News Flash:

Opinia cititorilor despre Media Galaxy

15 Februarie 2007
4247 Vizualizari | 8 Comentarii
Opinia cititorilor despre Media Galaxy
In urma publicarii materialului "Teapa Media Galaxy", cititorii editiei electronice a cotidianului ZIUA de Iasi au comentat atitudinea sfidatoare a reprezentantilor firmei mentionate, condamnand atat faptul ca au fost cazuri in care unii au fost inselati, prin vinderea de produse proaste calitativ, cat si prin modul de adresare. Jigniti sau pur si simplu neluati in seama in momentul in care au reclamat o neregula, clientii magazinelor de tip retail sustin ca o mare parte din vina o are conducerea, care nu motiveaza financiar colectivul si persoanele care intra direct in contact cu clientii. Facem precizarea ca toate aceste comentarii au fost postate pe siteul www.ziuaiasi.ro, dupa publicarea articolului mentionat, in care a fost relatat conflictul dintre un cumparator al magazinului Media Galaxy din campusul studentesc iesean Tudor Vladimirescu si unii angajati ai acestuia. Reamintim ca unul dintre clientii magazinului a cumparat un telefon mobil, iar dupa doua zile acesta s-a defectat. Cand a dorit sa-i fie schimbat produsul, clientului i-a fost refuzat acest lucru, angajatii magazinului fiind acuzati de cumparator de lipsa de respect si de indolenta, motiv pentru care posesorul telefonului a preferat sa-l tranteasca de pardoseala, decat sa accepte modul cum a fost tratat. Trebuie mentionat ca ulterior publicarii articolului, ZIUA de Iasi a publicat si punctul de vedere al firmei Altex, trimis redactiei ca un drept la replica. Prezentam mai jos o parte din seria de comentarii a cititorilor, indicand numele ales de cititor, impreuna cu data si ora la care a fost postat. Numarul mare de cititori care au considerat necesar sa-si exprime punctul de vedere pe marginea acestui articol demonstreaza nu numai interesul manifestat fata de cotidianul ZIUA de Iasi, ci si fata de problemele cumparatorilor in general.

tibi-canada
23:11:36 12-02-2007
E regretabil asa ceva. Aceasta se intampla din cauza ca li s-a dat prea mult nas acestor magazine, gandidu-ma inclusiv la Flanco. Stateau oamenii afara ca animalele in frig in luna decembrie sa cumpere "la dobanda 0 sau numai cu buletinul" semnand niste contracte de rate fara sa stie ca de fapt garantau cu casa si ca dobanda era inclusa in pretul produsului. Aici este si vina cumparatorului, care nu are o educatie a "cumparatului". Imi aduc aminte ca am intrebat pe cineva acum 3-4 ani, ce marca a cumparat si mi-a spus ca nu stie , a luat ce i-au dat cei de la Flanco sau Altex, ca nu mai retin exact de unde cumparase. Ce a scris Misu , inaintea mea este adevarat, nu numai la Best Buy ci la toate ti se schimba produsul fara sa te intrebe de ce. Si legislatia in Romania face ca dupa ce produsul a iesit pe usa magazinului sa fie in responsabilitatea producatorului sau importatorului pentru service. Oricum ce am observat la aceste Magazine, mai ales la Flanco - lipsa mare de respect fata de client, se discuta cu clientul ca si cand i se dadea de pomana, nu ca si atunci cand platea bani grei pe acele produse.
misu
22:47:08 12-02-2007
il sfatuiesc sa-l repare pe banii lui, apoi sa-l returneze pe motiv ca nu este multumit de el
DAN. D.
22:45:37 12-02-2007
Parerea mea despre Altex: Da, au preturi mici la unele produse atunci cand le cumperi cu Cash si pe loc, dar daca cumperi in rate efectiv te FURA , ajungi sa platesti aproape dublu pe un produs care la ora cand ai terminat cu ratele nu mai valora nici pe sfert din cat ai dat pe el. DECI: NU CUMPARATI IN RATE ESTE CEA MAI MARE TEAPA PE CARE O PUTETI LUA.
