News Flash:

Noutati referitoare la proiectul Politiei Locale

24 Decembrie 2007
24480 Vizualizari | 56 Comentarii
Aproape toate amendamentele Federatiei Nationale a Politistilor Comunitari (FNPC) au fost acceptate de catre reprezentantii Ministerului Internelor si Reformei Administrative (MIRA). "Reprezentantii FNPC s-au intalnit joi cu cei de la MIRA. In urma discutiilor, circa 95 la suta dintre amendamentele propuse de noi au fost acceptate si vor fi incluse in proiectul Politiei Locale ce va fi dezbatut in luna februarie", a declarat Alexandru Hordila, directorul Politiei Comunitare Iasi.

Acesta a adaugat ca prin acel memoriu, politistii comunitari au cerut atributii sporite in domeniul circulatiei, evidentei populatiei si protectiei mediului, preluand de la primarie Serviciul de urbanism, Control urbanism precum si Corpul de control al primarului. Acum zece zile s-a finalizat actiunea de constituire a FNPC, asociatie cu personalitate juridica si care a strans structuri din 30 de judete. Mai precis, este vorba despre unitatile de Politie Comunitara din municipiile resedinta de judet, urmand ca in scurt timp sa adere si celelalte. Aceasta este una dintre ultimele etape inainte de constituirea Politiei Locale. Seful FNPC este Eugeniu Aldea, directorul Politiei Comunitare din Brasov, in timp ce Alexandru Hordila este seful FNPC pentru zona Moldova.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (56)

alex  | #26417
buna ziua.va rog sa va ginditi si la virsta de pensionare a unui politist deoarece la 65 de ani nu stiu ce randament mai are in cadrul politiei comunitare.
ion  | #26418
este bine sa va ginditi si salarii pentru a intretine o familie este foarte greu din salariu de comunitar.Tinuta nu corespunde din punct de vedere nevoilor sint friguroase nu tin de cald iarna,deoarece serviciul nostru este sub cerul liber.
Anonim  | #26419
asteptam intrarea in viguare a proiectului de lege privind infintarea politiei locale.mihai
vasile  | #26420
succes !!!
george  | #26421
nota 5 pentru proiectul legii politiei locale agreat de MIRA, speranta ramine la comisiile de specialitate ale Parlamentului in vederea imbunatatirii lui.Oricum Politia Locala va fi o echipa de profesionisti adevarati.
alexandrion  | #26422
SINT POLITIST COMUNITAR CU SCOALA MILITARA M.Ap.N.- NU SINT PENSIONAR IMI EXPRIM INDIGNAREA LA ANGAJARE SINTEM ANGAJATI CU SALARIU MINIMU PE ECONOMIE. AR TREBUI MENTIONAT SPECIAL IN PROECTUL DE LEGE AL POLITIEI LOCALE CA ACEASTA CATEGORIE SA FIE PROMOVATA MAI BINE PRIN ECHIVALAREA STUDILOR CU UN STATUT MAI BUN IN CADRUL POLITIEII LOCALE...ACEST LUCRU AR PROMOVA MAI BINE IMAGINEA INSTITUTIEI PRIN OAMENI PROFESIONISTI.
costel  | #26424
aceasta politie comunitara ar trebui desfintata pentru ca sint incompetenti `majoritatea au dat spaga la angajare mai sunt si fosti puscariasi pintre ei de exemplu la tirgu-jiu salarile le primesc cu o intirziere de 3 luni
gigi  | #26425
costel ai mare dreptate eu sint din tg-jiu cunosc asemenea cazuri ca sa te angajezi sa cere spaga minim 5000 ron asta pentru ca directoru este un fost securist.
un politist comunitar  | #26426
1.Nu se spune nimic de pensionarea politistului comunitar;
2.Nu se spune nimic de salar.,in schimb se vor detasa ......de la pol.nationala....pana la 2 ani?sa inteleg ca vom invata de la ei?ce? cum sa nu facem?legea pol.comunitare a fost un ghiveci nereusit si se pare ca si cea a pol.locale va fi tot asa ceva.
3.Care este varsta pt.angajare?NE UMPLETI DE PENSIONARI.
