Actualitate

Mii de ieseni stau cu frica-n san. Au ajuns in aceasta situatie fara voia lor

Publicat: 01 oct. 2014
1

@ Mii de clienti din judet au ajuns la disperare si alte sute de mii risca sa ajunga in aceasta situatie @ Au avut incredere in aceasta firma, iar acum s-au trezit ca au datorii uriase pentru neplata curentului electric @ Zeci de reclamatii au fost depuse la sediul central al Postei si la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi

Situatie revoltatoare la Iasi! O firma de curierat este acuzata ca isi bate joc de clienti si nu respecta contractul de furnizare a serviciilor. De doua luni, clientii ieseni se lupta sa ajunga la un rezultat insa sustin ca nu au fost niciodata atat de umiliti. Acestia se tem ca vor fi penalizati si vor fi considerati principalii vinovati, desi nu au intentionat sa faca acest lucru si habar nu aveau ca pot ajunge in aceasta situatie. Problemele s-au agravat la inceputul lunii septembrie, cand zeci de ieseni au semnalat fenomenul la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi, dar si la oficiile postale din Iasi. Reclamatiile vizeaza firma de curierat Total Post.

Clientii risca sa ramana fara curentul electric

Societatea este aratata cu degetul de mai multi clienti din Iasi care sustin ca reprezentantii Total Post si-au batut joc de ei. Atat clientii din mediul rural, cat si cei din mediul urban spun ca nu au mai primit facturile la gaz sau la curentul electric, sau daca le-au primit, au ajuns cu o zi inainte de data scadentei. Alti clienti nu le-au primit deloc pentru ca au fost incurcati destinatarii, iar facturile au ajuns la alta adresa. Teancuri intregi cu facturi au fost gasite in scarile blocurilor sau la barurile din satele din Iasi. Clientii s-au confruntat cu primele probleme la inceputul lunii septembrie. Imediat dupa ce si-au dat seama ca a trecut prea mult timp de la furnizarea ultimelor facturi la gaz sau la curentul electric, au inceput sa intrebe factorii postali sau localnicii din comuna.

Citeste si: Firma Total Post, reclamata la Protectia Consumatorilor Iasi

Am observat ca nu mai vin facturile. Au trecut doua luni si nu mai primeam nimic. Am intrebat vecinii nostri si toti spuneau ca nu au mai primit facturile. Am sunat la posta, la Total Post, iar cei de la Total Post nici macar nu ne-au raspuns. Baiatul de la firma nu a mai fost prin comuna de vreo luna, iar facturile au fost aduse ultima data la barul din sat. Nu este posibil asa ceva. Daca taie curentul electric pentru ca nu am platit? Asta e bataie de joc „, a spus Mihaela M., localnica din comuna Halaucesti. Iesenii din municipiu sustin ca facturile nu au ajuns la clienti pentru ca s-au incurcat adresele. Astfel, facturile de la blocul 590 din Pacurari a ajuns la 553, iar cele de la blocul 482 D, la 482 E. „Am sesizat ca facturile de la blocul 482 D au ajuns la 482 E, insa nu am primit niciun raspuns. Am sunat de mai multe ori la firma, dar nu am avut vreun rezultat„, a spus un locatar din blocul 482 E. 

Firma va fi verificata

In urma cu doua luni, firma de curierat rapid Total Post a preluat serviciile Postei Romane privind livrarea facturilor E.ON la abonatii din judet. Schimbarile au fost facute pentru a eficientiza acest serviciu, mai ales ca au fost disponibilizati o parte din angajatii Postei Romane, iar lipsa personalului afecta cetatenii. Insa eficientizarea a ramas doar o idee, iar clientii s-au trezit ca nu mai primesc facturile. Motivele ar fi fost lipsa personalului, fiind vorba de un singur angajat de la Total Post care livra facturile in mai multe comune, fata de un factor postal care ducea facturile intr-o singura comuna, cum avea Posta Romana. Reprezentantii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi sustin ca vor face verificari. Desi au fost trimise mai multe solicitari din partea reporterilor BUNA ZIUA IASI catre Total Post, reprezentantii firmei nu au oferit niciun punct de vedere in legatura cu reclamatiile iesenilor.

Citeste si: Sute de mii de ieseni sunt afectati. O firma de curierat este acuzata ca isi bate joc de clienti




Comentarii
  • si eu am primit factura dupa 1-2 zile de la scadenta, sau chiar in ziua scadentei, desi restul vecinilor o primisera cu o saptamana inainte (inca n-am chef sa platesc cu cardul pe net, ca tre sa mai achit si la banca in ca un comisio)

    • Da mai, la banca trebui sa platesti o suma imensa drept comision.
      La BRD platesc 7 lei pe an iar la BT 1 leu pe luna, wow, o gramada de bani!

  • Acum 2 zile am primit o sc tot distibuita de total post datata 19 sept din buc- ajunsa pe 30 la mine in cutie dar era si desfacuta! Cine credeti ca v-a lua masuri? Nimeni! Sunt toti mana-n mana si….

  • Bã tarãnetilor,da’ de facturi online,nu a-ti auzit? Da’ de plata online ,nu a-ti auzit?! De facebook stiti cu siguranta (electrica sâc):)

  • 1Ana ,,analfabetu”?! :))) ai mancat un ,,L” de la ma Linji in coor 2 nica sterge-te la bot ca te-ai murdarit de materii gramaticale

  • Mamaaa ,cati specialisti in computere, mai sa-i dai dreptate lui Ponta cu toti copii posesori de interneti si mobile.In avantul vostru de a va arata disponibilitatea de a folosi computerul uitati cateva lucruri esentiale.Uitati ca Eon are obligatia (nu Total Post , nu Posta Romana, nu orice alta firma de curierat)sa puna dispozitia clientilor factura ,iar clientii nu sunt obligati sa acceseze eon myline.Eon este o firma care a preluat clienti , nu s-a infiintat ieri iar clientii au aderat in deplina cunostinta de cauza , ci au fost luati cu japca , fara sa fie intrebati.Atunci cand a stabilit tarifele , putin probabil ca Eon sa fi considerat costurile de expeditie a facturilor un cadou pentru clienti,insa clientilor nu li se spune nimic ce se intampla cu economiile pe care Eon-ul le face atunci cand se opteaza pentru factura electronica.Pentru o persoana nu este mult, un 2-3 lei , dar la cati clienti are Eon-ul , se aduna ceva bani.

    • Eon are contract nu numai persoanele cu acces la net ci pe toti accea care au nevoie de curent electric , iar din cate stiu eu computerul si accesul la net nu au devenit prin lege obligatorii in fiecare casa.Asa ca nu mai dati lectii de cat este de usor sa folosesti netul, ca nu asta este problema.Problema este ca Eon-ul nu da doi bani pe clentii sai , cu sau fara net,pentru ca altfel ar face tot ce trebuie pentru ca clientii sai sa-si primeasca la timp facturile, fie in cutia postala ,fie pe net, fara discriminari.Dar…cum poti dovedi ca ai primit factura mult prea tarziu ,pentru a o plati in timp util ? Banii tai pentru rebransare nu sunt buni ? Cine castiga?….Eon-ul!

      • Sfatul meu , daca nu gasiti factura Eon in cutia postala , reclamati Eon-ul , nu firma de curierat , pentru ca nu aveti nici o relatie cu firma de curierat , relatia voastra este cu Eon.Cel care poate reclama firma de curierat este Eon ,cel care constata in urma reclamatiilor voastre ca nu sunt indeplinite conditiile contractului incheiat de ei cu firma de curierat , indiferent care este ea.

Adauga un comentariu