Prima pagină » National » Medicul Adina Alberts somează compania de publicitate McCann România, după ce au apărut anumite panouri publicitare: „Colegii mei nu se consideră Dumnezei” – FOTO

Medicul Adina Alberts somează compania de publicitate McCann România, după ce au apărut anumite panouri publicitare: „Colegii mei nu se consideră Dumnezei” – FOTO

28 apr. 2020, 17:28,
în National

În ultimele zile, în București, Brașov, Iași și alte mari orașe, pe panourile publicitare stradale, au apărut mai multe imagini așa-zise ”icoane cu medici”, în care sunt schițați medici cu stetoscop și mască medicală, cu două sau patru mâini, copiate după modelul icoanelor ortodoxe Pantocrator.

Campania aparține companiei de publicitate McCann România, iar medicul Adina Alberts este de părere că respectivele imagini sunt jignitoare, deranjante și reprezintă o blasfemie. Patriarhia Română a reacționat și ea la campania celor de la McCann.

”#McCann România, RENUNȚAȚI IMEDIAT! Ați „creat” o BLASFEMIE!

Eu în calitatea mea de medic, dar și ca om credincios, ortodox, sunt profund deranjată de această campanie.

Dumnezeu este pretutindeni, iar mâinile împreunate ale medicilor de la capătul pacienților cu COVID-19 sunt semn că și ei se roagă fierbinte că nicio altă viață să nu mai fie pierdută!

Colegii mei au credință și nu se consideră Dumnezei!

Adesea am simțit puterea lui Dumnezeu în practica mea medicală, fară de care vindecarea nimănui nu ar fi posibilă!

Medicul tratează, Dumnezeu este Cel care vindecă!

Ei, doctorii, la fel ca și preoții, la fel ca și vânzătorul de la magazinul din colț, pot fi și sunt adesea doar o simplă za în lanțul înfăptuirii minunilor.

Citește și: Vor începe să se audă zgomote de cătușe la CFR? Corpul de Control al prim-ministrului a trimis un raport la DNA

Această campanie cu iz de BLASFEMIE nu îi încurajează pe medici, dragă #WandaHutira, creatorul care a dat naștere acestei campanii înfiorătoare, conform unui laudatio susținut de Cătălin Dobre, CEE la #McCann.

Această campanie ne dezgustă și NU, nu onorează pe nimeni!

Noi suntem credincioși, nu suntem DUMNEZEI!”, e mesajul medicului Adina Alberts.

„Vă amintiți când va spuneam ca suntem martorii nașterii unei noi “religii” inchinatoare la o nesfântă treime: Statul, Știința (Medicina) și “sfântul” Covid?

Aveți dovada ca nu m-am înșelat!
La fiecare colț de stradă:
“Apar icoane noi, puteti uita de bisericile inchise” așa cum spune Radu Iliescu.

“Priviți aici.
Campania outdoor care rulează acum în București și Iași.

Imagini care îmbină semne sacre și hibrizi zei-medic, cu aureloă. Fără vreun slogan; pur și simplu, doar imagini.

Mai întâi, dacă se poate afla cine a operaționalizat această campanie, ce agenție? Apoi, și cel mai important, ce instituție a plătit și în ce scop?
E o campanie demarată de municipalități?
E o campanie de „conștientizare”, dar să conștientizăm ce?
E o campanie de modelare? E un ritual?

Deci, în plină pandemie, ce minți pot aproba așa ceva? Cineva a dat un brief către o agenție. Au fost designeri care a făcut execuția. S-au achiziționat spații de expunere pentru o perioadă de timp. S-au dat bani. Dar, înainte de toate, s-a CONCEPUT mesajul.

Primele două poze – București, pare-se că în zonele Delfinului și Cișmigiu. Făptura hibrid, zeu-medic, binecuvântează cu mâna dreaptă asemenea lui Hristos Pantokrator. În scurt, mesaj care nu poate să treacă decât ca blasfemiator pentru practicanții ortodocși și ca bizar-straniu pentru oamenii raționali, mai mult sau mai puțin sensibili față de iconografia sacră. Imagine expusă public în timpul sau imediat după încheierea Săptămânii Luminate.
A treia poză – Iași, Podul de Piatră. Făptura hibrid, zeitate feminină, un soi de soră medicală. Shiva și Parvati sunt reprezentați, în imageria hindu, cu patru mâini.
A patra, probabil inspirată din imageria niponă, specia kami, shintoism. Iași, Gara Mare.

Oamenii care-au făcut asta, adică ăia care au livrat creative brief-ul către design, mă-ndoiesc că s-au jucat și că cineva le-a dat acces la panouri, tot așa, ghiduș.

Întrebare simplă – ce e cu panarama asta de campanie?

Nu de alta, dar mai zilele trecute mă gândeam că, în cheie simbolică, în eventualitatea împlinirii scenariului „toți românii trebuie să poarte măști după 15 mai”, parcă s-ar pune României…
BOTNIȚE.” a transmis un alt internaut, Eduard Barbu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`