "In primele zile de concediu nu am reusit sa uit imaginea cenusie a justitiei, insa sper ca dupa doua saptamani prin locuri superbe sa vad totul mai roz", a spus Marius Striblea. Cornelia Prisacariu la mare Cristian Angheluta in Gibraltar Cristian Angheluta, in Alpi Constantin Adascalitei si-a petrecut concediul la Paris Smaranda Diaconescu si-a petrecut concediul in Cuba Medicul Lucian Popa in SUA Mihaela Popa la Venetia Liviu Bulgaru, marinar in Croatia Liviu Bulgaru, in Croatia Sandra Gradinaru intr-o statiune pe malul Marii Egee Ionel Nechita in Grecia Ionel Nechita in Sontorini Ionel Nechita in Tenerife
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.