4.Cine verifica activitatea pol.comunitare sau locale la nivel national?(soferi civili,politisti civili,nepotisme cat cuprinde)
5.Respectarea drepturilor pol.com.,ore suplimentare doar cu acordul angajatului si respectarea timpului de odihna.A NU NE CONFUNDA CU M.T.binenteles de catre APV -ISTI
6.Daca in lege este stipulat clar drepturile de echipare,noi avem doar un rand de tinuta si aia naspa,de ce nu primim banii ptr.diferenta nedistribuita?????ceilalti colegi din primarie,tot functionari publici au primit bani ptr.echipament.DE CE???
7.De ce nu se face ROTIREA angajatilor in toate posturile?(pardon pilelor nu le place in strada,in ploaie si frig.si eventual daca tot ies....de preferinta sa fie pe masina sa nu raceasca.]
8.Colegele(femei)de ce nu fac de serviciu pe 3 schimburi???ca cele de la pol.nationala??sunt planificate doar sch.1 cu sambete si duminici libere.MISTO.
9.Ar mai fi multe de zis dar ma opresc aici.deocamdata.
un contribuabil  | #26427
Domnilor,arata caraghiosi pe scutere.de ce nu le cumparati autoturisme????cate luni din 12 le pot folosi????va credeti in spania sau italia???Treziti-va aici e frig.si ploua mult.cum vor transporta contravenientii si infractorii pe scutere???
lex  | #26428
sunt din tg mures nu stiu de ce nimeni nu vorbeste despre pol. locala salarii drepturi. pt.ca acum nu avem nici salarii si nici drepturi
coco  | #26429
chiar nu vreti sa intalegeti ca nu sinteti eficienti domnilor adunaturi de betivi si puscariasi sinteti prea mindri de voi \ de asta ar trebui sa va desfinteze la tirnacop cu voi nu mai mincati bani contribuabilor ca sa frecati menta.[domnilor comunitari.
sorinel  | #26430
NU este corect domnilor ..ca un politist comunitar care presteaza aceeasi munca in domeniul OP. ca si un jandarm sau ca un politist angajat MAI , si care este expus acelorasi riscuri ..sa fie platit cu un salar de mizerie !!! Am intalnit si agenti de politie din cadrul politiei comunitare care sunt baieti tineri de pana la 25 de ani si au studii universitare si postuniversitare si au salarul minim pe economie ..!!!! In primul rand ar trebuii sa se tina cont ca aceasta structura este condusa inca de fosti militieni pensionati si reactivati in functii de conducere !!! aceste persoane ar trebuii sa fie sterse de pe statele de plata si sa li se acorde si tinerilor o sansa !!!
coco  | #26431
FACETI O LEGE A POLITIEI LOCALE SI CU DREPTURI PT CE-I DIN STRADA NU PT SEFI CARE AU O PENSIE MAPN CU UN SALARIU ACTUAL NU POTI SA PRETINZI COMPETENTA SI PROFESIONALISM.ANGAJATI TINERI NU REZERVISTI,SA MEARGA LA PRIVAT NU SA OCUPE O FUNCTIE PUBLICA
zavaidoc  | #26432
Important e sa nu mai lase fostii militieni sa ne conduca.
Sa puna pe cineva care vrea sa isi constuiasca o cariera nu pe astia care vor sa isi termine de construit vilele incepute pe timpul cand munceau in politie.
Johanna  | #26434
La Timisoara komunitarii is condusi de fosti politisti. Un punct bun deoarece, zic eu, stiu cum sa-i tina in frau si cum sa-i instruiasca. Sunt si cativa tineri de perspectiva care cresc pe langa respectivii. Mai mult, la Timisoara, komunitarii sunt renumiti pentru ca sunt rai. De ce? Ca nu iau mita ca si ceilalti politisti. Si inca ceva, nu se iau bani la angajare, dar concursurile sunt concursuri. Daca inveti, treci... Sa se infiinteze odata Locala sa intram si noi in randul lumii. Sunt de acord cu cat mai multe structuri de ordine publica si cu amenzi. Noi, romanii, nu ne civilizam in alt mod. Am fost in Viena, Paris si alte tari europene. Acolo era plin de politie pe strada si de aceea legea se respecta. Ca o sugestie: intrati pe www.polcomtim.ro sa vedeti cum e structurata Politia Comunitara la Timisoara.
