News Flash:

Nu iti poti stapani pofta de dulce? Incearca aceste trucuri

18 Iunie 2018
373 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6541 RON (-0.0031)
USD: 4.0032 RON (+0.0347)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Pofta de dulce

Stim cu totii ca zaharul nu este doar inamicul unei siluete de invidiat, ci si al sanatatii noastre. Iata 6 trucuri pentru a iti stapani pofta de dulce.

Pe masura ce obosesc, multi oameni simt o pofta exagerata de dulce, greu de controlat. Asta se intampla mai ales dupa-amiaza. Australianca Jessica Sepel, specialist in nutritie, a dezvaluit pentru DailyMail la ce trucuri puteti apela pentru a stapani pofta de dulce.

Otet de cidru de mere

1 sau 2 lingurite de otet de cidru de mere in apa pe care o beti pe parcursul zilei, va va inhiba apetitul alimentar, inclusiv pofta de dulce. Acesta contine acid acetic, care regleaza nivelul zaharului din sange.

Otetul de cidru de mere este folosit din cele mai vechi timpuri ca un remediu traditional pentru diverse afectiuni. Studiile indica faptul ca are importante efecte terapeutice, printre care si tratarea cancerului.

3 mese pe zi

Un plan alimentar alcatuit din 3 mese pe zi si doua gustari sanatoase intre mese va va ajuta sa tineti sub control senzatia de foame si implicit pofta de dulce.

Daca spre dupa-amiaza, atunci cand nivelul energiei scade, simtiti totusi nevoia de zahar, asigurati-va ca aveti la indemana alternative sanatoase, cum ar fi un iaurt cu nuci, migdale sau alte fructe cu coaja lemnoasa sau un baton cu cereale.

Suc de lamaie

Pe langa continutul ridicat de nutrienti, lamaile va ajuta sa infranati si pofta de dulce. Pentru ca aciditatea lor previne fluctuatiile zaharului in sange si taie pofta de dulce, puteti adauga suc de lamaie in diverse preparate, cum ar fi salatele.

Magneziu

Magneziu este si el foarte eficient in stapanirea poftei de dulce. Conform studiilor, acesta joaca un rol important in reglarea sensibilitatii la insulina. Desi indicat ar fi sa obtineti substantele nutritive prin intermediul alimentelor, suplimentele ajuta si ele. Totusi, fiti atenti la cantitatea de magneziu, pentru ca excesul va poate cauza probleme. Jessica Sepel recomanda un comprimat inainte de culcare.

Alimente cu un continut ridicat de magneziu sunt: legumele cu frunze verzi, nucile, semintele, pestele gras, boabe de soia, banane, avocado, ierburi aromatice.

Proteine si grasimi sanatoase

Proteinele si grasimile sanatoase sunt necesare pentru o buna functionare a organismului. Acesti macronutrientii (proteine, carbohidrati si grasimi) iti mentin nivelul zaharului din sange stabil si astfel reduc pofta de dulce.

Pentru proteine Jessica Sepel recomanda carnea rosie de buna calitate, carnea de pui organic si peste, iar pentru grasimi bune, avocado, ulei de nuca de cocos, ulei de masline, nuci, seminte si somon.

De asemenea, nu ar trebui sa va lipseasca de la masa legumele si fructele cu coaja lemnoasa, cum ar fi quinoa, orez brun, mei, dovleac dulce, cartofi dulci.

Gestionarea stresului

Deseori, pofta de dulce se datoreaza unui nivel crescut de stres si nevoilor noastre emotionale. Plimbarile in aer liber, cititul, practicarea de mindfulness si odihna va vor ajuta sa combateti stresul.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

magneziu gestionarea stresului
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1466 (s) | 21 queries | Mysql time :0.017447 (s)