National

O bucată dintr-un pasaj din Brașov a căzut. Traficul feroviar a fost afectat

Publicat: 22 sept. 2022
Pasaj
O bucată dintr-un pasaj din Brașov a căzut

O parte din pasajul de pe DN10, la Prejmer, a căzut, joi după-amiază, iar traficul feroviar a fost blocat, ulterior fiind afectat. Zona este în şantier, traficul fiind închis încă din 16 septembrie. Mai multe trenuri circulă cu tracţiune Diesel, pe relaţia Hărman – Prejmer, anunță news.ro.

O bucată dintr-un pasaj din Brașov a căzut astăzi chiar în timpul lucrărilor. După incident, traficul feroviar a fost blocat.

O bucată dintr-un pasaj din Brașov a căzut

Potrivit brasovmetropolitan.ro, o parte din pasajul de la Prejmer, pe DN 10, a căzut în cursul zilei de joi, traficul feroviar a fost iniţial oprit.

Reprezentanţii CFR au precizat că la faţa locului au acţionat echipele CNAIR, pasajul respectiv fiind in administrarea companiei de drumuri.

„Din punct de vedere al traficului feroviar, menţionez faptul că, începând cu ora 18.55 s- a reluat circulaţia feroviară, cu tracţiune Diesel, pe relaţia Hărman – Prejmer. Trenurile care circulă dublate cu locomotivă Diesel între Hărman şi Prejmer sunt următoarele: 4513, 1646 şi 12406”, a transmis compania feroviară.

Traficul feroviar a fost afectat

Sursa citată a precizat că echipele feroviare de intervenţie ale SRCF Braşov vor acţiona în zona respectivă, într-o fereastră de grafic, pentru remedierea deranjamentelor la linia de contact, astfel încât să fie restabilită circulaţia în condiţii normale de trafic.

CNAIR a instituit, încă din 16 septembrie restricţii în zonă. Compania a drumuri a anunţat că circulaţia se închide în totalitate pe pasajul de pe DN10 din zona Prejmer, lucrările fiind devansate „din cauza problemelor structurale accentuate de lucrările de punere în siguranţă şi de traficul intens din zonă”.

CFR Călători anunță că trenurile Intercity ar putea reveni

Compania Căi Ferate Române a anunțat că mai multe trenuri Intercity ar putea reveni din luna decembrie a acestui an, odată cu noul Mers al trenurilor, iar relațiile pe care ar circula sunt din București, către orașe precum Constanța, Suceava, Iași sau Cluj.

Problema întâmpinată ar fi vitezele, acestea nu ar fi cu mult mai mari decât acum, dar prețurile ar fi probabil cu 30-40% peste cele de la InterRegio. Vestea nu este una tocmai bună pentru cetățeni, mai ales după ce biletele de tren s-au scumpit cu 20 la sută în luna iulie.




Adauga un comentariu