News Flash:

Municipalitatea propune o strategie de promovare a podgoriilor iesene

11 August 2017
597 Vizualizari | 0 Comentarii
„Promovarea podgoriilor iesene trebuie sa devina un element esential in strategia de turism a municipiului Iasi”, a afirmat primarul Mihai Chirica, in cadrul unei intalniri organizate joi, 10 august, la Palatul Roznovanu, cu principalii producatori locali de vinuri: S.C. Agroindustriala Bucium S.A, S.C. Cotnari S.A, Grupul de firme Domeniile Lungu si Crama Gramma. 

Primarul Mihai Chirica a propus cateva modalitati de promovare a producatorilor locali de vinuri, astfel incat podgoriile iesene sa devina puncte de atractie atat pentru ieseni, cat si pentru turistii care viziteaza orasul si regiunea. Astfel, o prima propunere vizeaza organizarea unor evenimente care sa aiba atat valente recreative, cat si culturale, dupa modelul lansat anul trecut si continuat in acest an de Crama Gramma cu Festivalul „La Vie”. Astfel, in perioada 8 - 10 septembrie, Crama Gramma din Barnova isi asteapta oaspetii cu muzica de buna calitate, ateliere de cultura vinului si degustari, tururi ghidate in vie, activitati sportive etc. 

O alta propunere a edilului vizeaza amenajarea unui showroom in care sa fie prezenti toti producatorii locali de vinuri. De asemenea, acestia vor avea puncte de comercializare rezervate la toate evenimentele cu public organizate de Primaria Municipiului Iasi, iar in ultimul weekend al fiecarei luni vor putea fi organizate targuri dedicate promovarii si comercializarii vinurilor locale. 

Nu in ultimul rand, strategia de turism a Iasului va include si tururi ale podgoriilor iesene, in acest sens urmand a fi purtate discutii cu operatorii de turism locali, precum si cu reprezentanti ai retelelor internationale de agentii de turism. „Este esential sa utilizam toate parghiile pe care le avem la indemana pentru a promova producatorii locali si pentru a-i atrage pe ieseni sa cumpere produse locale. In acest sens, vom continua intalnirile cu producatori din diverse domenii, dar si cu reprezentanti ai restaurantelor si hotelurilor din Iasi, astfel incat produsele locale sa fie evidentiate distinct in oferta lor”, a mai spus primarul Mihai Chirica.

De asemenea, primarul Mihai Chirica a lansat companiilor iesene invitatia de a sustine Programul Centenar al Primariei Municipiului Iasi, promovand conceptul de Iasi – Capitala Renasterii Nationale prin aplicarea unui sticker special conceput in acest sens pe elementele de identificare vizuala ale produselor acestor companii: etichete, ambalaje etc. „Aceasta relatie de parteneriat va avea in primul rand o valenta educativa, prin care comunitatea va constientiza rolul pe care l-a avut Iasul in mentinerea stabilitatii institutionale a statului roman, precum si in pregatirea actelor premergatoare Marii Uniri de la 1 decembrie 1918. De asemenea, vom propune ca o suma modica rezultata din vanzarea acestor produse sa intre intr-un cont special, banii astfel rezultati urmand a fi folositi pentru realizarea unor monumente sau organizarea unor evenimente prin care sa marcam evenimentele din urma cu 100 de ani”, a mai spus primarul Mihai Chirica.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

mihai chirica cotnari promovare vinuri podgoriile iesene
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1264 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014023 (s)