catalin  | #26435
aceasta structura nu-si are rostul pentru ca este facuta pentru primar ca el sa aiba politia lui,politistii astia oricum sunt bata de prosti si mai au si aere in cap.clar anumiti oameni au unele interese pe care le pot obtine din spagile acestor inteligenti care le dau la angajare si din alte magarii.chiar daca sunt angajati de pe strada ei vor salarii mari si cat mai multe drepturi deja se cred super politai.politia locala=comunitara este inutila pentru cetateni.
alexandrion  | #26436
dlui.MATRIX EU PROPUN CA ACEASTA POLITIE LOCALA SA SE FACA NUMAI DIN PENSIONARI CU SCOALA MILITARA DE CIMPINA.....PTR. CA ACEST SUPLIMENT MA REFER LA SALARIU SE INCADREAZA BINE LINGA PENSIILE VOASRE.....SE VEDE DE LA DISTANTA AROGANTA,ATUNCI RAMINETI NUMAI VOI.---------------------IMI CER SCUZE PTR. CEI CU INTENTII BUNE SI CARE VOR SA MANINCE O PIINE CINSTIT SI VAD O SPERANTA MAI BUNA IN POLITIA LOCALA,FACETIVA TREABA BINE,FITI UN EXEMPLU BUN,SI GINDITIVA CA SINT SI OAMENI CARE VA APRECIAZA.
Daniel  | #26437
de un singu lucru ar trebui sa se tina seama! fara pensionari la viitoarea politie locala,mai ales cei ce provin din randul politistilor nationali [vechea militie].ca treaba sa mearga bine e nevoie de tineri cu ambitie nu de mosnegi resemnati.
ar mai fi ceva -legislatia care priveste ordinea publica este prea blanda .
mormoloc  | #26438
hmmm ce pot sa zic lucrez in politia comunitara...salariul este de mizerie...uniforma fara comentarii...knd suntem pe strada suntem supusi riscurilor,dar nu conteaza cei ce ne-am angajat suntem tineri vrem sa dam jos coruptia care s-a format din vechea gasca a gardienilor publici,trebuie sa avem incredere si sa nu ne lasam batuti de niste "pensionari"speram sa ne sustineti si voi cetateni ai acestei tari.o seara placuta va urez
mormoloc  | #26439
pt.catalin:nu suntem batuti in cap,toti cei tineri din politia comunitara suntem studenti,absolventi de facultate...asa k un singur lucru va rugam nu va mai luati de noi degeaba,puneti-va in locul nostru si veti vedea rezultatul!!!
ADRIAN  | #26440
SUNT FOARTE INDIGNAT CA IN TOATE FUNCTIILE DE CONDUCERE SUNT VECHI MILITIENI OAMENI CARE SE P[OARTA CU AGENTII COMUNITARI CA SI CU ,,SCLAVII,,,EI AU PENSIE DE 5-6ORI MAI MARE DECAT SALARIU UNUI AGENT,UNDE MAI PUI SI SALARIU DE N.ORI MAI MARE.EI IAU PE LUNA90-100MILIOANE IAR UN AGENT ASISTENT (CA SA NU ZICem debutant) ARE UN SALARIU DE 580LEI.
Fostii militieni din functiile de conducere au cam multe pretentii fata de agenti scapandu-le faptul ca nu(agenti )au nici cea mai mica satisfactie de a lucra corect,"cu pretentii "din cauza salariilor de rahat!!! si a modului cum sunt tratati.afara cu pensionarii...lasati tineri sa se afirme.nu-i mai tratati ca pe niste scavi
anaconda  | #26441
ce dracu cauta pensionarii in politia comunitara?ati vrut sa faceti aceasta structura ca sa mai aiba si ei un loc de munca(militieni,"cadre de bicicleta")sunt cu gramada,papa banii iar agentii stau pe un salariu de" cacat".eu cred ca e o porcarie legea371/2004,dar daca vroiati sa faceti ceva trebuia sa incepeti cu persoane tinere care sa se afirme,nu cu pensionari care stau pe carca agentilor.nu mai face nimeni controale sa vada cati angajati mpapa banii de pomana in unele sectoare din bucuresti(nepotisme,e frate ,e var ,e nepot chiar daca nu are habar de nimic sta si papa banii,apoi te intrebi de ce nu au fonduri pentru marirea salariilor la agenti?mergem mai bine la firme de paza cu salarii mai ridicate.Se afirma o institutie puternica cu salarii ale agentilor de 500-580 lei.ce dracu salariu de agent al politiei comunitare este asta??????????????unde mai pui si faptul ca"sefii" se poarta ca si cum ar fi stapani.Eu le zic sa se duca dracu acasa sa-si pape pensia........uuaaaaa!!!!!!!afara cu pensionarii !sa vina tineri cu dorinta de afirmare si sa se mai mareasca dracu salariile astea de "cacat."......scuze ptr limbajul folosot dar asta e realitatea...
