Local

O ieșeancă, acuzată că le „trage clapa” comercianților! Comandă produse, apoi nu le mai vrea când ajung

Publicat: 04 iul. 2022
O ieșeancă acuzată că le trage clapa comercianților Comandă produse apoi nu le mai vrea când ajung
Ionela Florea este bănuită că le face probleme vânzătorilor din mediul online

O ieșeancă din comuna Țibănești, Ionela Florea, este bănuită că le pierde banii și timpul comercianților din mediul online. Aceasta este acuzată că le „trage clapa” vânzătorilor, comandând produse și, ulterior, refuzându-le. Atunci când vânzătorii o caută pentru explicații, aceasta îi blochează pe Facebook

O femeie din Iași este acuzată că le „trage clapa” comercianților. Aceasta ar face comenzi online, după care ar refuza să le plătească și le-ar face probleme vânzătorilor. Recent, Mihaela Moisa, o femeie din Olt, i-a avertizat pe vânzătorii de pe rețelele de socializare despre faptele femeii, ca aceștia să știe și să evite eventualele neplăceri pe care aceasta le-ar mai putea crea. Și angajații oficiului poștal din comuna Țibănești sunt de aceeași părere.

O ieșeancă, bănuită că le „trage clapa” vânzătorilor de produse

Mihaela Moisa a atras, recent, atenția pe grupurile de Facebook destinate comercianților de păsări despre o ieșeancă ce i-a făcut probleme. Aceasta o acuză pe femeia din comuna Țibănești, Ionela Florea, că, după ce a comandat de la ea mai multe produse, a refuzat, ulterior, să le plătească și a blocat-o pe rețelele de socializare.

„Această doamnă a comandat prima dată 40 de ouă australorp și, la o săptămână, 30 de ouă brahma. Când am întrebat dacă a trimis banii pentru primul colet, după o săptămână, a zis atunci că a primit coletul și că a trimis banii. A doua zi, mergând pe încredere, am trimis al doilea colet. După 14 zile, când am sunat-o să întreb de bani, m-a blocat. Am înțeles că așa face cu mai multe persoane”, spune Mihaela Moisa.

Întrebați despre „îndeletnicirile” femeii, angajații oficiului poștal din Țibănești confirmă spusele oltencei.

„Da, o știm pe Ionela Florea. Ea face permanent lucruri din astea. Din cauza ei, poliția a confiscat o mașină de lemne. A comandat acea mașină cu lemne, a venit omul la ea să-i ia banii și ea a chemat poliția. O destrăbălată! Așa îi place ei să facă, probabil. Probleme de sănătate nu are, dar… îi place să înșele lumea. A luat niște pui, tot la fel… numai prostii din astea face. Nu de mult, comandase un cofraj de ouă, m-am dus de 3 ori după ea, am căutat-o, nu a mai vrut să răspundă la telefon. Face comenzi la greu, iar apoi nu le mai ridică!”, declară un angajat al poștei din comuna Țibănești.

Ionela Florea are altă versiune a poveștii

Când a aflat despre acuzațiile ce i-au fost aduse, Ionela Florea a adus explicații. Femeia spune că, de fapt, vânzătoarea ar fi înjurat-o, din cauză că a întârziat cu achitarea comenzii și că are conversațiile cu ea.

„Doamna a început să vorbească urât și eu am blocat-o. Într-adevăr, pachetul era la poștă. Când am fost să-l iau, mi s-a spus că nu mai pot să îl ridic pentru că femeia a sunat la poștă și a cerut returul. Doamna a vorbit urât cu mine pentru că nu am reușit să iau pachetul la timp. A început să mă facă în tot felul, așa că am evitat să mai vorbesc cu ea și am blocat-o. Nu sunt singura de pe internetul ăsta care a comandat și nu a mai luat”, se apără Ionela Florea.

Deși a susținut că are dovezi care demonstrează că a fost jignită de comercianta de produse animale, ieșeanca nu le-a mai prezentat. Ionela Florea susține că astfel de incidente sunt frecvente atunci când oamenii fac cumpărături online și că va întreba la poștă de ce i-au fost aduse acuzații de către angajații acesteia.

Rămâne de văzut dacă ieșeanca acuzată că le „trage clapa” vânzătorilor din mediul online va mai proceda în acest fel și în alte rânduri.




Comentarii
Adauga un comentariu