Eveniment-Social

Nici un vinovat pentru gaurile de pe strada Arcu – FOTO

Publicat: 07 iun. 2011

@ Iesenii vor trebui sa suporte gropile de pe strada Arcu din cauza unui litigiu intre constructorul de la linii, SC Confort SA Timisoara, si Regia Autonoma de Transport Public @ Constructorul trebuie sa achite nu mai putin de 400 de mii de lei catre regia ieseana pentru o serie de lucrari efectuate de muncitorii RATP @ Primul termen al procesului deschis de RATP luna trecuta a avut loc ieri, la Tribunal

Iesenii trebuie sa suporte craterele aparute intr-o zona modernizata din cauza unor hatisuri birocratice. Este vorba de gropile de la liniile de tramvai de pe strada Arcu, care si-au gasit, in sfarsit, o explicatie. Ele nu au fost astupate de constructorul SC Confort SA Timisoara, desi acesta a fost somat in mai multe randuri de autoritati, din cauza unei datorii. Concret, firma care a executat lucrarile de modernizare a caii de rulare, fiind subcontractantul constructorului Martin Rose, titularul intregului proiect, trebuie sa achite peste 100 de mii de euro catre Regia Autonoma de Transport Public (RATP). Cum firma din Timisoara nu a platit, reprezentantii Regiei i-au actionat in judecata. Procesul a fost deschis pe 12 mai, iar primul termen s-a desfasurat ieri la Tribunal. „Datoria lor depaseste 400 de mii de lei si presupune contravaloarea lucrarilor facute de noi toamna trecuta, la intersectia Cinci Drumuri. Cum ei nu au avut posibilitatea atunci sa aduca utilajele de la Timisoara, ne-au solicitat noua ajutorul pentru reabilitarea portiunii respective. Noi am realizat lucrarea, dar banii nu au fost platiti. Motiv pentru care i-am actionat in judecata. Speram sa recuperam intreaga suma, cat si penalitatile aferente”, a declarat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP.

Proces-verbal pentru astuparea craterelor

Povestea este similara si in cazul gropilor de pe Arcu. Acestea au aparut la nu mai putin de un an de la predarea lucrarii de catre cei de la SC Confort SA, desi investitia este inca in garantie. Abia ieri, oficialii firmei din Timisoara au admis ca vor reface zona pe cheltuiala proprie. „Am semnat un proces-verbal prin care ei se angajeaza ca vor contracta o firma sa reabiliteze portiunea respectiva”, a mai spus ieri Cristian Stoica.
De altfel, RATP a ales sa dea in judecata firma respectiva doar dupa ce s-a asigurat ca municipalitatea a achitat in intregime lucrarile efectuate la liniile de tramvai. Modernizarea liniilor a inceput in luna martie 2008, fiind reabilitate tronsoanele Cinci Drumuri – Targu Cucu – Cuza Voda – Arcu – Billa – Canta, Silvestru – Podu de Piatra – Nicolae Iorga – Bazar. Lucrarile au costat 20 de milioane de euro, din care 15 milioane de euro au fost imprumutate de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.



loading...

Comentarii
  • Da asfaltul de la gara la podu de piatra turnat de EuroconstructIasi ce zice-ti? Da de cele 2 camine de canalizare prabusite in mijlocul drumului si avertizate cu panglica de 2 luni ce zice-ti? Da de rondul din podu de piatar unde deja bitumul a sarit pe suprafete intregi si a ramas piatra? RUSINE PRIMARIEI cu DIRIGINTII EI….

Adauga un comentariu