Magazin

Nu ai succes in Google? Atunci ai nevoie de optimizare seo

Publicat: 12 aug. 2019
1

Poate ca site-ul tau arata grozav, dar acest lucru nu ajuta daca potentialii clientii nu il pot gasi. Nu mai este nevoie sa subliniem importanta pe care o are clasificarea in Google pentru succesul unei afaceri.
In cele din urma, rankingul sau pozitia pe care site-ul o ocupa in motoarele de cautare este definitorie pentru veniturile sale.
Fluxul de optimizare SEO
Azi, Google primeste interogari pentru orice lucru. Chiar daca un client cumpara un produs sau un serviciu offline, el se va informa prima data pe internet si va compara preturile.
Prin urmare, nu este suficient ca ai un site, un magazin online sau o pagina de prezentare, pentru a avea succes. Trebuie ca site-ul sa fie optimizat pentru motoarele de cautare, iar aici intervine Google. Doar in acest mod oamenii vor putea gasi ceea ce cauta si vor ajunge pe site-ul tau.
Din punct de vedere al relationarii, SEO este cel mai bun prieten al motoarelor de cautare; in speta, Google. SEO intelege foarte bine cum functioneaza motoarele de cautare si site-urile. Daca optimizarea seo este bine facuta, de catre o agentie seo cu experienta, atunci potentialii clienti iti vor afla site-ul mai usor si vei avea mai multe comenzi.

Optimizarea seo implica o componenta tehnica
SEO este un domeniu tehnic si complex. Nu oricine il poate intelege. Este nevoie de cunostinte, experienta si fler pentru a crea campanii de optimizare seo eficiente, cu rezultate vizibile. Ca si administrator al unei afaceri, este coplesitor sa inveti cum sa aplici seo pentru business-ul tau. In plus, nu ai garantia ca vei reusi sa faci acest lucru.
De aceea, aproape toate firmele aleg sa-si externalizeze acest serviciu si contracteaza o agentie seo, alaturi de care colaboreaza indeaproape.

De ce nu ai succes in Google?
Este usor sa-ti dai seama ca nu ai succes in Google atunci cand vezi ca site-ul tau nu este bine pozitionat in motoarele de cautare. Exista mai multe cauze pentru care se intampla acest lucru. In primul rand, trebuie sa intelegi ca rankingul unui site este direct proportional cu factorii de SEO. Prin urmare, daca acesti factori de SEO nu sunt bine pusi la punct, vizibilitatea site-ului este compromisa.
Fie ca ai o un specialist seo in-house, fie ca lucrezi cu o agentie SEO cum este seoagency, este important sa intelegi care sunt factorii ce determina pozitionarea unui site in SERP (motoarele de cautare):

1. Nu ai ales corect cuvintele cheie, relevante pentru domeniul tau de activitate, pentru produsele si serviciile pe care le oferi.
Aceasta este una din cele mai importante cauze pentru care un site nu este bine pozitionat in Google.

2. Concurenta si piata pe care te misti
Majoritatea domenilor sunt aglomerate si asta inseamna ca, aprope intotdeauna, vei avea concurenta. Sigur, daca alegi sa intri  pe o piata in tendinte sau in plina crestere, este posibil sa intampini o concurenta mai mica. Automat, site-ul va urca mai usor si mai repede in Google. Cu cat piata pe care activezi este mai aglomerata, cu atat va fi mai dificil sa ocupi o pozitie mai buna in motoarele de cautare.

3. Continutul de pe site si de pe blog
Exista o conceptie eronata conform careia nimeni nu citeste postarile de pe blog sau tot continutul din site. In realitate, oamenii cauta continut, iar motoarele de cautare il analizeaza. Conditiile sunt: relevanta si calitate foarte buna. Daca nu ai o pozitie buna in Google, cel mai probabil site-ul tau nu are continut optimizat, iar acest lucru poate fi reparat prin seo si continut relevant.

4. Backlinkuri spre site-ul tau
Backlinkurile sunt importante pentru incredere. Ele functioneaza ca niste recomandari. Cu cat site-ul tau are mai multe recomandari din exterior, cu atat el va fi mai bine perceput ca fiind o pagina de calitate. Automat, vizibilitatea in Google va creste. Cu o buna strategie de advertoriale seo vei reusi sa stimulezi interesul potentialilor clienti, care viziteaza alte site-uri (diferite de al tau). Practic, prin backlink-uri, tu poti atrage clienti din publicul altor site-uri.

5. Domeniul, longevitatea si consistenta
E nevoie de timp sa construiesti incredere, iar aceasta zicala functioneaza si cu un site. In general, site-urile mai vechi tind sa se bucure de un privilegiu de vizibilitate din partea motoarelor de cautare. Google nu clasifica un site imediat. De asemenea, rankingul tine si de vechimea domeniul, si de consistenta. Google analizeaza permanent site-ul, linkurile externe (backlinks), continutul, experienta utilizatorului. Cum arata site-ul tau sunt acest punct de vedere?
Acestea sunt cele 5 cauze majore pentru care nu ai succes in Google. Pentru a le repara si pentru a da aripi afacerii tale in online, alege sa inchei o colaborare cu seoagency, agentie seo cu experienta de peste 10 ani.





Adauga un comentariu