Local

N-ai sa crezi ce a putut face Orange ca sa nu piarda un client din Iasi! Tu cum ai reactiona?

Publicat: 20 nov. 2013

@ Operatorul de telefonie mobila i-a promis luna de pe cer, numai sa nu plece din reteaua lor @ Ieseanul a primit, in schimb, cu totul altceva @ Acum este hotarat sa rezilieze contractul cu Orange si sa actioneze firma in instanta @ Compania de telefonie mobila nu este la prima abatere in relatiile cu clientii

A rezistat ani buni in reteaua Orange. Anul acesta si-a dat seama ca a umflat contul operatorului de telefonie fara sa beneficieze de facilitatile oferite altor clienti. Si atunci s-a decis sa treaca pe cartela PrePay, mai ales ca perioada impusa de Orange pentru mentinerea abonamentului expirase de foarte mult timp. Dar una e sa vrei si alta e sa fii lasat de cei de la Orange. Dupa ce a sunat, la sfarsitul lunii septembrie, la serviciul clienti pentru a anunta renuntarea la abonament, ieseanul Ioan Stefan Popovici a fost asaltat de operatorii firmei de telefonie mobila. Iar necazurile s-au tinut lant din acel moment.

„Va dam ce vreti, numai sa ramaneti abonatul nostru”

Stefan Popovici a dorit sa poata avea acces la internet de pe mobil. „Le-am explicat faptul ca au o oferta avantajoasa pentru mine pentru cartele PrePay si ca vreau sa trec si eu pe o astfel de cartela. Mi-au spus ca daca e vorba de internet, nicio problema. Au un abonament la acelasi pret cu oferta PrePay, cu minute nationale incluse, cu 300 MB internet. Le-am spus sa-mi trimita pe email oferta. Am primit-o si era intr-adevar ce mi-au spus. Am acceptat”, a declarat Stefan Popovici. Dupa 10 zile de la prima convorbire, ieseanul a fost contactat din nou de cei de la Orange. „Le-am spus ca am acceptat deja oferta facuta initial. Mi-au trimis actul aditional care includea cei 300 de MB trafic internet si mi s-a explicat si cum se aplica o reducere de 1 euro la abonament”, a spus Popovici.

Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de la Orange

Pe 26 octombrie, ieseanul a fost informat printr-un SMS ca noul abonament va intra in vigoare a doua zi. Dar, pe 28 octombrie, atunci cand Stefan Popovici a verificat continutul abonamentului, si-a dat seama ca a fost inselat de Orange. „Mi s-au oferit mai multe minute nationale si internationale, dar trafic de internet doar 100 MB, din care as fi consumat deja 15 MB”, a sustinut pagubitul. Ieseanul a contactat imediat serviciul clienti de la Orange si a aflat cu stupoare ca oferta care i-a fost prezentata nu exista la operatorul de telefonie mobila.

„Nu mi-a venit sa cred ce aud. Nu exista o astfel de oferta la Orange si eu aveam in fata actul aditional trimis si semnat de sefa serviciului Retinere si Loialitate Clienti. Pe 31 octombrie i-am sunat din nou sa-mi trimita actul aditional la noul abonament. Am primit doua email-uri. Unul cu oferta lor si al doilea cu actul aditional. Ceva cu totul diferit de ceea ce discutasem in prima faza si de ceea ce primisem de la ei. Nimic despre trafic de internet de data aceasta. Adica nu puteam beneficia de acest serviciu”, a sustinut Popovici. Sapte zile mai tarziu, Stefan i-a sunat din nou pe cei de la Orange pentru a rezolva problema pe cale amiabila. „Am stat de vorba cu operatorul Andreea Stroia, care mi-a spus ca nu exista o astfel de oferta la ei, cu 300 MB internet inclus, si ca nu se poate face nimic pentru a remedia situatia. Daca voi depasi traficul alocat, voi fi taxat suplimentar”, a precizat ieseanul.

