News Flash:

O noua eroare grosolana la teza cu subiect unic

22 Mai 2009
1045 Vizualizari | 0 Comentarii
O noua eroare grosolana la teza cu subiect unic
• Responsabilii ministeriali cu elaborarea si redactarea subiectelor de la tezele cu subiect unic si-au dat inca o data in petic, rusinos si spre bataia de joc a elevilor • La teza unica de la istorie era scris "Armata I", cu toate ca era vorba de "Armata II" • In ultimul moment, reprezentantii Ministerului Educatiei si-au dat seama de eroare si au trimis subiectele cu o erata ce-i atentiona pe scolari cu privire la greseala • Inspectorii de specialitate din cadrul Inspectoratului Scolar Judetean afirma ca subiectele de la istorie si geografie pentru clasa a VIII-a au fost de dificultate medie • Nici un elev nu a fost eliminat din examen pentru tentativa de copiat Responsabilii ministeriali cu elaborarea si redactarea subiectelor cu subiect unic si-au dat inca o data in petic, rusinos si spre bataia de joc a elevilor. La teza unica de la istorie era scris "Armata I", cu toate ca era vorba de "Armata II". In ultimul moment, reprezentantii Ministerului Educatiei si-au dat seama de eroare si au trimis subiectele cu o erata ce-i atentiona pe scolari cu privire la greseala. Teza de la istorie sau geografie, unde au participat doar elevii de clasa a VIII-a, a fost ultima teza din semestrul al II-lea. Nici un elev nu a fost eliminat, la nivelul judetului Iasi, din examen pentru tentativa de copiat. Un numar de 8.948, elevi de clasa a VIII-a, au sustinut teza la nivelul judetului, dintre care 6.513 elevi au optat pentru disciplina geografie, in timp ce 2.435 au ales sa sustina examenul la istorie. Inspectorii de specialitate din cadrul Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) afirma ca subiectele de la istorie si geografie pentru clasa a VIII-a au fost de dificultate medie si au respectat programa si materia predata la clasa. "La istorie, subiectele au acoperit materia pe care elevii au pregatit-o conform programei. Erata pentru subiectul II a fost transmisa in timp util si a clarificat cerintele din subiect. S-a respectat echilibrul in compunerea itemilor. Cerintele au fost foarte clar formulate, solicitandu-se atat capacitatea elevilor de analiza, de utilizare a termenilor de specialitate, cat si capacitatea de argumentare pe baza unui plan de idei", a declarat Lacramioara Iordachescu, inspector de specialitate in cadrul ISJ. Si varianta de subiect de la disciplina geografie a avut o dificultate medie, subiectul al III-lea fiind de o dificultate sporita, acesta fiind cel care face diferenta pentru nota maxima. "Subiectele au fost corect formulate, sunt echilibrate, cu cerinte concrete, obiective. A fost vizata intreaga materie parcursa conform programei scolare din semestrul al II-lea. Dificultate sporita prezenta subiectul al III-lea, notat cu 30 de puncte, la care elevii trebuie sa coreleze cunostintele teoretice acumulate cu suportul cartografic, localizand elemente ale hidrografiei, asezari si caracterizand unele dintre elementele identificate. Nota de trecere poate fi obtinuta relativ usor de catre toti elevii care au parcurs materia indicata", a precizat Mihaela Lesenciuc, inspector de specialitate in cadrul ISJ.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2958 (s) | 22 queries | Mysql time :0.183882 (s)