News Flash:

Modalitati de a intari sistemul imunitar

14 Noiembrie 2009
763 Vizualizari | 0 Comentarii
Modalitati de a intari sistemul imunitar
Afisat la 15:27

Sosirea timpului rece aduce cu sine adesea si o fragilitate a organismului. De aceea, in aceasta perioada trebuie sa fiti activ, sa manancati fructe si legume si sa va bazati pe solutii 100% naturale pentru a face fata frigului.

1. Folositi-va de tratamentul homeopatic. Acesta are drept scop prevenirea debutului bolii sau cel putin de a minimiza virulenta. Desi o gripa tratata in stil homeopat dureaza tot sapte-zece zile, intensitatea simptomelor generale, rapiditatea recuperarii, precum si absenta complicatiilor de tip bronsita sau pneumonie il recomanda ca o varianta avantajoasa.

2. Consumati otet de mere. Cidrul de mere contine nutrienti, precum minerale, vitamine, acizi esentiali si enzime. Este, de asemenea, o importanta sursa de remineralizare a organismului. Puneti in jumatate de pahar de apa o lingurita de otet natural si beti continutul inainte de micul dejun.

3.Manancati laptisor de matca. Acesta ajuta organismul in lupta contra obosealii si, de asemenea, contra altor probleme de sezon. Laptisorul de matca contine vitaminele din grupa B, minerale, oligoelemente, aminoacizi si acizi grasi nesaturati care ajuta la imbunatatirea sistemului imunitar. Se gaseste sub forma gelatinoasa in farmacii. Pentru un tratament eficient, se recomanda un pliculet pe zi, timp de 15 zile.

4. Luati Echinaceea. Echinaceea este o planta folosita si sub forma de supliment alimentar. Studiile au aratat ca stimuleaza sistemul imunitar prin mobilizarea celulelor albe din sange. Este foarte eficienta impotriva problemelor respiratorii (rinita, bronsita, gripa).

5. Treceti pe probiotice. Probioticele asociate unor alimente si consumate in cantitati semnificative contribuie la intarirea si refacerea sistemului imunitar si a echilibrului natural al organismului. Acestea sunt foarte eficiente in lupta cu flora intestinala, mai ales ca 70% din celulele sistemului nostru imunitar se gasesc in intestin. Probioticele se gasesc in chefir, iaurt sau de varza murata.

6. Mancati broccoli. O componenta chimica a broccoli, sulforaphane, este esentiala in regenerarea sistemului imunitar, care tinde sa scada odata cu varsta. Substanta chimica gasita in broccoli si celalte legume crucifere actioneaza asupra unui set de gene prezente in celule ale sistemului imunitar, care lupta impotriva efectelor daunatoare ale radicalilor liberi.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2658 (s) | 24 queries | Mysql time :0.150972 (s)