News Flash:

Ora cea mai buna pentru a face sex

20 Martie 2010
4470 Vizualizari | 1 Comentarii
Exista un timp optim pentru fiecare activitate, de la a lua micul dejun si pana la a face sex. Specialistii spun ca organismul are ore fixe dupa care functioneaza la parametri maximi. Astfel, se recomanda reglarea ceasului intern, deoarece numai asa se vor obtine rezultate maxime din toate activitatile zilnice. Cotidianul britanic Daily Mail a realizat un orar, pentru a sti cum sa ne reglam bioritmul.

6.00 - ora de facut sex. Dr Pam Spurr, medic psihiatru, spune ca acesta ora este ideala pentru acesta activitate din punct de vedere hormonal. "Desi majoritatea persoanelor considera ca momentul ideal pentru a întretine raporturi intime cu partenerul este seara, nivelul de estrogeni si testosteroni, hormini sexuali feminini si masculini, se afla la cote maxime în zori. In plus, acesta este momentul ideal cand ambi parteneri sunt fertili", explica dr. Spurr.
publicitate

7.00 - micul dejun. Dr Andrew Murray, de la Universitatea Trinity, Cambridge spune ca dupa aproximativ noua ore în care nu ai mancat nimic, organismul este slabit si începe sa arda caloriile stocate în masa musculara pentru a face rost de energie. "La cel mult o ora dupa ce ne-am trezit este momentul ideal pentru a lua masa de dimineata. Lipsa glucozei din organism, consumata pana dimineata, face creierul sa nu poata functiona la parametri normali", explica dr. Murray. Specialistii adauga ca persoanele care sar peste micul dejun vor avea senzatia de ameteala pe tot parcursul zilei. Medicul nutritionist Ursula Arens recomanda pentru masa de dimineata cereale integrale, deoarece acestea ofera organismului energie pe o perioada lunga de timp.

8.30 - iesi la lumina. Dr Andrew Murray spune ca expunerea la lumina naturala ajuta la setarea ceasului biologic. "Lumina opreste productia de melatonina, hormonul care ne face sa fim adormiti", explica specialistul. Dr. Murraz completeaza ca razele soarelui are rol antidepresiv si mareste productia de vitamina D în organism, care tine la distanta cancerul si bolile de inima.

10.00 - perioada ideala pentru rezolvarea problemelor dificile. Specialistii spun ca la acesta ora creierul are cea mai mare capacitate de concentrare. Atat memoria de scurta durata, cat si ceea ce care tine de logica, functioneaza în acesta perioada cel mai bine. De asemenea, efectul micului dejun a trecut, glucoza a ajuns în sistem, inclusiv în creier, asa ca e vremea marilor provocari sau a rezolvarii celor mai dificile sarcini trecute pe agenda.

13.00 - pranzul. Sistemul digestiv e la cota maxima la aceasta ora, iar medicul nutritionis Ursula Arens recomanda un pranz usor, echilibrat în proteine si carbohidrati. "Un sandwich din paine integrala cu ton si salata, urmat de un fruct este tot ce are nevoie organismul pentru a functiona pana la masa de seara", adauga dr. Arens.

15.00 - ora ideala pentru o plimbare. Dr Peter Venn, directorului Centrului de Tulburare a Somnului din Londra, spune ca dupa masa de pranz organismul se simte molesit. "Sangele merge catre stomac, ramanand mai putin sange care sa se îndrepte spre creier si sa tina organismul alert. Exitati somul de pranz, deoarece acesta duce la aparitia tulburarilor somului de noapte, iar riscul aparitiei insomniilor esre destul de mare. Recomand plimbarile în aer liber, timp de 20 de minute", spune dr. Venn.

17.30 - fa exercitii fizice. Dr Geoff Davies, specialist în afectiuni locomotorii la Clinica Cardiff Bay, spune ca, la acesta ora, temperatura corpului este ridicata, ceea ce face ca muschii corpului sa dea tot ce pot. "Este perioada în care organismul este flexibil si agil. Este recomandat ca persoanele adulte sa faca, de cinci ori pe saptamana, timp de 30 de minute, exercitii de intensitate moderata, sau de trei ori pe saptamana, exercitiu viguros", spune dr. Davies. Potrivit specialistului, exercitiu fizic moderat este si mersul alert sau gradinaritul, iar cel viguros poate consta în alergat sau ciclism."Pe langa faptul ca miscare ne mentine silueta, exercitiile regleaza fluxul sangvin, lucru benefic pentru inima. In acest mod tinem la distanta bolile cardiovasculare sau accidentele cerebrale", precizeaza dr. Davies.

19.00 - un pahar de vin rossu. Potrivit specialistilor, la acesta ora, ficatul are cea mai mare capacitate de detoxifiere. Astfel, un pahar de vin este chiar indicat, dar fara a se depasi acesta masura, deoarece riscam sa apara efecte adverse. Un studiu publicat de Journal of Physiology arata ca mai mult de un pahar de alcool duce la aparitia insomniilor.

19.30 - ultima masa a zilei. Timp de mai multi ani a existat o teorie potrivit careia nu conteaza la ce ora mananci seara, important este sa mananci. Un studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea Northwestern arata ca mancatul la ore neregulate, mai ales seara, aduce la aparitia excesului de kilograme.

21.30 - ritualul înainte de culcare "Este ora ideala la care sa-ti începi rutina de dinainte de culcare. Astfel, recomand un dus cald, nici prea rece sau prea fierbinte, iar apoi un film sau cateva pagini dintr-o carte. Sunt lucruri ideale care ajuta la dobandirea unui somn de calitate", spune Dr Peter Venn. Acesta adauga ca sapte pana la opt ore de somn sunt suficiente pentru adult.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

pulifrici  | #100639
Daca organu nu se scoala ce fac nene>>>??? cu ce jupoi veveritza ???
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1372 (s) | 22 queries | Mysql time :0.015005 (s)