Vine amaratul de la tara care habar nu are il "aburesc cu creditul doar cu buletinul" si eventual "dobanda 0" , LUCRU CARE NU EXISTA, si isi cumpara produse de... milioane dupa care daca nu platesti vine si-ti ia casa, sunt nenumarate procese pe rol cu oameni care pentru un televizor si o masina de spalat, raman fara un acoperis deasupra capului. DOAR TREBUIE SA SE IMBOGATEASCA SI ALTEX, NU??? DOAR ASA AU AJUNS ASTIA "MILIONARII DE CARTON" TAPUIND POPORUL CU "CREDITUL FARA DOBANDA SAU DOAR CU BULETINUL"
unu"
16:43:41 12-02-2007
Consider ca OPC-ul nu-si face datoria. Controale mai severe, mai dese si mai la obiect. Nu aranjamente mana in mana cu firmele respective. Ca si la OPC salariatii trebuie sa traiasca...
misu
11:49:56 12-02-2007
In US, de exemplu la Best Buy, iti schimba sau iti returneaza banii fara sa te intrebe de ce ai renuntat la produs: "money back guarantee" in cazuri de genul asta.
Bogdan
11:06:48 12-02-2007
Cred ca face parte din politica ALTEX ca angajatii sa isi bata joc de clienti. Ar trebui sa aratati si modul in care supermarketul GIMA isi inseala clientii prin afisarea unui pret la raft si incasarea unui alt pret la casa (bineinteles in dezavantajul clientului). Mi s-a intamplat in mai multe randuri acest lucru iar managerul magazinului m-a rugat sa consult cataloagele cu produse inainte sa cumpar ceva de la ei. Chiar ma vad cautand vreo 20 de produse in catalogul lor in dorinta de a le cumpara.
ana
09:46:20 12-02-2007
Sincera sa fiu, inclin sa il cred pe client. Si eu am fost intr-o situatie asemanatoare, doar ca era vorba despre o masina de spalat care dupa un an de utilizare s-a defectat. Am fost purtata pe drumuri mai bine de jumatate de an, intre M G si service, dar fara nici un folos. S-au facut mai multe interventii la masina, am schimbat si tabloul electric (pt. ca s-a ajuns sa se dea cu presupusul ca as avea probleme de la tablou...o alta cheltuiala destul de inutila avand in vedere ca am platit mai bine de 3 milioane pt. lucrarea repectiva), si pana nu am citit Hotararea Guvernului nr. 394/1995 privind obligatiile ce revin agentilor economici in comercializarea produselor de folosinta indelungata destinate consumatorilor si "m-am luminat", efectiv nu am reusit sa o scot la nici un capat cu personalul de la Media Galaxy. Dupa ce am citit legea, am facut reclamatie la OPC si in cateva zile am primit raspunsul favorabil, ca am dreptul si ei au OBLIGATIA sa imi inlocuiasca masina de spalat, si uite asa s-a rezolvat acest cosmar. Si il numesc asa pentru ca timp de mai bine de sase luni de zile nu am putut sa rezolv cu vorba buna acesta situatie foarte neplacuta pentru mine. Eu aveam masina de spalat acasa, nu o puteam folosi sub nici o forma pt. ca nu mergea, plateam ratele in continuare si D-nii de la Media Galaxy si cei de la Liv Service efectiv si-au batut joc de rabdarea mea. Sper sa nu mai ajung niciodata pe la ei. Chiar daca a trecut ceva timp de la acesta intamplare neplacuta, nu m-am putut abtine sa nu scriu despre ei.
Liviu
10:59:19 06-02-2007
Am patit acelasi lucru atunci cand m-am intors cu un monitor. Extrem de aroganti ... ii rog sa ma scuze ca i-am deranjat!
florin
10:50:51 06-02-2007
am luat un cantar electronic de la ei si cantareste cum vrea el. Pana acum nu am aflat o greutate exacta de la el. Dupa ce am citit ce scrie aici nu cred ca ma mai duc la ei ci direct la Protectia Consumatorului. Ce produse de doi bani aduc astia.
