Local

Opriti abuzurile! Iesean, terorizat de facturile E.ON: a platit intr-o singura luna cat pentru zece ani

Publicat: 13 sept. 2015

@ Un iesean s-a trezit cu o surpriza de proportii din partea furnizorului de electricitate, care l-a anuntat ca a consumat intr-o singura luna atat de multa energie electrica cat nu a consumat in ultimii zece ani @ Obligat sa plateasca pentru a nu ramane fara energie electrica, clientul E.ON incearca acum sa-si recupereze banii dupa o serie de abuzuri repetate ale operatorului

Un iesean a fost bombardat de furnizorul de electricitate E.ON cu zeci de contracte, facturi si atentionari care l-au adus la disperare. Acesta a fost obligat sa-si reinoiasca contractul de furnizare an de an, iar la fiecare reinnoire apareau alte clauze impuse de frunizor. In cei aproape 3 ani cat a fost bombardat cu documente care nu reflectau realitatea si cu facturi umflate, ieseanul a fost scurs si de ultimii bani. Chiar daca E.ON Moldova si-a recunoscut intr-un final greselile multiple in cazul ieseanului, acestuia nu i-au mai fost returnati banii platiti in plus. Culmea, toate aceste lucruri s-au intamplat pentru un consum infim de electricitate.

Citeste si: Sclavi in propria tara! Ti se poate intampla si tie! Este incredibil cum E.ON le-a distrus viata acestor oameni!

„Contractul este semnat pentru furnizare la un teren unde este un sigur bec care consuma in jur de 30 kw pe an. Am fost informat ca imi expira acest contract si trebuie sa-l reinnoiesc. Atunci m-am conformat, dar anul urmator a venit aceeasi problema – sa ma prezint la E.ON sa fac un nou contract pentru ca expira cel vechi. Problema era ca  primul contract era incheiat pe perioada nedeterminata. Asa mi-am dat seama ca ei ma obliga abuziv sa reinoiesc aceste contracte si de fiecare data trebuia sa platesc vreo 300 – 500 lei pentru hartii si documente, plus multa birocratie in care pierzi timpul. Am sesizat acest lucru la E.ON. Anul acesta, odata cu factura la curent, nu am primit si notificarea ca trebuie sa reinnoiesc contractul. Am crezut ca lucrurile s-au rezolvat, dar apoi a venit o notificare ca imi intrerupe furnizarea pentru ca a expirat contractul. Le-am explicat ca nu am nicio datorie si nu am fost informat, dar nimic. Pentru ca aveam nevoie de electricitate, ca sa ma reconecteze a trebuit sa platesc taxa de reconectare, garantie plus alte si alte documente si avize, adica alti bani dati degeaba. In acel loc, nu am consumat toata viata atata curent cat platesc la E.ON pentru hartii si taxe„, povesteste Niculai A, iesean ce locuieste in Nicolina.

O factura lunara cat pentru zece ani de consum

Daca asta nu a fost de ajuns, in urmatorul an, ieseanul s-a trezit cu un consum ireal de energie electrica pe care l-ar fi facut in intervalul unei singure luni. Practic, acesta a primit o factura in care a fost informat ca are de platit un consum de energie mai mare decat a facut in aproape zece ani pe acel teren. „La un moment dat, cand cei de la E.ON au citit contorul, probabil nu au vazut bine sau au facut asta intentionat, au trecut cu cinci sute de kw mai mult fata de index. Mi-au trimis factura umflata cu acest consum ireal si iarasi m-au pus sa platesc pentru ca altfel ramaneam fara curent. Intr-un final au revazut indexul real si si-au recunoscut vina.

Citeste si: E.ON i-a facut pe acesti oameni sa-si blesteme zilele. Iata ce a patit un intreg cartier din Iasi

Mi-au trimis o factura de stornare in care mi se spunea ca figurez cu vreo minus 600 de lei si ar fi urmat sa-mi scada din facturi in lunile urmatoare. Dar nu a fost asa, desi aveam consum aproape zero, ei au facut disparuti vreo 300 lei pentru ca luna urmatoare nu mai aveam in contul lor decat minus 300 lei. Pana la urma am facut contestatie si reclamatie la OPC pentru ca sunt multe abuzuri din parte lor”, mai spune ieseanul Niculai A. E.ON este compania cea mai reclamata la oficiile si agentiile pentru protectia consumatorilor de catre ieseni, acestia reclamand in general calitatea precara a serviciilor, intreruperile neanuntate si facturile umflate.

Citeste si: A avut nevoie de medic dupa ce a vazut factura de la E.ON. Ieseanul are de platit o suma uriasa

Va prezentam mai jos lista membrilor actuali ai Consiliului de Administratie (CA) de la SC E.ON Romania SA. Acestia sunt oamenii care se imbogatesc pe spatele romanilor si care-si bat joc de clienti, cu complicitatea autoritatilor. Daca si voi aveti probleme cu E.ON, dati-ne un mail pe adresa stiri@bzi.ro, sesizari@bzi.ro, in care sa denuntati abuzurile companiei germane. De asemenea, va puteti prezenta problemele si la rubrica de comentarii de pe site-ul www.bzi.ro.



loading...

Comentarii
  • Strangeti semnaturi pentru un referendum national. Minim 100.000 parca. Pot ajuta redactiile unor ziare in fiecare judet, trebuie doar o campanie informativa pe net. Scopul referendumului: nationalizarea E.ON, Enel. Doar sunt si alte tari care au distributia de energie neprivatizata.

  • DA , asa ar trebui da facem pt ca cei de la EON sau imbogatit , ne fura banii fara nerusinare, ca sa faci o extindere de retea iti cere o groaza de bani , trebuie sa cumperi inclusiv transformatorul, iar cei care vand case facute (asa zisi investitori) le aproba repede bransamentul nu le mai cere transformator pt ca le pune plicul cu bani si aprobarea e rezolvata > Intrebare oare cind vom scapa de nesimtitii astea de la EON , ANRE si toti cei care asteapta spagi ????

  • Cate moace de PARAZITI in fot de deasupra!!!
    Trebuie sa facem ceva. Eu vreu sa platesc ca inainte la luna.
    Atunci nu existau ,REGULARIZARILE…
    Anul asta am vreo 8, regularizari.

Adauga un comentariu