Magazin

Noul BMW va fi mai usor, dar nu de procurat

Publicat: 18 iun. 2013
1

BMW promite ca viitoarea generatie Seria 7 va fi mai usoara chiar si decât actualul Seria 5. Oficialul responsabil pentru acest proiect garanteaza ca vom face cunostinta cu cel mai avansat BMW din istorie.
Dupa ce Mercedes a lansat noul S-Klasse si l-a promovat ca fiind cel mai avansat produs tehnologic din istoria sa, BMW se vede nevoit sa vina cu o replica pe masura. Nu este de mirare ca Herbert Diess, omul care coordoneaza dezvoltarea viitoarei generatii Seria7, ne promite cel mai avansat BMW din istorie.
Primele prototipuri au ajuns deja în faza de testare, pregatind lansarea versiunii finale, programata la sfârsitul anului 2015. Debutul mondial va avea loc chiar la Salonul Auto de la Frankfurt din 2015. Una dintre noutatile pe care ni le va propune noua Serie 7 este sasiul de tip monococa, construit dintr-un mix de aluminiu, otel si fibra de carbon. El va lua locul celui actual, construit doar din otel de înalta rezistenta. Folosirea unor materiale mult mai usoare va face ca masa totala a versiunii 740i sa scada cu mult sub cele 1900 ale actualei generatii. Surse oficiale sustin chiar ca va scadea sub 1670 de kilograme, actuala masa a modelului Seria 5 în versiune de baza.
Decizia de a supune modelul unui intens proces de slabire vine dupa ce inginerii BMW au facut progrese mari în dezvoltarea structurii de carbon a electricului i3. Desi existau mai multe zvonuri în acest sens, pierderea în greutate nu se va face pe fondul unei reduceri a dimensiunilor, viitorul BMW Seria 7 urmând sa masoare 5010 mm lungime, 1815 mm latime si 1425 mm înaltime.
Gama de motorizari va fi asigurata de unitati pe benzina cu sase, opt sau 12 cilindri, precum si de celebrele dieseluri cu sase cilindri. Nu va lipsi nici tractiunea integrala xDrive si nici o cutie automata cu noua rapoarte, de provenienta ZF, a carei existenta sta momentan sub semnul întrebarii.





Adauga un comentariu