Titlurile zilei

Orange România bagă pe gât abonamente clienților din Iași! O femeie a plătit 2 ani pentru un telefon pe care nu l-a avut. A fost păcălită pe ultima sută de metri

Publicat: 30 oct. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Orange România bagă pe gât abonamente clienților din Iași O femeie a plătit 2 ani pentru un telefon pe care nu l-a avut. A fost păcălită pe ultima sută de metri
Sediul Orange România de pe strada A. Panu este asaltat de reclamanți

Tot mai multe reclamații au fost înregistrate pe numele Orange România. O clientă acuză compania că a forțat-o să plătească un abonament de care nici măcar nu știa. Ieșeanca susține că i-au folosit datele personale din perioada când nu era căsătorită. Reprezentanții Orange nu au putut fi contactați pentru a oferi un punct de vedere

Situație incredibilă pentru o ieșeancă care a apelat la serviciile Orange România. În 2016, femeia a deschis două abonamente la Orange, unul dintre telefoane fiind folosit de mama acesteia. Între timp, s-a căsătorit și a luat numele soțului. Facturile erau plătite lună de lună, până în luna septembrie 2020. Nemulțumită de serviciile Orange, clienta s-a dus la reprezentanța companiei pe strada A. Panu, pentru a rezilia contractul. Consultantul de la ghișeu i-a transmis că se poate rezolva, numai că trebuie să plătească trei facturi. Crina P. i-a trasmis că are numai două abonamente, moment în care angajatul Orange a ridicat din umeri.

„Eu am vrut să reziliez contractele și să trec pe cartelă, aveam nevoie de mai mult internet. M-am trezit cu al treilea abonament, de care nu știam. Eu, din 2018, plăteam 3 euro pe lună pentru telefonie fixă. Nu am beneficiat de acest serviciu și nici nu am avut telefonul”, a precizat reclamanta.

A cerut contractul pentru a verifica de unde a apărut al treilea abonament

Reprezentanții Orange ar fi apelat la o șmecherie ca să scape basma curată. În 2018, al treilea abonament era pe numele de fată al reclamantei, semn că serviciul a fost băgat pe gât în baza datelor personale din 2016. Cei de la Orange nu știau că femeia s-a căsătorit.

„Pe data de 9 septembrie 2020 m-am dus și am sesizat la agenția Orange de lângă Moldova Mall că am constatat că am un abonament pentru telefonie fixă de care nu aveam cunoștință. Am întrebat la Orange de unde a apărut? Angajatul din agenție a verificat și mi-a spus că respectivul contract a fost semnat la un partener Euro GSM. Eu nu știam nimic despre asta. Am solicitat să văd contractul, dar mi-a spus că nu este. Ulterior, am făcut o sesizare, dar la care nu am găsit răspuns. Pe data de 30 septembrie m-am întors și am solicitat din nou contractul. Angajatul îmi arată o copie, pe motiv că originalul ar fi în arhivă. Pe copia respectivă apărea numele meu de fată de dinainte. Asta era una dintre dovezi”, a mai povestit păgubita.

Cei de la Orange s-au sucit pe ultima sută de metri

Văzând că femeia se ține tare și că vrea să găsească responsabilii, Orange a notificat-o să plătească imediat facturile, chiar înainte de data scadentă.

„În aceeași zi, pe data de 30 septembrie 2020, sunt notificată că trebuie să plătesc facturile. Era prima dată când se întâmpla asta, pentru că ziua de plată era pe data de 11. Mă duc la Carrefour să achit. Am solicitat și acolo o copie după contract. Brusc, îmi arată o copie pe care a apărut noul meu nume. Am făcut reclamații la OPC, dar nu s-a făcut nimic. Am o vecină care a pățit același lucru. Plătește rate pentru un telefon pe care nu l-a văzut. A zis că nu mai face scandal, pentru că mai are câteva luni de plătit. Tot la Euro GSM a fost, acum s-a desființat. Asta au făcut ei, s-au folosit de datele mele de dinainte de căsătorie și au mai făcut un abonament pe care l-am plătit degeaba. Sper ca alții să nu mai pățească același lucru”, a încheiat fosta clientă Orange.

Compania Orange a vândut anul trecut de 1,2 miliarde de euro

Conform ultimelor date financiare întregistrate de Orange România SA, în 2019 a declarat o cifră de afaceri de 5,8 miliarde lei, adică 1,2 miliarde de euro. Profitul a atins nivelul de 384,6 milioane lei, în timp ce datoriile au urcat la 3,3 milioane lei. În companie sunt prezenți 2.472 angajați. În cursul zilei de ieri, Grupul Orange România a publicat cifrele financiare pentru al treilea trimestru. Astfel, s-au înregistrat încasări de 273,1 milioane euro, cu 2,1 la sută mai puțin față de aceeași perioadă a anului trecut. Scăderea este cauzată de pandemia de COVID-19. În principal, au scăzut vânzările de echipamente.

Adauga un comentariu