naspa frate..  | #26442
sa punem presa pe ei domnule....nu se mai poate.fosti militieni ,cdre militare(pensionari nenorociti)papa banii prin institutia numita"politia COMUNITARA".NU MAI BAGATI MAI NENE BOSOROGI PESTE TOT.PLEACA TINERII DIN TARA ?DE CE?PENTRU CA NU MAI AVEMLOC PE NICAIERI DE FOSTI MILITIENI (MA REFER STRICTLA INSTITUTIILE PUBLICE).TOTI VIN IN FUNCTII DE CONDUCERE(DAR TINERI CU STUDII NU POT VENI???DE CE?PTR CA NU MAI E LOC DE BOSOROGII ASTIA NENOROCITI ?FACE CEVE PENRU TARA ASTA PTR TINERI ASTIA SUNT VIITORUL NU BOSOROGII ASTIA INGAMFATI.PENSIONARI. NENOROCITI .."MARI OAMENI AI MAPN ,FOSTI MILITIENI................. AM CEVE IMPORTANT DE SPUS PENTRU TOTI GUVERNANTII::
SA VA LUATI DE MANA CU TOTI BOSOROGII(DIN MAPN.FOSTI MILITIENI) CA STRICT LA ASTIA MA REFER. CEI CARE OCUPA FUNCTII IN PREZENT.. SI SA VA DUCETI LA DRACU CU TOTII PENTRU CVA NU FACETI NIMIC PENTRU TINERII DIN TARA ASTA.........MI-E SILA DE VOI "FETE GRASE CARE ZAMBESC MEREU`` SI MILITIENI SI BOSOROGI NENOROCITITI.. FIR-ATI AI DRACU SA FITI....!!!!!! SI CU ASTA AM INCHEIAT...........
Elodia  | #26443
AFARA CU PENSIONARII,BETIVII,CURVARII...PE EI CINE II CONTROLEAZA?E MAI RAU CA LA PATRON.NU AVEM PAUZA PENTRU SERVIREA MESEI,SUNT HABARNISTI DE MESERIE,NE FACEM DE CACAO FRATILOR CU PENSIONARII ASTIA,SA SI VADA DE PENSII IN PIELEA MEA CA AU PENSII DE PESTE 19 MILIOANE SI SALAR DE 30.SA TOT BEI TOATAZIUA CU AMANTA,SI INCA IN BIROU,LUAVA R DRACU SA VA IA DE TICALOSI,STAVAR IN GATCE EXEMPLU SUNTETI VOI MA???CAT CREDETI CA VOM MAI REZISTA??LUAVAR NAIBA SA VA IA
MOZOLY  | #26444
DOMNILOR DUPA CE CA AU PENSII,SALARII MARI,I SI MAI BAGA SI ORE SUPLIMENTARE PE FOAIA COLECTIVA DE PREZENTA(sefii)NUMAI PE SUPLIMENTARE PRIMESC MAI MULT DECAT SALARUL UNUI ANGAJAT.RUSINE SA VA FIE TICALOSILOR.....PE ASTIA CINE II VERIFICA....FURA BANII CONTRIBUABILILOR SI ANGAJATII SARACII POT SA ASTEPTE SPORURI,BANI DE HRANA,ETC,ETC,CINE SA LE CEARA?EI??NICIODATA...DE CE MAI AU DREPTUL SA LUCREZE PENSIONARII??????AFARA CU EI>>>>>SUNT DEPASITI<CURVARI SI BETIVI.....INTERESATI-VA SI VA VETI CONVINGE.SA DEMILITARIZAT POLITIA NATIONALA SI SE MILITARIZEAZA POLITIA COMUNITARA?cu cine?CU APV.ISTII SI MILITIENII?SA-SI VADA DE FAMILII SI AMANTE SI SA LASE POLITIA CA NU SUNT DE ASA CEVA.,TREBUIE SA FACEM CEVA FRATILOR SA SCAPAM DE EI.CA NE FAC FIRMA DE RASUL CURCII
atac 2008  | #26445
