News Flash:

Pasaje rutiere subterane in Centru si in Podu Ros

19 August 2008
3028 Vizualizari | 6 Comentarii
Pasaje rutiere subterane in Centru si in Podu Ros
• Un proiect mai vechi si indraznet este abordat de municipalitate • Doua pasaje subterane in Podu Ros si in Fundatie, destinate traficului rutier, ar rezolva problemele din cele mai circulate zone din municipiu


Municipalitatea propune noi solutii pentru descongestionarea traficului din oras. Este vorba de construirea unor pasaje subterane in doua locatii importante din oras, rondul din Podu Ros si cel din Piata Eminescu. In acest sens, pe data de 28 august se va organiza o licitatie pentru realizarea studiilor de fezabilitate. Pentru realizarea acestor studii, municipalitatea pune la bataie suma de 200.000 lei. "Se vor face mai multe studii de fezabilitate si un proiect tehnic pentru aceste zone. Este vorba de construirea unor pasaje in Podu Ros si in Fundatie.

In ceea ce priveste cel din urma, este foarte important sa se ia in calcul tendinta de dezvoltare a orasului. Cei care se duc spre centrele comerciale au nevoie de acces. Astfel, se va asigura o mai buna circulatie. Cei care ar urma sa vina dinspre Pacurari spre Independentei vor trece cu masinile pe sub pasaj, fara sa mai incurce circulatia. Si in Podu Ros situatia este asemanatoare. Se va incerca construirea unui pasaj care sa treaca pe sub rond si sa faca legatura cu Tudor Vladimirescu prin Splai Bahlui", a precizat Mihai Chirica, director tehnic in cadrul primariei. Daca aceste proiecte vor fi luate in serios, iar municipalitatea va da unda verde lucrarilor, se anunta pentru soferi calvarul de pe lume. In zona Pacurari - Fundatie, intr-o zi normala de trafic sirul de masini care asteapta pe strada Pacurari se poate intinde pana in zona Scolii Petru Poni. Numarul mare de masini care circula pe aici este motivat si de faptul ca soseaua Pacurari este artera de acces in oras. Nici in Podu Ros lucrurile nu stau mai bine. Chiar daca in aceasta perioada de concedii traficul este suportabil, odata cu inceperea noului an universitar situatia se va schimba drastic. Tot aici poate fi observata o situatie bizara. Chiar daca s-a amenajat rondul pentru a putea fi traversat, in cursul acestor zile soferii nu puteau folosi aceasta varianta, deoarece era inchisa. "Acolo rondul poate fi traversat doar sub supravegherea agentilor de la Politia Rutiera. Probabil din cauza ca exista un efectiv destul de mic, rondul este inchis traversarii", a mai spus directorul tehnic.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (6)

Gabi  | #41015
S-au terminat deja pasajele de la Tigarete sau si BJATM? Invitam conducerea primariei sa strabata strazile Iasului, cu masina in orele de varf poate isi da seama de haosul desavarsit din circulatia rutiera! Pentru asta oare platim taxe si impozite, ca sa nu avem pe unde circula?!
Dan Boboc  | #41016
Inca o isprava a edililor nostri, care nu cunosc orasul, fiind de prin alte parti. Daca ar cunoaste iasul, ar sti ca de cite ori se umfla Bahluiul, apa iese prin canale (principiul vaselor comunicante) si va inunda si pasajul subteran. La Fundatie nu ar fii decat problema Copoului care se lasa spre vale, din cauza pinzei freatice. Vezi cazul preimelor blocuri din Pacurari care au avut nevoie de consolidare a versantului. Daca tot e atit de presanta problema de ce nu incercati varianta aeriana. Poate organizati un concurs si aflat si alte solutii. Nu v-ati saturat de gropi sapate si abandonate, pentru a paraliza, si asa, nenorocita circulatie a urbei.
ionel  | #41017
da oare cineva de la municipalitatea asta care face sa ne fie noua bine nu so gandit ce face si cu traficul de la bariera comat? sau mai marii iasului nu stau cate o ora la coada acolo ca sa-i intereseze? oricum no sa faca nici in 20ani ce spun iei ..e praf in ochi dar tre sa-i credem
g  | #41018
totusi nu e mai simpla si mai ieftina realizarea unor pasaje supraterane?
cristian  | #41019
He he he... la ruinele pe care in mod sigur le vor gasi sub pamint (si la care trebuie avize peste avize - vezi pasajul Hala Centrala) si la ritmul de melc in care se lucreaza (ca doar nu dau turcii, nu? ca atita graba...) ne apuca mileniul IV.
D.H.  | #41020
Sunt de parere ca niste pasarele ar fi mai bune, tocmai ca se munceste mai putin. Vezi pasalela Nicolina si iti dai seama ce utila este! Decat sa sapi in pamantul si-asa lutos si mocirlos, niste pasarele betonate ar costa mai putin, numai sa fie pe gabarite mici. Iar camioanele mari si tirurile sa mearga pe centura sau alte centuri amenajate corect!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1392 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017148 (s)

loading...