News Flash:

Microbuzele maxi-taxi circula fara autorizatie

2 August 2005
790 Vizualizari | 0 Comentarii
•Ieri, inspectorii Corpului de Control al primariei au inmanat somatii soferilor de pe microbuzele SC Minibus SRL •Urmatoarea masura pe care primaria o va lua impotriva microbuzelor fara autorizatie este amenda •Microbuzele maxi-taxi ale SC Minibus SRL ar fi trebuit sa se retraga de la strada, deoarece le-a expirat autorizatia de executie •Totusi, conducerea SC Minibus SRL a contestat rezilierea contractului de concesiune si a dat in judecata municipalitatea Ieri, inspectorii Corpului de Control al primariei au dat somatii soferilor de pe microbuzele de la SC Minibus SRL, deoarece au continuat sa circule pe traseele de transport local, in ciuda faptului ca autorizatiile de executie le-au expirat. In urma cu o luna, primaria a reziliat contractul de concesiune pe care l-a avut cu SC Minibus SRL (unul dintre operatorii privati de transport). Microbuzele maxi-taxi ale acestei firme ar fi trebuit sa se retraga de pe cele sase trasee pe care au asigurat serviciul de transport public, insa ieri dimineata inca mai circulau. Intr-o situatie similara este si firma Prodan Impex SRL, a carei autorizatie de executie expira pe 15 august. Daca SC Minibus SRL a concesionat de la primarie sase trasee, pe care le-a exploatat cu peste 100 de microbuze, SC Prodan Impex SRL are contract doar pentru trei trasee, pe care a functionat cu circa 40 de microbuze. "Am iesit pe teren cu doi inspectori si cu un agent de la politie. Am acoperit practic tot orasul si am dat somatii soferilor care nu aveau autorizatie valabila", a declarat Ciprian Chirita, seful Corpului de Control al primariei. Acesta a mai spus ca urmatoarea masura ce va fi luata va fi amenda. "Incepand de maine sau poimaine vom incepe sa dam amenzi tuturor celor care circula fara autorizatie de executie", a mai spus ieri Ciprian Chirita. De cealalta parte, Costel Pristavu, patronul SC Minibus SRL, declara ca nu va renunta la actualele trasee. "Vom gasi si noi o modalitate civilizata de protest, nu ca primaria, care vrea sa ne scoata de pe trasee", a spus Costel Pristavu. De altfel, conducerea SC Minibus SRL a contestat rezilierea contractului de concesiune si a dat in judecata municipalitatea. "Noi nu am renuntat la contractul pe care il avem cu primaria. Speram ca prin intermediul instantei sa rezolvam aceasta problema", a adaugat Costel Pristavu. Transport asigurat de autobuze Intre timp, conducerea municipalitatii a hotarat ca traseele aferente contractelor de concesiune reziliate vor fi operate de catre Regia Autonoma de Transport Public (RATP) si SC Autobuzul SA. Majoritatea traseelor care au fost exploatate de cei doi operatori privati se suprapuneau in mare parte peste traseele RATP sau SC Autobuzul SA. Exista insa si trasee in cazul carora, desi nu vor ramane descoperite, pasagerii vor trebui sa schimbe doua mijloace de transport pentru a ajunge la destinatie. Un astfel de exemplu este traseul Dacia-Copou. Pe aceasta ruta circulau microbuzele 111 de la SC Minibus SRL. Dupa ce acest traseu va fi desfiintat, pasagerii vor trebui sa ia tramvaiul 6 pana in Piata Unirii, pentru ca apoi sa ia un alt tramvai catre Copou. Un alt traseu desfiintat va fi 123, care face legatura intre CUG1 si Rond Agronomie (pe la complexul Siraj). Neculai Abalasei, directorul RATP, considera ca aceasta masura ar fi trebuit sa fie adoptata de mult timp. "Fiecare cu traseele lui. Cu ce ma ajuta Minibus ca merge pe traseul de tramvai? Ma ajuta, ca imi ia clientii. Operatorii privati sa mearga pe trasee separate", a declarat Neculai Abalasei. Cristian MATASA
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1417 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014279 (s)