am ceva de spus pentru toti idiootii care asociaza toti agentii din politia comunitara cu fosti gardieni publici.Credeti ca mie imi convine ca vechi gardieni{ cu opt clase si unde mai pui ca beau ca porcii } sa lucreze in aceeasi institutie cu mine care am studii liceale cu diploma de bacalaureat si sunt de un an in politia comunitara ptr. ca am crezut ca e ceva de institutia asta.Ce mai cauta vechii gardieni care sunt mai batrani ca tata in politia comunitara.Nu-mi face deloc placere ca suntem toti bagati an aceeasi oala,dar asta e mentalitatea unora.//Si mai sunt si student la facultate. ASA ca, inainte sa vorbiti ganditi-va draculi bine!!!!!!!!!!!!!!!! pa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
atac 2008  | #26446
GANDESTE SI APOI VORBESTE!
CE TE FACE SA CREZI CA ESTI MAI DESTEPT?
CE TE FACE SA CREZI CA ESTI MAI PRESUS CA MINE?
TU GANDESTI INAINTE SA VORBESTI?
CINE ESTI SA MA CRITICI TU PE MINE?POATE AI O VIATA MAI FRUMOASA CA A MEA-POATE AI O VIATA DE CACAT-dar nici una din astea nu iti da dreptul la ascocieri de acest gen.asa ca ii respect pe cei care gandesc si ii resping absolut pe idioti!!!!!!
MOZOLY 2  | #26447
CE AI MAI FRAIERE CU FOSTII GARDIENI?AU FOST BETIVI SI AVEAU 8 CLASE?GRESIT.AVEAU LICEUL CU DIPLOMA DE BACALAUREAT SI CHIAR SI STUDII POSTLICEALE SAU SUPERIOARE DE LUNGA DURATA SAU DE SCURTA DURATA.TU CE FACULTATE FACI?DE WEK-END?A...B...C...?ASTIA S MAI BETIVI DECAT FOSTII GARDIENI SI TOT PENSIONARI DIN APV SAU MILITIE.DECI GANDESTE SI APOI VORBESTE....CREZI CA DACA FACI ACUM O FACULTATE DE DOI LEI ESTI MAI DESTEPT?DOCUMENTEAZA-TE INAINTE SA SCRII AVIOANE.AFARA CU PENSIONARII SI BETIVII,SIFONARII,LINGAII,PAPAGALII..
STEFANEL,SIFONEL  | #26448
DATI DOMLE AFARA TOTI PENSIONARII(CEI PROVENITI DIN MAPN SAU MIRA)CIVILII SOFERI CARE PLEACA IN MISIUNE CU UN AGENT,CINE A MAI POMENIT ASA CEVA;PE MASINA POLITIEI SOFER CIVIL,SAU PERSONALUL CONTRACTUAL SA POARTE TINUTA CA AGENTII???{O INCALCARE FLAGRANTA A LEGII 371 ]ALO PRIMARIA????FACETI O ORGANIGRAMA CA LUMEA DOMNILOR PRIMARI.SECRETARI,CONSILIERI,CONTABILI SEFI(cu facultatea neyerminata..]CONTROLATI ACTIVITATEA PC (INCEPETI CU SEFII CA EI ABUZEAZA DE FUNCTIE>>>>puneti-le fiola la iesirea din serviciu.....taiati-le orele suplimentare ca au destul salar si indemnizatie,pensie,CE AR FI DACA AR PURTA SI EI TINUTA DE SERVICIU????SI CHIAR SA PARTICIPE LA UNELE ACTIUNI IN TEREN CU SUBORDONATII???CE AU SALAR DOAR PENTRU STAT LA BIROU??CE FAC ACOLO????gandesc?NASPA FRATILOR.DESTEPTAREA ....AFARA CU PENSIONARII,IGNORATI PAPAGALII CERETI-VA DREPTURILE.