Orange a incercat sa-l ademeneasca cu alta oferta

Stefan Popovici a trimis o plangere pe adresa Comisariatului General pentru Protectia Consumatorului impotriva Orange, fara a primi vreun raspuns. De curand, ieseanul a decis sa-i actioneze in judecata pentru a termina orice relatie contractuala cu ei. Dupa solicitarea facuta de reporterii de la BUNA ZIUA IASI catre Orange pentru oferirea unui punct de vedere legat de problema lui Popovici, ieseanul a fost contactat de operatorul de telefonie mobila. „M-au sunat si mi-au spus ca am abonament cu 300 MB inclus, prima luna nu platesc nimic, contractul este pe o perioada de 6 luni si beneficiile sunt mai multe. Am refuzat si le-am spus ca nu mai doresc sa fiu clientul lor”, a sustinut ieseanul. „Va rugam sa solicitati informatii pe adresa de email (…). Date despre contul clientului nostru nu va putem oferi”, este raspunsul oficial al celor de la Orange.

Peste 60 de reclamatii la adresa operatorului de telefonie mobila

Ultima amenda data operatorului Orange de Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorului este de 4.000 de lei. Orange a refuzat rezilierea contractului unui iesean, pe motiv ca acesta a trimis solicitarea la adresa punctului de lucru din Iasi, nu la sediul social din Bucuresti. Autoritatea de Reglementare in Comunicatii, (ANCOM) a amendat Orange Romania cu 20.000 de lei pentru ca nu a comunicat abonatilor ca pot denunta unilateral unele contracte, in termen de 14 zile lucratoare, refuzandu-le acestora dreptul de a denunta contractele fara plata penalitatilor de reziliere. Acelasi operator de telefonie mobila a fost amendat de OPC cu 4.000 de lei pentru refuzul de portare a numarului unui iesean in alta retea. La nivel national, conform datelor statistice, impotriva Orange Romania au fost inregistrate 60 de plangeri.



loading...

Comentarii
    • Fraiere, nu conteaza ca-s 300 mb…sai 1 milion..e vorba de un principiu : sa nu te lasi inselat !

      Tu, nu pricepi ! Esti un pupincurist de la Orange !

      • Toti sunt niste mafioti imputiti, si Orange, si Cosmote, s.a.m.d.
        Eu am luat de la Cosmote un telefon, l-am PLATIT pe loc INTEGRAL, am bon fiscal si factura de PROPIETAR. Am luat totodata si o cartela cu abonament si A DOUA ZI mi-au BLOCAT cartela !
        Ca sa vezi golania: imi vine dupa 3 ani somatie de plata CA SI CUM EU AS FI VORBIT de pe cartela aia BLOCATA timp de 3 ani ! ;D Abia astept sa-mi fac timp sa-i dau in judecata, noroc ca am in posesie cartela blocata doveditoare, sa-mi arate ei UNDE am vorbit eu 3 ani din moment ce eu am avut cartela blocata chiar de a doua zi ! ;D

        • Nu sunt pe Cosmote, n-ai inteles ideea !
          Am avut un abonament la ei IN URMA cu 3 ani dar mi-au BLOCAT cartela a doua zi dupa ce mi-au dat-o ! Eu nu am vorbit NICI MACAR O SECUNDA de pe cartela aia, in prima zi cand mi-au dat-o am tinut-o acasa pe raft, a doua zi cand am desigilat-o si am pus-o in telefon a intrat robotul cu mesajul: CARTELA BLOCATA, va rugam adresati-va operatorului ! Ca atare nu am folosit/beneficiat de serviciile Cosmote NICIODATA ! Smecheria e ca banditii m-au pus la plata aiurea ca si cum as fi utilizat/apelat de pe cartela timp de 3 ani, cred ca si acum in clipa asta sunt pus la plata aiurea ca si cum eu fi vorbit de pe ea desi e BLOCATA si acum, oricum nu-mi fac griji, eu am dovada incontestabila in posesie, abia astept sa-i dau in judecata

  • Cu siguranta acest individ nu stie sa citeasca un contract. Prostia si lipsa de informatie in orice epoca a fost si va fi profitabila pentru cei inteligenti! Nu spun ca firma Orange nu are pacatele ei. La mine de ex, aveam un cont internet de o anumita valoare, pe care nu-l mai foloseam de mai bine de un an. Noroc ca m-am informat, de acea valoare am facut un nou ab si am luat si un nou telefon pentru alt membru al familiei. Ce credeti ca aveau ei sa ma sune sa-mi spuna ce sa fac?! N-am avut timp un an sa ma joc cu Orange-ul…ASta e.
    ATENTIE SI IAR ATENTIE cind semnezi ceva „PĂCUBITULE!”:)

    • cea mai proasta companie de telefonie mobila existenta si cei mai prosti angajati ! Indiferent de ce problema ai nu se poate rezolva decat dacaiti mai faci unul , doua abonamente la ei! si oricum te inseala, nu se respecta nimic din ce scrie in contract!