Altex
09:54:41 06-02-2007
Se pare ca e o problema generala in cadrul magazinelor din acest lant. De sarbatori am asistat la un moment jenant in magazinul Altex din Pacurari. Doi oameni in varsta au venit sa reclame faptul ca asteapta de prea mult timp livrarea unei masini de spalat. Acestia au fost tratati, de catre vanzatorii magazinului, extrem de nepoliticos (puteti inlocui cuvantul cu ceva mai dur). Am auzit expresia "gata mamaie, mai taci din gura", sau "aveai altceva de facut?". Poate ii ajuta cineva sa-si gaseasca alte locuri de munca...
vlad
09:52:22 06-02-2007
Este un magazin cu pretentii europene, dar cu o mentalitate romaneasca din pacate. O solutie ar fi ca angajatii sa cunoasca si sa demonstreze ca produsele lor din magazin functioneaza conform descrierii din cartea tehnica bineinteles daca mai este si in romana.
carmen
08:46:34 06-02-2007
Si eu am cumparat din pacate produse de la aceeasi firma si fara sa fiu inspirata am luat in rate, si mi-au facut actele cu nu stiu ce banca nu stiu unde are sediul cred ca nu este firma mai neserioasa si niste banditi mai mari in toata Romania
Isi bat joc de oamenii necajiti
Robert
08:22:58 06-02-2007
Il inteleg foarte bine pe acest domn.
Va rog mergeti si va convingeti dvs, pentru a cere unui salariat de la raionul de electronice cateva lamuriri, trebuie sa il cauti intens... Cu siguranta il vei gasi ascuns cu o colega pe dupa un raft stand la discutii aprinse... Se va uita lung la tine si cu rautatea unui om deranjat. Te va urma insa dar va cauta in max. 5 secunde sa iti dea toate explicatiile necesare dupa care pleaca si te lasa fara cuvinte, sau intr-o bezna mare...
Produsele... asa este... si eu am patit la achizitionarea unui TV care la doar doua zile a inceput sa scoata un tiuit atunci cand era oprit dar conectat la curent...
Asa este... o afacere inceputa bine, insa in acest moment, cu foarte multe lipsuri care, din pacate, probabil, nu intereseaza pe nimeni.
Livia
08:21:53 06-02-2007
Asa e! Cei de la Media Galaxy nu sunt deloc fair-play. Ar mai trebui verificati din cand in cand de cineva. Nici contractele lor nu sunt foarte corecte.
Laura
06:38:36 06-02-2007
Total de acord... si pe mine m-au tratat ca pe un hot venit sa fure la ei in magazin pentru ca am indraznit sa masor masina de spalat pe care intentionam sa o cumpar (am un spatiu foarte mic liber si vroiam sa vad care model ar fi mai potrivit la dimensiuni)... aproape ca m-au refuzat si mi-au cerut socoteala de 2 ori de ce fac asta si totul s-a incheiat cu un veritabil "ma rog..." venit din partea domnului vanzator. Rusine sa le fie!



Opinii pozitive ale cititorilor

Florina
18:13:57 13-02-2007
Profesionalismul dumneavoastra, domnule Jireghie, lasa de dorit. Sa va fie RUSINE! Nu aveti habar.