Marius  | #26449
Si la Turda este la fel mai frate , fosti lingai de ofiteri MAPN au profitat de salarii compensatorii si acum PD_listii i-au angajat pe functii de conducere.Caz real Suciu Nicolae angajat pe postul de director la API ,fura in nestire, mai nou i-a acordat fiului sau un spatiu comercial fara licitatie . HOTIE < PE FATA < la TRAISTARI MAI FRATE.
gicu barlad ag.pc.asist.  | #26450
au dreptate cei ce au scris ca suntem condusi de foste cadre man care au iesit la pensie cu ordonanta ,au luat cate o caruta de bani, iar apoi desi ar putea trai din pensie onorabil,s-au facut sefi la politia comunitara ,pe criterii politice ,prin nepotisme ,coruptie etc.nu le ia nimeni dreptul la munca dar o data ce a luat ordonanta de la stat nu cred ca e normal sa fie angajati inapoi in sistem daca vor nu au decat sa mearga la firme private dar ti-ai gasit ,cum sa faca ei asta cand au trait degeaba nu sunt buni de nimic,cine i-ar angaja la privat?
agentul 007  | #26451
o lege necesara. se simt deranjati militienii si incompetentii? sa iasa la pensie. tot respectul pentru cei care fac treaba politistilor pe un salariu de mizerie. lucrez de 3 ani in sistem si uneori imi este rusine...sa spun ce salariu am. sper intr-o schimbare in bine.
Marius  | #26452
Ar fi bine daca se va schimba in bine, daca am avea si noi un statut. Lucrez in politia comunitara de la infiintare, 1 ian 2005, si nu se vede nici o imbunatatire fata de gardieni. Salariul nu mai vorbim, tinuta nici atat, pe strada tot "gardieni" ne striga, pana si primarul sau cei de la politie tot asa ne striga.
Sa speram ca pana la urma v-a iesi soarele si pe strada noastra.
Speranta moare ultima.
mihai  | #26453
E nasol fratilor,nu suntem bine vazuti de superiorii din M I ,nu se doreste descentralizarea politiei pt. k se pierd kteva scaune caldute.
mihai  | #26454
vad ca actualii comunitari , fostii gardieni sunt foarte suparati pe adevaratii politisti ,cei care au facut o scoala de profil , si nu inteleg de ce !!?? este adevarat ce spun ca sunt condusi de pensionari si nu este corect , dar asta nu le da dreptul sa-si dea cu parerea ,despre o meserie pe care nu o cunosc.daca doresc sa fie politisti ,de ce nu au participat la un concurs la o scoala ,facultate sau chiar angajare de profil din adevarata politie ??? nu au vrut , nu au putut sau care sa fie explicatia oare, ca dorinta vad ca ar avea.??? am prieteni comunitari si sunt baieti de treaba dar nu vad unul care ar face fata activitatilor specifice din politie.
AG. COMUNITAR  | #26455
CAT TIMP NU NE VA DA STATUTUL POLITISTULUI VOM FI MARIONETELE PRIMARULUI POLITIC CAT DESPRE SIGURANTA PUBLICA NU VA FI ATAT DE EFICIENTA PE CAT CREDE DAN NICA CU O ASTFEL DE LEGE A POLITIEI LOCALE MODIFICARI DAR CEVA CONCRET CE II DOARE SI PE POLITIA COMUNITARA NIMIC SALARI MAI MARI SI UN STATUT DOMNULE NICA
mancuso fbi  | #26456
Pentru Mihai! Nu am avut pilele si banii necesari fraiere ,din cauza aceasta nu am participat la asa zisele concursuri ,,corecte,,de angajare.Si sa stii ca multi politisti comunitari au facultate si facultate din aceia veche, nu ca asta din ziua de azi unde dai banii si incepi asa zisele cursuri...Fraieri scosi pe banda rulanda care nu au nici notiunile elementare din liceu...daca il au si pe acesta facut pe bune sau au luat diplomele pe bani!