  • Asa este, traim intr-o epoca aminciunii si reclamei inselatoare. Orice om cu cunostinte minime poate observa ca cei de pe crtele PrePay au minuta, internet si internationale la un pret mai mic decat cei de pe abonament. In plus mai au si libertatea de a plati cand doreste sau a se retrage din retea oricand fara sa dea socoteala.
    De asemeni telefoanele la „oferta” de laorange au preturi egale cu cele de pe piata libera.
    Minciuni, pacaleli, falsuri asta e orange.

  • alooooooooooooooooooooooo vasileeeeeeeeeeeee fodor se cheama portare nu teleportare ca nu esti in star trek …!!!! aloooooooooooooo!!! cat despre orange acum 2 sapt vroiam sa fac fidelizare la ei pe un abonament vechi din 2004 la un samsung galaxy S3 … pretul oferit la fidelizare era de … 1576 ron in conditiile in care emag il are la 1550 la liber sau la domo era la 1500!!! e adevarat ca abobamentul e mic de 11 eur dar sa-mi faci reducere pt fidelizare doar de 100 ron ca sa ma tii legat 24 de luni e o aberatie!!! si se mai mira ca le fug abonatii pe prepay!!! asa ca am cumparat tel la liber de la emag si le-am urat mult succes baietilor cu o cerere de reziliere a abonamentului cu trecere la prepay!!

  • Anul acesta am trecut printr-o situatie la fel de dificila cand am vrut sa imi intrerup abonamentul si sa trec pe PrePay.
    Cei de la Orange au incercat sa ma pacaleasca, ma indrumau sa sun ba pe un numar, ba pe altul, ba ca voi fi sunat peste trei zile si nu ma mai suna nimeni. In concluzie: au trecut trei luni din momentul in care le-am prezentat pentru prima data decizia de a renunta la abonament (care expirase de jumatate de an oricum) si momentul in care am primit confirmarea intreruperii abonamentelor (aveam doua, ambele fiind expirate).

  • Deci, doua luni si jumatate am fost OBLIGAT sa patesc pentru ceva de care nu mai voiam sa beneficiez. Aventura mea cu Orange a continuat pentru ca brusc, inainte de a se face trecerea de pe abonament pe cartela, m-am trezit cu niste costuri suplimentare (pachete de date) pe care trebuia sa le platesc pentru unul dintre abonamente. Am cerut lamuriri celor de la compania portocalie, mi-au raspuns ca e vorba de trafic de Internet, eu le-am comunicat in scris faptul ca nu era posibil asa ceva odata ce de pe acel abonament nu se putea efectua trafic de Internet (telefonul era foarte vechi, nu avea nici macar posibilitatea conexiunii la Internet).

  • Mai mult, le-am solicitat in scris dovada ca s-ar fi facut trafic de pe acel numar, iar ei mi-au zis ca nu au cum sa monitorizeze asa ceva. Deci, pe scurt, era mai bine doar sa-i ascult si sa-i cred pe cuvant si sa le dau 100 de lei de-a moaca, pedeapsa pentru insistenta de a fi luptat cu ei trei luni de zile cu scopul de a inchide doua abonamente.
    Aventura a continuat deoarece compania Orange a procedat in asa fel incat, in ziua in care trebuia sa se faca trecerea de pe abonament pe Prepay mi-au taiat intreg semnalul de pe telefon, situatie care a durat 3 zile (Legea Romana impune operatorilor de telefonie sa-ti asigure macar rutarea catre numerele de urgenta). Desi le-am scris ca este vorba de un abuz nu au reactionat si abia dupa trei zile am reusit, dupa lungi discutii si drumuri aiurea, sa imi primesc semnalul (numarul sa redevina functional) inapoi.

