Magazin

Omul de Neanderthal ar putea fi READUS la viata

Publicat: 21 ian. 2013

Un renumit genetician de la Universitatea Harvard cauta voluntare pentru a readuce la viata omul de Neanderthal. Nu este un scenariu de film, ci o situatie cat se poate de reala.

Profesorul George Church sustine ca poate reconstrui ADN-ul omului de Neanderthal, disparut in urma cu 33.000 de ani.

„Am nevoie de o femeie cu spirit de aventura. Succesul acestui proiect depinde de o multime de lucuri, dar eu cred ca este posibil”, a declarat omul de stiinta.

Profesorul Church intentioneaza sa creeze in mod artificial ADN-ul omului de Neanderthal pe baza codului genetic descoperit in ramasitele fosilizate. Pasul urmator va fi sa puna acest ADN in celule stem care, la randul lor, vor fi injectate intr-o celula a unui embrion uman, aflat in stadiile timpurii ale dezvoltarii. Dupa ce va creste timp de cateva zile, embrionul va fi introdus in pantecul unei mame surogat.

Profesorul George Church, in varsta de 58 de ani, este unul dintre cercetatorii care au reusit sa cartografieze ADN-ul uman. Acesta sustine ca reinvierea omului de Neanderthal ar putea fi benefica pentru omenire, pentru ca desi erau fiinte primitive erau foarte inteligente si, in cazul unor situatii extreme la nivel global, acestia ar gasi solutii mai bune de supravietuire.

Comentarii