Anonim  | #26457
SE DISCUTA DE MAREA DESCENTRALIZARE A POLITIEI , DOMNILOR CU FUNCTII !!! MEDITATI BINE ,GANDITI BINE ASA CUM ATI GANDIT SI TRECEREA EVIDENTEI POPULATIEI IN SUBORDINEA PRIMARILOR CA ACUM SA LE PARA RAU , RUGAMINTEA MEA ESTE CA SA RAMANA POLITIA NATIONALA UNDE LE ESTE LOCUL SI SA NU-I AMESTECE IN TREABA PRIMARILOR CA E JALE CU J MARE DESTUL CA NOII SUNTEM CHINUITI SA MAI SE CHINUIE SI EI NARE ROST SA INCERCE DACA VREA DOMNUL DAN NICA SA FIE O POLITIE COLORATA DIN 4 IN 4 ANI,
radu  | #26458
sint deacord cu descentralizarea , circulatia rutiera si ordinea pubica trebuie data si altor structuri , deoarece politia nationala este depasita de situatie ,.Se inmultesc atacurile la banci, la case de shimb valutar si altele...Infintarea politiei locale vine in sprijinul politiei nationale pe anume scmente de activitate. Daca structurile de OPL au dispute intre i-ei nu au de cistigat decit infractorii. UNITIVA SI RAZBITI CU INFRACTORII.
politist  | #26459
toti care mancati r a h a t si vreti descentralizarea politiei sunte-ti oligofrenii,betivanii si analfabetii de la politia locala.NU MAI VISATI CA VA UNITI CU POL. NATIONALA .P R O S T I L O R dc sunte-ti capabili da-ti examen si intrati in politie
fost  | #26460
Mai fratilor,am citit si m-am oripilat de ce se scrie aici.Am fost pol.comunitar si mi-am dat demisia ca aveam un salar de c...t.Pol. comunitara este o porcarie mare de tot intr-un sistem foarte corupt.In Caras-Severin nu se da examen pentru angajare in Pol.Com.,te duci cu diploma si te angajezi si de fapt tu nu sti nimic,esti varza!!!!Afara zbori in functie de toanele primarului.Vezi pe strada pol.com.care imbracati au 30kg si betivani la greu.Ce tot o dati cu Pol.Com.,este un aparat de represiune al primarului politic.Apropo cand eram in pol. com.am fost facuti membrii de partid fara sa ne intrebe cineva daca vrem acest lucru.Asa ca lasati-ma cu aceasta politie politica.
voluntari  | #26461
pol.com.din voluntari-pipera e de ras,a ajuns sa faca parcuri in pipera sa puna piatra pe strazi sa planteze flori in parcuri,si toate procurate tot de ei de la diverse firme pe degeaba ,ca primaria este in criza, de pasti nu ne-a dat un leu prima ca nu are ,haine nu mai vorbim ca ne carpim sau ne luam singuri,bani de hrana nici vorba,deci cu alte cuvinte facem orice altceva numai ordine si disciplina nu pentru ca datorita unora din primarie nu suntem respectati,in curand o sa plecam singuri ca nu se mai poate,avem si noi un prestigiu
claudiu  | #26462
o intrebare pt politistii nationali: cita scoala liceala trebuie sa fac de asta de politie ,dupa o facultate de cinci ani la zi si la o univ de stat, masterat la o univ de stat puternica cu renume(din cj daca vreti) pt a face munca de subofiter, adica sa ma plimb toata ziua pe strada cu un bulan la briu, fara sa fac nimic asa ca si voi?
anonim  | #26463
am citit cateva comentarii privind politia comunitara si-mi pare rau ca unele persoane au gandire proasta de iei dar si-a pus cineva intrbarea pe ce salariu muncesc si a-si risca viata,nu se gandeste nimeni la ei c-au famili,copii,datorii si altele.ei nu sunt oameni?si ce daca vin din randul gardienilor si sunt batrani multi au faculate,liceu facut la zi nu chiulind.daca la uni nu le convine sa faca servici alaturi de ei la ce au s-au dus in institutie,de unde au invatat (daca au invatat ceva) nu de la gardieni,de bine de rau gardienii au facut cursuri inainte de a intra in institutie dar ei ce au facut?n-am nimic cu pol nationala dar pacat ca ia o caruta de bani si la multe cazuri dau din umeri inloc sa-le solutioneze,cersesc mai rau ca tigani ca sa-si rezolve unele probleme personale pacat ca nu vedeti si dedesupturile altora.ce pretentii aveti la pol.comunitara c-un salariu de 600 de lei pe luna si nu vedeti pe unii domni din pol nationala care iau o caruta de bani si nu fac mai nimic.betivani sunt in toate domenile de activitate asa ca nu mai scoateti ochii altora,padure fara uscaturi nu este.hai sa fim corecti cu noi insasi.