eu-s
14:52:59 12-02-2007
vb degeaba.... ar trebui ca unii sa invete mai intai sa vorbeasca si pe urma sa intre intr-un magazin de genul... "MEGA Galaxy"
radu
19:49:15 06-02-2007
alta opinie nu poate fi spusa sau e contrara politicii ziarului
radu
19:43:14 06-02-2007
nu vreau sa fiu aparatorul lor, nu lucrez acolo, in mare aveti dreptate, dar eu am fost bine tratat cred ca mai conteaza si cum te adresezi si cum stii sa ceri un lucru, chiar m-am intors sa reclam ca lipseste un cablu de alimentare de la un calculator si mi-au dat altul si chiar nu am inteles care e problema, cand a cumparat telefonul acesta nu functiona? S-a stricat dupa problema e a firmei producatoare, mai bine ne spunea ce marca de telefon e ca sa nu patim la fel
ion ionescu
19:39:57 06-02-2007
nu cred ca cei de la Media se comporta urat cu clientii. Eu personal sunt client fidel si nu pot sa le reprosez ceva. Da, este adevarat, uneori cam trag de un baiat de pe raion... dar am discutat cu unul... si la 5 mil. pe luna si 2 libere tot intr-o luna parca nu alergi dupa fiecare "client". Pentru ca sunt si tot felul de "figuranti" care sunt "interesati" de produse. Dar, sa recunoastem, preturile sunt ok iar angajatii la fel. Si apoi hai sa fim realisti cu domnul cu telefonul de 10 mil.: cine da 10 mil. si nu verifica un telefon trebuie sa fii "slow". Asadar sa lasam Media in pace si hai sa recunoastem ca este nr. 1 in Romania
eu
15:38:52 06-02-2007
Pentru ca acum in magazine nu se mai gasesc vanzatori de meserie ci salariati angajati pe pile si relatii. Care patron de magazin cauta personal calificat in aceasta meserie? Nici unul, numai sa arate bine ca despre maniere... ce sa mai spunem. Ar trebui scoliti pe la magazinele de afara si nici asa nu se vor invata, ca asa-i romanul.
unu
14:14:05 06-02-2007
Vorbiti degeaba
Mihaela
12:12:22 06-02-2007
Aceasta problema se gaseste in majoritatea magazinelor... angajatii pur si simplu nu isi fac treaba, te trateaza cu dispret deoarece ai indraznit sa vii la ei sa cumperi ceva... oriunde ma duc sa fac cumparaturi, gasesc exact aceeasi reactie. Eu am avut probleme si cu Altex... unde pe garantie mi-au scris alt produs, nu stiau date despre produse etc... patronii ce pot face? Sa-i pazeasca toata ziua sa-si faca treaba?
un cumparator
08:31:13 06-02-2007
Am vrut un cablu S-video si mi-au dat un cablu TV simplu (400 mii), dar l-au schimbat dupa ce am vorbit cu seful de magazin.
Mai mult de atat si-au cerut scuze... asa ca MULTUMESC
Vali
12:58:04 06-02-2007
Daca nu va desteptati sa nu mai cumparati de la astfel de magazine, ele vor inflori pe spinarea noastra. Nu realizati ca fara noi, cumparatorii, un magazin ca Media Galaxy nu ar exista? Deci, nu e vina lor, e vina noastra ca le cumparam produsele.



Opinii negative ale cititorilor

Anonim
22:38:23 06-02-2007
Ar trebui scris un articol si despre Gima, care pune pe raft un pret si la casa altul. Mi s-a intamplat in mai multe randuri sa cumpar produse si pretul sa difere, bineinteles in dezavantajul meu. Cand am vb. cu seful de magazin, acesta mi-a spus mai intai sa consult catalogul cu produse. As fi curios sa vad toti clientii cu cate un catalog in mana comparand poza cu produsul
Maria
16:55:23 06-02-2007
Ocaziile in care ni se ofera servicii normale (de catre aceasta firma, ori de catre altele) sunt exceptii si in aceste conditii parca tot noi ne simtim indatorati! Mi se pare corect sa iti schimbe cablul - fie el S, TV, USB etc. - ba mai mult, pentru asa ceva nici nu ar trebui sa vorbesti cu seful de magazin. Corect ar fi sa te duci la un ghiseu unde se pot returna bunurile!
