News Flash:

Nesimtire marca RDS

5 Iunie 2007
6724 Vizualizari | 25 Comentarii
Nesimtire marca RDS
Vad ca`s la moda scandalurile cu RDS in aceasta perioada... Zilele trecute a fost faza cu facturile RDS aruncate pe faleza din Constanta, prin Bucuresti iar probleme, acum a venit si randul Iasului.
Un coleg d`al meu a facut cerere pentru a`si monta acasa o conexiune RDS. A sunat, a vorbit cu aia de la sediu si i`au trimis un agent acasa. Pana aici nimic anormal.
Ala i`a zis ca va fi cablat in maxim doua saptamani. Dupa vreo trei saptamani, suna iar omu` la agentul RDS, sa`l intrebe de sanatate.
Raspunde agentu`, ii spune omului ca mai dureaza vreo doua saptamani. Dupa alte doua saptamani iar suna colegu`.
"In maxim doua saptamani va cablam", raspunde agentul.
"De ce ma amanati atat dom`le? Ce se intampla totusi?", intreaba colegul.
"Pai, mai dati`mi o data adresa", ii spune agentul.
Da omul din nou adresa, ala o noteaza, dupa care`i spune:
"Pai stiti, nu avem retea in zona dumneavoastra pentru ca au fost niste probleme cu locatarii, d`aia mai dureaza"
"Cat mai dureaza? O luna, doua, sase?", intreaba deranjat colegul meu.
"Cam asa ceva..."

"In cazul asta, vreau sa renunt la contract", ii raspunde omul.
"Pai nu prea aveti cum, ca`i deja semnat contractul, si exista o taxa de reziliere...", ii raspunde agentul.
Hmmm
Cum dom`le taxa de reziliere?
Iti semnez contractul, tu nu`l respecti, apoi cand eu vreau sa renunt imi ceri bani?
Cum vine asta?
Chiar asa de prosti suntem, sau OPC`ul nu mai verifica tipurile de contracte, pentru a sesiza clauzele abuzive din acestea?
Se mai poate asa ceva?



In seara asta n`a raspuns nimeni la RDS, poate maine ridica vreo duduie receptorul sa`mi spuna ca agentul era beat si nu exista asa ceva...



Pana atunci, acel agent reprezinta in continuare RDS`ul.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (25)