Geany  | #26464
Dar politistii d la politia nationala d la ordine publik ce au in plus?Nimic.In comparatie ku comunitarii care au 10-15 ani d strada.Dar asa vrea sistemul si gata.Nu judecati comunitarii k se confrunta ku o sumedenie d greutati si lipsuri unele dintre akestea venind kiar din partea celor d la politia nationala pe care ii ajuta.Sunt si unele uskaturi dar majoritatea isi insusesc indatoririle.Vom vedea ce o sa iasa.Succes_galati
sarpele  | #26465
cum va fi dezbatut numai in februarie 2010?
Lorentzo  | #26466
Sa nu cumva sa se piarda in dezbateri dezbatute.......pe cine intereseaza acest proiect?Pe nimeni.O sa fie o treaba de mantuiala ca multe altele.DORMITI LINISTITI!
je  | #26467
n-aveti idee c inseamna sa fii politist,dar totusi aveti apiratii....
Anonim  | #26468
PT COCO ai fost pe camera cu unul dintre ei ma refer la comunitari?de spui ca sunt puscariasi.si iai fost cadana. sau ostrogot fratica.cu ideile tale de MILIPOD-BULANGIU EU TE FACEAM FETITA MEA LA PUSCARIE SINCER DE IMI SARUTAI PICIOARELE SI IN VISURILE TALE DE MILIPOD
prea smecher  | #26469
PT COCO ai fost pe camera cu unul dintre ei ma refer la comunitari?de spui ca sunt puscariasi.si iai fost cadana. sau ostrogot fratica.cu ideile tale de MILIPOD-BULANGIU EU TE FACEAM FETITA MEA LA PUSCARIE SINCER DE IMI SARUTAI PICIOARELE SI IN VISURILE TALE DE MILIPOD
anonim  | #26470
politisti comunitari sunt cei mai buni fata de cei de la nationala care nu/si prea dau interesu
m  | #26471
politistii comunitari,majoritatea au studii superioare,isi fac serviciul constiincios pe salarii de mizerie pe cand cei de la politia romana se plimba in Loganuri pe salarii mari,fara sa le pese de nimic.Pacat de banii aruncati de MAI.
adi galati  | #26472
fratilor in viata voastra nu a-ti prins un amarat de hot de gaini aveti burtile fie prea umflate fie lipite de spate-vezi pol nationala-respect pentru D.P.I.R. si S.P.I.R. va mai spala imaginea.Fiti alaturi de comunitari pentruca incet ,incet acestia va vor lua locul sunt prea tari pentru voi. in 12 luni o sa-mi da-ti dreptate!
mihai  | #26473
militieni care au facut liceul la seral sa nu fie dati afara sau sa poata sa prinda pensia, sa primeasca banii aia multi sa mai taca, adica ciocu mic
mediatorul-ag comunitar TARGOVISTE  | #26474
DRAGI COLEGI DE SUFERINTA POL.NATIONALI SI LOCALI[COMUNITARI] HAIDETI SA LASAM SOCIETATEA CIVILA SA NE APRECIEZE IMPLICAREA NOASTRA DEOPOTRIVA.NU MERITA SA MARSATI PE PREGATIREA PROFESIONALA A UNORA SAU A ALTORA PTR. CA STATISTICILE DE SPECIALITATE VA CONTRAZIC.SA FI UN BUN POLITIST NU INSEAMNA SA SPUI CA AI FACUT SCOALA DE PROFI INSEAMNA SA DEMONSREZI SI EU AM CONVINGEREA CA SANT IN AMBELE TABERE POLITISTI BUNI SI.....MAI PUTINI BUNI.ATRIBUTIUNILE SANT STABILITE FOARTE CLAR PTR.FIECARE SI PENTRU DUMNEZEU NU MAI INTRATI IN POLEMICI GRATUITE.CU STIMA BUNUL SAMARITEAN.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4914 (s) | 22 queries | Mysql time :0.304889 (s)