In vara anului trecut am avut parte de o experienta extrem de neplacuta la Media Galaxy. Greseala mea (vedeti ce repede ne asumam greselile de cumparatori?) a fost ca am iesit din magazin pe unde nu trebuia - adica pe la intrare. Paznicul/gardianul, ori cum s-o mai fi numind, a inceput sa racneasca la mine si, din vorba in vorba, mi-a spus ca ma si pocneste, daca e nevoie... Eram insotita de un coleg care nu stie romana si am crezut ca intru in pamant de rusine. Taraboiul s-a sfarsit cu venirea sefului de magazin (o fi acelasi?), care mai apoi si-a cerut scuze pentru incident. Dar cum se poate ca un simplu angajat sa ridice tonul, intr-o asemenea masura, la un client? Avea dreptate cel care a scris ca noi toti suntem vinovati - n-ar trebui sa le suportam magariile si abuzurile.
BANDITU
21:58:55 06-02-2007
SA LE FIE RUSINE CELOR DE LA CONDUCERE!!!!
banditu
21:54:15 06-02-2007
O FIRMA DE DOI BANI!!!!!! IN FRUNTE CU CEI DIN CONDUCEREA LOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alt cumparator
11:06:57 06-02-2007
Aveti dreptate! Sunt niste nesimtiti! Problema consta in modul de a lupta contra lor! Trebuie sa va stiti drepturile in calitate de cumparator, si anume conditii legate de garantie, modul de acordare etc. etc.! In calitate de pagubit, daca nu ajungeti la intelegere amiabila cu cei de la magazin, va recomand Oficiul pentru Protectia Consumatorilor! In cele mai multe cazuri ei iau masuri, si clientului i se inlocuieste produsul! Intrati pe adresa Oficiului de Protectie a Consumatorilor si cititi-va drepturile! Sunt argumente solide, si atunci cand " atacati" o garantie care e cu bucluc sau un vanzator nesimtit, acesta da in balbaiala! succesul e garantat, atunci cand va faceti ca sunati la Protectia Consumatorilor! Incercati sa ii manipulati si sa nu fiti manipulati de catre ei!


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (8)

birlic  | #7116
MARE DREPTATE ESTE IN ACEST ARTICOL ,AM LUAT SI EU O TZEAPA DE LA EI ,AM LUAT UN CALCULATOR IN RATE SI SURPRIZA PANA ACUM A FOST REPARAT DE 5 ORI NOROC CA ERA IN GARANTIE NU AM ZIS NIMIC CREZAND CA ASTA E VIATZA CUM E NOROCUL DAR SE PARE CA FENOMENUL SE AMPLIFICA ,,,,,,,,,,,CONFORM SLOGANULUI CU LEOPARDUL
TUCHEAC-CORNELIU  | #7117
Eu am cumparat de la MEDIAGALAXY din cartierul TUDOR VLADIMIRESCU un frigider marca ZANUSSI si care dupa trei luni sa defectat si o parca se aude ca cum sar scurge un fir de apa dar la freon asa cred. Eu am cerut ce ui cu pricina sa vada ce are si sami dea un certificat de negatie ca sa il pot schimba dar asta este daca nu cumperi de la ei combina frigorifica de 4500ron ARISTON care sunt cele mai bune dar si cele mai scumpe nu ai facut nimic sunt si combine frigorifice ARISTON la 2500ron mai mici dar nu stiu cit de fiabile sunt asa casa sta treaba dar care pina la urma prin interventii la OPC au venit pina la urma ei au spus ca nu este grav dar daca se mai defecteaza o data eu cefac ? Trebuie de spus ca frigiderul meu este in garantie 1 an iar daca sa spun ca mi se va defecta iar cei de la societatea respectiva imi vor da certificat de negatie ca sa il schimb oare cite ditre produsele MEDIA GALAXY corespund normelor europene in domeniul calitatii. EU cred ca ar trebui controlate toate produsele electro-casnice si care sunt gasite cu defectiuni care nu corespund normelor europene de calitate sa fie retrase de la vinzare si sa fie returnate fabricantului. Daca produsul este sau sa defectat in timp de ce nu poate fi schimbat produsul respectiv la cererea cumparatorului imediat ce sa defectat fara atita birocratie la ei nu se poate? Va Multumesc Cu Stima.
eu  | #7118
Nu cred printre cei care au facut comentarii negative se afla o persoana care sa lucreze in vanzari sau o persoana care daca a avut contact cu vanzatorii din aceste magazine a avut un comportament civilizat fata de acestia. Cred ca un comportament civilizat determina interlocutorul sa se comporte macar la fel . Iata o tema de reflectat pentru o parte dintre noi romanii.