gica  | #13471
Cam miroase a concurenta...
terabit  | #13472
Baronii RDS-ului si-au luat-o in cap, au un tupeu nesimtit si mai mult de atit, fac promisiuni care nu le pot indeplini. Cu alte cuvinte se intind mai mult de cit le e plapuma... Serviciile nu is nici pe departe la inaltimea asteptarilor, dar reclama e mare cit un sezon de post. Problema ca buba nu e pe plan local, pestele de la cap se impute. Cine se afla in capul acestei misterioase firme, care isi face loc precum epidemia de gripa aviara. Am intillnit persoane care in numele acestei minciuni de firma, executa lucari si presteaza servicii fara nici un acord din partea nimanui. Intra "incaltati" in casa omului cu promisiuni precum profetii din Ierusalim. In ciuda tuturor acestor abuzuri, exista o replica, "U will pay, u will definitely pay"!
dana  | #13473
Si colegul tau nu e singurul. Mai sunt si altii care asteapta din noiembrie anul trecut de exemplu.
Mm  | #13474
Nesimtirea este un termen generic pentru ei. Eu am asteptat 5 (cinci) luni pana in momentul conectarii efective - precizez, la RDS. Cu toate astea au o oferta destul de buna, de nerefuzat. Intr-un fel a meritat asteptarea !
...
Dar, sa fiu sincer, atentie, mare atentie, si la ASTRAL (UPC), care aplica tot aceleasi tehnici de nesimtire, ... !
Gabi Petcu  | #13475
Nesimtitii de la RDS au cablat blocul, au spart dar de reparat nu. O sa va tai toate cablurile, vi le demontez, eu personal daca in doua zile nu reparati! Ati auzit domnilor de la RDS?A cui acord ati avut de a sparge?Mai graim...........
io  | #13476
M-am dus sa platesc si eu net-ul...Pe jos din capatul Copoului, tocmai pana in Pacurari.Bineinteles ca nu am putut plati..nu-mi gaseau numele in baza de date. Niste stupizi...Sa ma astepte sa mai platesc!!!
Stefan  | #13477
E ceva normal pentru cei de RDS. Aveam cablul pana la usa si a dura 2 luni si jumatate pana au venit, bineinteles dupa zeci de telefoane. Si din cate am auzit sunt un caz fericit.
Chucky  | #13478
Da, multi au dreptate ma refer la clienti, acestea nu sunt cazuri izolate eu am facut din noiembrie cerere la telefon si nici pana in ziua de azi nu au venit sa il montez ca au zis ca nu au facuta infrastructura cu totusi ca sunt vecini care au telefon pe rds. Logic fiind daca nu au facuta infrastructura acei vecini nu ar trebuii sa aiba telefon functinabil si din cate stiu eu au si le merge cum trebuie, in fine am sunat si eu sa vad cand il vor monta si au zis ca mai dureaza vreo doua luni sigur.... TREBUIE FACUT CEVA! OAMENI BUNI TRAIM INTR-O TARA IN CARE CEI CU BANI POATE SA FACA CE VOR DIN NOI?
Florin  | #13479
Nu stiti de ce suntem cotati ca si cei mai prosti din comunitatea europeana?
ral  | #13480
si mie mi s-a intamplat... am asteptat 3 luni si ceva... in vaslui, acum 2 ani...
Alexandra  | #13481
colegul tau poate rezilia contractul fara nici o taxa, deoarece nu are un serviciu functional pe care sa-l fi facturat. trebuie sa plateasca penalitati doar in cazul in care serviciul este instalat. ;)
acum cat despre RDS,UPC si Romtelecom, fratilor, la ce va asteptati de la un serviciu ieftin?
Jeluitorul  | #13482
Jaleeeeeeeee
client RDS  | #13483
Eram abonat la o firma de cartier de servicii internet prin cablu. Acestia au fuzionat cu RDS-ul. semnez contract nou, dau acord pentru telefon inclus in acelasi pret. mi l-au instalat dupa 5 luni si dupa ce timp de doua saptamani m-au sunat in fiecare zi la telefon ca ei vin atunci sa instaleze desi de fiecare data stabileam ora si data. dupa 3 zile nu am internet. sun la nr de contact, ma enervez, ii spurc pe aia. problema era ca figuram cu neplata intr-o oarecare luna, desi eu aveam chitante. pana nu am mers la sediu si am vorbit destul de apasat si bineinteles a intervenit o cunostinta, nu s-a putut rezolva nimic. imi vreau inapoi reteaua de cartier
Anonim  | #13484
in contractul ala zice ca pt fiecare zi in care ei nu-ti dau net, ti se scade din factura urmatoare. asta cu conditia sa depaseasca nu stiu cat timp si sa ii anunti pe ei la departamentu tehnic, sau ceva de tipu asta.
coodles  | #13485
in contractul ala zice ca pt fiecare zi in care ei nu-ti dau net, ti se scade din factura urmatoare. asta cu conditia sa depaseasca nu stiu cat timp si sa ii anunti pe ei la departamentu tehnic, sau ceva de tipu asta.
bogdan  | #13486
si eu astept sa ma cableze.. dar din cauza unor vecini retartrdati care i-au fugarit din bloc si nu le-au dat voie sa monteze echipamentele acum am ramas aproape fara internet.
si in aceasta situatie mai stiu destui de multi. si ca sa va dau un sfat ... ca tot va ziceri europeni ... ati stat putin si v-ati gandit de ce nu v-a instalat pana acum? ca poate totusi exista o explicatie, ca poate cablurile alea si cutii si ce mai au ei pe acolo nu se pun asa simplu .. ca poate aveti un vecin cretin pentru care internet = satana , etc. etc etc. deoarece totusi este o firma destul de mare. nu va convine stai pe romtelecom si pe panarame de retele de cartier, eu unul ma duc sa iau o juma` de tuica si sa il imbat pe vecinul ala al meu .. poate il conving sa ii lase pe baieti sa-si faca ce mai au de facut pe aici...
NU este chiar asa domnilor  | #13487