  • Aceasta a fost rasplata companiei Orange pentru cei 9 ani de fidelitate (dintre care, 6 ani am avut abonament pe un numar si alti 4 ani abonament pe celalalt).
    Am mers mai departe la OPC si am sesizat aceasta situatie. Trebuie sa mai pomenenesc ca nu am primit un numar de inregistrarea plangerii pe loc? (am trimis sesizarea prin e-mail). Apoi am trimis doua e-mail-uri, in urmatoarele ore pentru a solicita numar de inregistrare-bineinteles ca nu le-am primit. Apoi, intr-o zi de luni, am mers direct la sediul OPC si am obtinut nr de inregistrare dar am stat de vorba si de comisarul OPC care mi-a spus niste enormitati, cum ca, in momentul in care un abonament expira, el se innoieste automat (adevarat pana aici) doar ca se face reinnoirea automat pentru o perioada (2 ani) cat a fost in baza contractului initial (ceea ce este o enormitate, acest lucru se realizeaza DOAR in baza unui act aditional).

  • Pana la urma nu s-a rezolvat nimic cu OPC-ul, ceea ce ma duce cu gandul la ideea ca, una este sa aplici o amenda pentru o garantie la un frigider si alta e sa te pui rau cu Orange. Nici macar numele comisarului care se ocupa de caz nu au vrut sa mi-l dea…Trageti voi concluziile dar eu cred ca Orange a creat un sistem atat de pervers in care oamenii sunt furati si doar renuntarea in bloc la serviciile acestei companii ar putea sa elimine aceste practici.

  • Orange-ul e o companie de rahat. NU va faceti abonament la ei si in general la nici o alta companie de telefonie. Preturile sunt exagerat de mari. In epoca in care Internetul costa 30 lei pe luna, gasesti abonamente de telefonie intre 12-50euro???? Nu mai zic ca nu poti scapa de ei neam! ofertele prepay sunt muuuult mai bune si ieftine si nu mai esti legat de acesti manipulatori ordinari mincinosi.

    • Sunt abonat la orange de 15 ani si nu am avut nici o problema,dar am fost sigur ca folosesc doar eu telefonul si nici sa nu-mi fie scoasa cartela si folosita de vre-un binevoitor din familie pe alt telefon. La fiecare expirare a abonamentului,am negociat cu ei pina am obtinut optiunea agreata de mine si nu am avut probleme. Acum am un abonament pentru 12 luni de 8 euro in care am 3000 min in retea,130 min nationale si internationale pe mobil 40 minute nationale si internationale pe fix 400 MB trafic de internet,3000 SMS in retea si 3000 SMS nationale.Daca ìti cunosti drepturile,stii ce vrei si stii cum sa discuti cu operatorii e totul ok. Nici o data sa nu discutati direct cu cei de la centrele orange din localitate ci doar telefonic la sediul general.

      • Deci in secolul informatiei si al vitezei, trebuie sa negociez cu o companie de telefonie un amarat de abonament ca si cum as face un credit la banca pe 30 de ani? NU ti se pare ridicola situatia? Ma chinui de 2 luni sa inchid un abonament si pur si simplu sunt mintit de fiecare data. In fiecare luna constat ca abonamentul nu e inchis…

      • Mai ciocanel, parca ai fi negociat sa cumperi Casa Poporului, vezi ca pe cartela ai aceeasi oferte fara contract si un pic mai ieftin, deci: capul mare…minte asteapta
        …….sau esti un trombonitor de la orange?

      • le dai bani degeaba pe abonament…cu 5 euro ai 2000 minute in retea, 100 nationale si internationale, 100 mb trafic, etc..abonamentul te face sclavul lor..eventual te prostesc cu un telefon ,,gratis” de 2 euro..

        • Sa fii sigur ca am analizat toate optiunile de pe cartela PrePay si nu mi-a convenit cea spusa de tine fiindca am trafic doar 100MB si minute nationale m-ai putine

  • sunt smecheri cei de la Orengi te trag de limba ca sa faca tot dupa placul lor.Inclusiv si cei de la Romtelecom iti fac abonament prin teleon ceea ce e o mare inselatorie.Cei de la opc nu sesizeaza acest lucru?

  • si eu sunt foarte mahnit de felul in care se comporta cu clientii cei de la orange , TICALOSI , cei mai si poate singurii din tara noastra .

  • Mi-au trebuit sase luni sa pot scapa de un abonament orange .In astea sase luni am platit facturi degeaba bagate pe gat si umflate de catre operator

  • eu am reusit sa inchid 2 abonamente la ei, dar CU GREU! mai aveam putin si injuram operatorul, imi venea sa plang de nervi! si spuneau ca nu ma inteleg de ce vreau sa le inchid, ca avem atatea oferte pentru ca sunteti client fidel!

Adauga un comentariu