Mult respect pentru colectivul acestui ziar si pentru cititorii sai.
un client media galaxy  | #7119
la media galaxy sa nu faceti credite pt ca nu se merita.de ce sa platiti un produs de 2-3 ori pretul lui real? prin sistemul de rate esti sclavul dobanzilor de tot felul .....
nu se merita.
atitudinea angajatilor M G , este conforma cu cea a sefilor lor...niste analfabeti.....te trateaza cu aroganta si indiferenta
in ultimul timp le-au scazut vanzarile dramatic si au marfa pe stoc si nu fac fata platilor furnizorilor.in felul acesta si salariul lor -care are inclus procent de vanzari-este destul de slab dar acesta nu este un motiv sa aiba aceasta atitudine fata de clienti.PACAT
Lolo  | #7120
Fratilor!!!Daca vreti sa va distrati pe seama vanzatorilor din magazinele amintite,aratati-le la intamplare doua obiecte din aceeasi gama(de exemplu:frigidere) si rugati-i sa va spuna care este diferenta intre ele...Eu personal m-am amuzat copios de raspunsul acestora...Au inceput sa imi citeasca ceea ce scrie pe etichetele atasate(de parca eu nu stiu sa citesc) si sa imi precizeze ca usa unuia e mai mare decat usa celuilalt,deci,prin urmare,primul este mai mare decat al doilea...HA!HA!HA!
mioara  | #7121
Problema cred ca sunt vanzatorii,atitudinea lor si nu politica firmei(teoretic)
Caty  | #7122
Eu nu as spune ca nu au fost amabili, ma rog, dar nu se pricep, nu stiu sa dea un sfat clientilor. Si nu in favoarea lor. Eu am cumparat un dvd (nu in rate) si nu citeste div x, as fi dat mai mult nu era o problema dar vinzatorul nu mi-a spus. deci habar nu au. Sunt nepriceputi, comozi, nu sunt interesati sa vinda. Stau degeaba. Nu voi mai cumpara niciodata de la MEDIA GALAXY si voi sfatui pe oricine sa evite sa cumpere de la MEDIA GALAXY.
In decembrie am cumpparat un laptotp MYRIA (cea mai mare prostie din viata mea) platit integral. Nu merge. Si un mouse pentru care am fost de patru ori. E posibil ca pentru un mouse sa te duci de patru ori la magazin: un tinar ahabar n-avea ca ttrebuie sa apese pe un bunon, altul a doua oara mi-a spus ca nu merg bateriile, dar fara sa se uite la el si, in sfirsit, a patra oara mi-a dat unul nou, alt model, cu fir, care merge. Habar n-au.
Cu laptotpul mi-au spus sa-l duc la service, L-am dus de doua saptamini si nu -am nici o veste. Ma voi adresa la Protectia consumatorilor, desi nu am mari sperante. Ca tot ce se face in Romania. bataie de joc de oameni, de banii lor, de munca lor.
Andrei.  | #7123
Buna ziua,
Am ajuns la acest articol prin simplul fapt ca si eu am probleme cu service-ul la MediaGalaxy. Pentru roboti de bucatarie PHILIPS trebuie sa te duci pentru service la SAPEL. Trebuie sa spun ca oamenii de la SAPEL sunt cu totii niste nesimtiti, pe bune. Vreau sa fac o plangere la protectia consumatorului, nu se mai poate asa ceva. Pentru un amarat de robot de bucatarie cei de la SAPEL ne cer bani pentru ca cica ar fi stricata sita. Cu toate ca respectivul aparat este in garantie.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2957 (s) | 22 queries | Mysql time :0.170466 (s)