News Flash:

Panourile publicitare, afacere la cheremul primariei

5 August 2010
513 Vizualizari | 0 Comentarii
In 2008, municipalitatea bacauana a eliberat 20 de autorizatii de construire pentru panouri publicitare. In luna mai a aceluiasi an s-a desfasurat campania electorala pentru alegerile locale programate pe 1 iunie. La data respectiva, presa locala dezvaluia ca intre firmele de publicitate outdoor si conducerea Primariei ar exista o intelegere tacita privind afisarea materialelor electorale ale candidatului Romeo Stavarache (PNL). In 2009, dupa zarva de la alegerile locale, municipalitatea a eliberat doar 5 autorizatii de construire vizand ridicarea de panouri publicitare de catre societatile din bransa. Sub protectia anonimatului, alesi locali au confirmat pentru cotidianul Desteptarea ca intre Primarie si societatile de publicitate ar exista un parteneriat, dar ca nu se stie nimic despre modul in care edilii cheltuiesc banii incasati de la firme.

Panotajul publicitar din municipiul Bacau este controlat la sange de actuala conducere a Primariei. Inca din 2008, cu prilejul alegerilor locale, presa dezvaluia ca intre edili si firmele de publicitate outdoor functioneaza o intelegere tacita. Aceasta i-a asigurat candidatului PNL Romeo Stavarache o expunere publica exclusiva. Candidatii celorlalte partide nu au avut loc pe panourile din municipiul Bacau.
Numai in 2008, municipalitatea a eliberat 20 de autorizatii pentru construirea de panouri. De ele au beneficiat doar firme care activeaza in domeniul publicitatii stradale. Cifra este semnificativa. Spre comparatie, in 2009 aceeasi municipalitatea a eliberat numai 5 autorizatii de construire panouri publicitare. De 4 ori mai putin.

Unde-s banii?

In mai 2008, Nicolae Onica – fost viceprimar – recunostea ca intre municipalitate si operatorii de publicitate functioneaza o relatie financiara dictata de o hotarare a Consiliului Local. Aceasta obliga firmele detinatoare de panouri la plata unui procent din incasari catre bugetul local. Ce se intampla insa cu sumele de bani virate de “publicitari” catre bugetul local reprezinta o enigma. Sub protectia anonimatului, alesi locali au declarat cotidianului Desteptarea ca panotajul din zona centrala a municipiului e controlat de actualul edil-sef si ca banii platiti de firme nu au fost dirijati prin Consiliul Local. “Exista un parteneriat inca din 2007. El functioneaza si acum. Nu stiu prin ce mod. Eu nu am vazut contoare de energie electrica la panouri. Ele nu sunt particulare. Banii rezultati din parteneriat nu au fost prinsi undeva. Eu nu am vazut niciodata astfel de bani. Nu stiu unde se duc. La campania din 2008 el (n.r. – Stavarache) a controlat toate panourile din zona centrala. Celelalte partide nu au avut loc pe panouri. Se stie lucrul asta”, a declarat un consilier local.
(Sursa - Desteptarea)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4039 (s) | 22 queries | Mysql time :0.272047 (s)