Curiozitati

MISTERUL tunelurilor pe sub Marea Neagra

Publicat: 18 mart. 2014
9
Intr-o cronica, scrisa inaintea Primului Razboi Mondial, este relatata o poveste stranie in care se vorbeste despre cum taranii din Dobrogea foloseau tuneluri subterane de mii de kilometri pe sub Marea Neagra pentru a duce oile in Turcia.
Negotul cu oi era infloritor inaintea izbucnirii Primului Razboi Mondial. Dobrogenii cresteau mii de oi pentru a le duce in Imperiul Otoman si a castiga bani frumosi. Interesant este faptul ca exportul nu se realiza nici pe uscat si nici cu vasele, ci prin doua tuneluri de dimensiuni impresionante pe sub Marea Neagra.
Conform relatarii dintr-o cronica de peste 100 de ani, din sudul Dobrogei actuale si din Cadrilater pornesc doua tuneluri subterane care traverseaza Marea Neagra. Acestea erau folosite cu precadere de tarani pentru a-si transporta turmele de oi in Imperiul Otoman si in tarile din Peninsula Asia Mica.

Vezi si Tunelul MISTERIOS din Muntii Bucegi 

Nu se poate spune cu exactitate cine a construit aceste doua tuneluri si nici motivul pentru care ele traverseaza prin subteran Marea Neagra. Interesant este faptul ca in timpul razboiului gurile de acces ale celor doua tuneluri au fost astupate din motive de siguranta nationala si au fost pazite cu strasnicie. Se mai spune ca securitatea din perioada comunista era la curent cu existenta acestor tuneluri megalitice si nu lasa pe nimeni sa se apropie de ele. De ce?
In anii 80, soldatii care erau concentrati la munca pe Canalul Dunare Marea Neagra, din pura intamplare au descoperit o alta gura de acces ale tunelurilor cu pricina. Ea se afla intr-un cimitir din Murfatlar si a fost folosita in nenumarate randuri de muncitorii de la canal pentru a trece in Bulgaria in mod regulat, scrie obiectiv.info.

Vezi si Tunele secrete din Romania 

Misterul acestor doua tuneluri este unul fascinant, in conditiile in care se presupune ca aceste constructii au fost realizate cu mii de ani inaintea erei noastre, probabil de catre o civilizatie extrem de avansata din punct de vedere tehnologic pentru ca altfel nu se poate explica complexitatea constructiei unor asemenea tuneluri pe sub o mare intreaga.




Adauga un comentariu