News Flash:

Medicul care a dat jos 20 de kilograme intr-o luna si jumatate: ”Cea mai buna metoda de slabit e sa mananci mai multe grasimi”

20 Aprilie 2018
1160 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6569 RON (0.0000)
USD: 4.0889 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Medicul Andrei Laslau

Medicul Andrei Laslau avea 110 kilograme si in doar 45 de zile a reusit sa ajunga la 90 de kilograme cu ajutorul dietei ketogenice. Ce poti manca intr-o astfel de dieta: salate, legume, carne fiarta sau la cuptor, peste, branzeturi, oua, oleaginoase sau fructe putin dulci. Pe la sfarsitul lui noiembrie 2011 era un om cu greutate: 110 kg. “In special carbohidratii mancati pe la spital m-au facut de 110 kg – zile de nastere, garzi cu mancare proasta, pizza, covrigi”, povesteste doctorul.

Dupa nici doua luni, surpriza – Andrei cantarea 90 kg, diferenta suficient de mare incat una din colege de la spital sa-l intrebe daca si-a facut operatie de micsorare a stomacului. “Desi nu ma operasem, rezultatele erau cam similare, am slabit 20 kg in 1,5 luni, lucru care se intampla si dupa o operatie de genul ala”, explica el.

Care a fost secretul slabirii? Raspunsul este neasteptat: a mancat mai multe grasimi si a redus la minimum consumul de carbohidrati. Cu alte cuvinte, a tinut o dieta ketogenica. “Oamenii cred ca mancand putine grasimi slabesti, desi este exact pe dos. Cea mai buna metoda de a slabi este sa mananci mai multe grasimi si sa restrictionezi carbohidratii, in special zaharurile simple. Si functioneaza, cu niste beneficii delicioase.”

Ce inseamna dieta ketogenica?

„Dieta keto nu este restrictiva. Poti manca regeste. Iti permite orice aliment, la orice ora, daca iti este foame. Dieta ketogenica cere ca, din totalul caloriilor zilnice, 65% sa provina din grasimi, 30% din proteine si 5% din glucide.

Dieta keto permite scaderea semnificativa in greutate, dar pastreaza 90% din masa musculara, determina scaderea trigliceridelor, mentine glicemia in limite foarte bune, scade colesterolul rau si creste colesterolul bun si determina scaderea inflamatiei sistemice. Slabirea tine de reactia organismului fiecaruia.

RECOMANDARI PENTRU MICUL DEJUN
“Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, iar lipsa acesteia are efecte grave: consumarea a excesiv de multe calorii pe la ora 10:00 si pe la pranz, sau si mai grav, consumarea a excesiv de multe calorii la o ora tarzie. Daca acele calorii sunt predominant reprezentate de carbohidrati, dezastrul este inevitabil. Din aceste considerente, micul dejun este OBLIGATORIU. Iar el trebuie sa contina suficiente proteine si grasimi sanatoase si nu excesiv de multi carbohidrati.”(Andrei Laslau pe pagina sa de Facebook)

Ce recomanda medicul Andrei Laslau:

  • oua fierte, ochiuri sau omleta in diferite combinatii cu diverse tipuri de nuci si branza, eventual si cu legume,
  • branza telemea – de preferat maturata, cascaval, iaurt simplu, smantana, unt 80-82%,
  • salam crud uscat – cu limitele de mai sus,
  • una – doua felii de paine integrala (de preferat facuta in casa, din grau intreg din comert, dar in cantitatea asta nu e o mare problema indiferent de tip),
  • legume (castravete, rosie, ardei – cele mai usor de folosit),
  • toate tipurile de nuci si seminte existente pe planeta asta
  • fructe cu continut redus de zaharuri (kiwi, grepfruit, portocala, mar, fructe de padure, ananas crud);
  • cateva felii de carne fiarta / la cuptor / prajita (eventual sub forma de sendvis – eu prefer pentru usurinta in utilizare branza / cascavalul cu mentiunea ca imi place sa fie de obicei mai groase ca felia de paine).

IDEI PENTRU PRANZ SI CINA
Piept de pui, putina mazare, caju, nuci – maruntite, unt 82% – proteine de buna calitate, putini carbs, destule grasimi pentru keto, fibre, antioxidanti, fitonutrienti, vitamine, minerale. Mazarea poate fi una din sursele acceptabile de carbo pe keto – low carb, mai ales daca faci si efort (are cam 9% zaharuri, 100-150 de grame nu vor omori pe nimeni). Si fasolea verde este o sursa, dar mie nu-mi place deloc :).

Ficat de pui prajit in ulei, cu apa si usturoi, legume la cuptor gratinate cu unt 82%, cascaval, smantana si ou. Proteine de mare calitate, grasimi suficiente, fibre, fitonutrienti, vitamine, minerale. Ketogenic. Delicios. Satios.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ketogenic delicios
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1588 (s) | 23 queries | Mysql time :0.026986 (s)