Situatia este un pic mai complicata. Acele contracte care se fac, se fac oarecum cu executia lucrarilor cand vor veni in zona cu magistrala.Da? Ca nu-ti trage tie personal fibra la usa, de pe unde o fi existand alta magistrala. Mai intai intra cu magistrala in zona la tine, dupa care se ramifica la fiecare bloc in parte. Mie d e cand a venit baiatul cu contractul si pina a tras efectiv firul in casa a durat 3-4 luni. SI nici nu m-am suparat si nici nu m-am kkt pe mine atat. Am stat la providerul la care eram inca 3-4 luni dupa care am facut schimbarea efectiva. Situatia intr-adevar este neplacuta in cazul de mai sus. Dar daca RDS a intampinat pb ulterioare cu pensionarii din bloc, ce sa-i faci? Oricum, persoana nu va plati nimic pina cand nu vede firul in casa, asadar sa aiba rabdare si sa preseze bosorogimea de pe scara sa-si dea acceptul. Pentru ca se merita! Am un net la 15 dolari de mama-mama!! Rupe! Pe fibra, nu se compara cu nici o mizerie de pe piata providerilor Internet. Poate Romtelecomul e mai tare , dar pardon acolo e 30 de euro un abon. Asa ca clientule ,mucles! Mergi pe burta, inchis ca butelia, ca or sa vina.SI cand or sa vina ai sa fii super-multumit. Daca te superi, te superi ca vacarul pe sat..si iti faci ab la retele d`astea X-Net, Ciup-Net, Cuc-Het...si tragi o poza in 2 minute.Hai noroc..(aaa, nu-s angajat RDS, is un simplu abonat dependent de Net .Atat)
Nicole  | #13488
Nu te supara dar cand persoana a incheiat contractul trebuia sa-l citeasca ...la pct. 6.4 se specifica taxa de reziliere 100 usd , de asemenea in contract se specifica la pct. 4.5 termenul de punere in functiuni este de 45 zile de la semnarea contractului, acest termen putand varia in fct. de volumul de instalari al societatii ... asadar si-au lasat o portita de scapare ... in consecinta omul nostru nu prea mai are ce sa faca , decat sa astepte . Eu am asteptat 2si1/2luni . Nu cred ca este treaba OPC-ului sa verifice contractele ... fiecare sa caste ochii cand semenaza un contract.
alex  | #13489
pai bine ma, voi mai intai platiti si dupa aia asteptati sa vina? eu mi-am pus net (altu`) foarte simplu. i-am zis agentului "dupa ce imi instalezi totul si vad ca merge eu iti dau bani pentru un an de zile". dupa 3 zile scoteam la greu de pe net. eu zic sa-i mituiti asa, insa toti sa procedati in felul asta, nu doar unu, doi (ma refer la toti din bloc). sa fim seriosi, cine isi baga net pentru 1 luna? luati si voi acolo pt 6 luni. (romanasului ii place sa faca banu repede)
Nu este chiar asa domnilor  | #13490
Cel care a-i facut acest comentariu, sa-ti fie rusine, daca stii ce inseamna aceasta. Cum poti sa te adresezi TU pensionarilor cu BOISAROGIMEA. Ar trebui sa-i arati parintilor tai ,l care poate si ei sunt pensionariBOSOROGI si sunt curios ce ar spune despre tine. Tu treuiesti dus la scoala si sa incepi cu clasa I. Pana acum se vede ca nu a-i acumulat numai PROSTIE SI NESIMTIRE
nonick  | #13491
Si eu am semnat un contract cu rds-ul la inceputul lui septembrie 2006: in colaborare cu reteaua la care sunt abonat si pe care ei au cumparat-o, ofereau un post telefonic fix. In contract scria ca in maxim 2 luni vin si il instaleaza; nici pana astazi nu au venit, si nu se poate pune problema ca nu au magistrala in zona etc., doar nu ma conectez la calorifer, tot reteaua lor e... Ii intreb in fiecare luna cand ma duc sa platesc netul ce se intampla. Raspunsul, invariabil acelasi: rds-ul nu a trimis echipamentele. Si cu reclamatiile la opc, cu toate 6, pot sa ma sterg, ca degeaba le-am facut.
NU este chiar asa domnilor  | #13492
domnului care a sarit in sus la apelatilvul "bosorogilor"
stimabile domn, traim intr-o societate moderna in care internetul reprezinta un lucru vital (chiar daca vi se pare deplasat acest lucru). in momentul in care eu sunt locatar intr-un bloc, depind de net, reteaua de cartier de la care aveam internet, si pentru a carui instalare am dus tratative fenomenale cu dumneavoastra ca sa trag un amarat de cablu de pe bloc (ca deh se stica acoperisul si ploua in casa) (desi dumneavoastra stateati la etajul 2 dintr-un bloc cu 4 etaje) a fost inghitita de alta firma care totusi presteaza niste servicii de 1000 de ori mai faine si aceasta firma face o infrastructura in interiorul blocului ca sa nu mi se mai rupa cablul de fiecare data cand bate vandul mai tare afara, dumneavoastra iesiti urland (alta exprimare imi pare sincer rau dar nu am gasit) pe casa scarii, injurati oamenii aia de parca ar fi ultimii oameni de pe pamant (daca aveti ceva cu firma sunteti invitat sa mergeti la sediu si sa injurati acolo cat poftiti ) , si trageti de fire, taiati cabluri si trantiti // izbiti , mai spuneti ca mai vine si satana pe cablu , singura dv preocupare este uitatul pe vizor si rezolvarea de integrame ieftine, batutul in teava la ora 8 seara daca dau muzica mai tare, si alte astfel de preocupari imi pare sincer rau si regret din adancul inimii dar nu va pot spune decat bosorog.
nonick  | #13493
eu am incheiat contract din noiembrie 2006......am renuntat sa mai astept......si
mi-am pus de la alta firma.....aveam nevoie de net
Lara  | #13494
Nu stiu cat rost mai are sa scriu ceva aici, dar hai sa fie:

1. Cineva zice "ce te astepti de la un serviciu ieftin?" - Pardon moi, dragii mei, dar peste tot in lume netul este ieftin in zilele noastre - in afara de unii provideri din Ro - si din fericire pt. utilizatori serviciile sunt minunate! Asa ca nu cat costa abonamentul este important, ci cat de bun e netul la banii aia.

2. Cand am stat in Brasov tot la RDS am facut contract. Am inceput in octombrie, am avut accident de masina, prin noiembrie au venit si-au instalat, n-a mers fo 2-3 saptamani, le-am facut scandal si pana la urma in decembrie am avut net ok. Si nici n-a mai picat dupa aia. Din pacate asa se face la romani: iti ofera contracte si in zone in care n-au infrastructura sau nu-s in stare sa ajunga in timp util. Ar trebui sa spuna clientului ca e pe-o lista de asteptare, nu sa ii dea contractul la semnat. Dar, mai au de invatat oamenii ce inseamna a oferi servicii de calitate.

3. Nush daca OPC are vreo treaba cu asta, dar ar trebui, pt simplul motiv ca un client de net e tot consumator. Iar daca OPC n-ar trebui, atunci ar trebui sa fie o organizatie la care sa te duci si sa te plangi de serviciile oferite de careva.

Asta e, mai sunt multe de invatat despre cum sa respectii pe altii ... Dar atata timp cat vor fi batranii impotriva si tinerii vor spune "taci si-nghite" nu se va schimba nimic.
Anonim  | #13495
mai simplu sa nu platesti
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1718 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013486 (s)