Actualitate

Medicul farmacolog Victor Voicu, despre coronavirus: „Nu prea înțelegem cum s-a făcut transferul genetic de la liliac la pangolin”

Publicat: 11 mai 2020

Vicepreședintele Academiei Române, medic farmacolog Victor Voicu a vorbit în această seară despre posibilitatea ca noul virus să fi scăpat dintr-un laborator.

„Am descoperit veriga intermediară (pangolinul, n.r.), dar nu prea înțelegem cum s-a făcut transferul genetic de la liliac la pangolin, pentru că nu e chiar așa de simplu – se poate produce în ceva timp, mult timp. Că nu au cum să vină în contact strâns – mediul ecologic e diferit. Capătă prea multe caracteristici SARS-Cov-2, ajunge să se adapteze la niște mecanisme ale celulei gazdă, umane, a unor legături care să-i permită să intre în celulă. E ca un mecanism de înaltă inginerie de mecanică fină și electronică care să permită un anumit pasaj. Pare mai degrabă un mecanism de inginerie genetică dintr-un anumit punct de vedere”, a spus dr. Victor Voicu.

Comentarii
  • Nu suntem prosti! Nici copii de la gradinita nu cred aceste minciuni cu transferul de la liliac la pangolin!!!! SARS COV 2 care a fost dat de China dupa SARS COV 1 este virus de laborator Wuhan experimentat inca din 2015, dat intentionat de China ca sa distruga economia mondiala si toata lumea de pe planeta!Este un SARS Wuhan conceput si imbunatatit genetic deoarece tepele , acele coroanei contin inserții de HIV-1 gp120 şi Gag ceea ce in mod intamplator in natura nu se poate intampla.