News Flash:

Modernizarea transportului public este amanata la nesfarsit

23 Septembrie 2008
1117 Vizualizari | 2 Comentarii
• La doar o saptamana pana la desfasurarea celei de-a treia licitatii pentru implementarea sistemului de gestionare, dispecerizare si ticketing a mijloacelor de transport in comun, nici o firma nu este interesata sa achizitioneze caietul de sarcini • Aspectul cel mai important al sistemului de ticketing il reprezinta asigurarea legaturii permanente intre mijloacele de transport in comun si panourile de informare din statiile de calatori


Desi a ramas doar o saptamana pana la desfasurarea celei de-a treia licitatii pentru implementarea sistemului de gestionare, dispecerizare si ticketing a mijloacelor de transport in comun, nici o firma nu este interesata sa achizitioneze caietul de sarcini. Dupa ce primele doua licitatii, desfasurate in lunile iunie, respectiv august, au fost blocate de doua dintre firmele participante, cea de-a treia licitatie nu starneste interesul nimanui. Reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) organizeaza pe 30 septembrie o noua licitatie pentru gasirea unei firme care sa puna in practica proiectul Regiei de modernizare a transportului in comun. "Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) nu a dat castig de cauza firmei care a contestat caietul de sarcini al licitatiei pentru sistemul de ticketing. Pana in prezent nu am mai primit oferte, pentru ca nu se cunostea decizia CNSC.

Procedura de licitatie pentru sistemul de gestionare, dispecerizare si ticketing a mijloacelor de transport in comun va fi reluata pe 30 septembrie", a precizat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi. Reprezentantii Regiei de transport public sustin ca daca proiectul va fi implementat, transportul comun in Iasi va fi modernizat radical. Panourile de informare din statiile de calatori vor afisa denumirea statiei, traseul mijlocului de transport, respectiv ora si durata in minute dintre doua mijloace de transport. De asemenea, oficialii Regiei sustin ca, in timp, vor disparea tonetele de bilete, acestea urmand sa fie inlocuite cu automate de bilete pentru tramvaie si autobuze, respectiv cu tichete electronice. Circulatia pe rutele fara o legatura directa, asigurata de un singur mijloc de transport, se va face cu carduri electronice. Valoarea proiectului se cifreaza la suma de 3,5 milioane Euro.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

loghin elena  | #43315
Vor fi monitorizate mijloacelede transport sau va fi afisata durata teoretica a unei curse ,respectiv durata teoretica(cea din caietul de sarcini )intre doua curse. Important ar fi sa fie monitorizate toate traseele,inclusiv cele preluate in exclusivitate de S.C. UNISTIL S.R.L. In prezent pe traseele 44 si 27 inte orele 07si 08 circula la mai mult de 30 minute intre doua curse.Propun monitorizarea curselor si un raport saptamanal in cotidienele locale.Numai asa vom ajunge la un transport civilizat.Inscrierea pe tablite a prevederilor din caietul de sarcini nu imbunatateste calitatea serviciilor oferite ,nu este suficienta si respectarea caietelor de sarcini de catre R.A.T.P. si UNISTIL cred ca nu este urmarita de nimeni.
adrian  | #43316
Da,se vrea implementarea unui astfel de sistem dar cu ce costuri aditionale?Nimenui nu spune cat va costa intretinere si exploatarea unui astfel de sistem si nici in cat timp se va amortiza(daca se va amortiza).
Este un pic deplasata montarea unui astfel de sistem cand practic cei de la RATP sunt falimentari iar mijloacele de transport arata jalnic.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3430 (s) | 22 queries | Mysql time :0.218130 (s)