News Flash:

Patronul Prodan Impex SRL acuzat de fostii asociati

13 Iulie 2005
1424 Vizualizari | 0 Comentarii
•Victor Prodan, patronul de la SC Prodan Impex SRL (unul dintre operatorii ieseni privati de maxi-taxi) este acuzat de fostii asociati ca a reusit sa ajunga la un parc auto de 30 de microbuze noi, numai din banii incasati cu titlu de comision Certurile si mancatoriile dintre patronul de la SC Prodan Impex SRL (unul dintre operatorii privati de maxi-taxi) si fostii sai asociati ies la iveala odata cu decizia primariei de a rezilia o parte dintre contractele de concesiune pentru traseele de transport. Proprietarii microbuzelor care circula pe traseul 114 Dacia-Tatarasi (unul dintre cele trei trasee concesionate de la primarie de catre SC Prodan Impex SRL si asociatii sai) il acuza pe Victor Prodan ca a reusit sa ajunga la un parc auto de 30 de microbuze noi numai din banii incasati de la asociatii sai cu titlu de comision. "I-am platit fiecare cate 100 de Euro pe luna numai pentru ca ducea el banii pe redeventa la banca. Si nu am primit nici o chitanta", au declarat fostii asociati ai lui Prodan. Cu toate ca au facut mai multe afirmatii la adresa lui Victor Prodan, acestia au tinut sa-si pastreze anonimatul. La randul sau, patronul de la SC Prodan Impex SRL nu neaga faptul ca a incasat comision, dar spune ca totul s-a facut legal. "Dumneavoastra daca cumparati un apartament nu platiti un comision la agentia imobiliara? Si eu am incasat comision, dar am incheiat contract cu ei pentru acest lucru. Acum nu mai gestionez acest traseu. Pana la urma nu este prost cel ce cere, ci cel care plateste", a spus Victor Prodan. Tot proprietarii microbuzelor de pe traseul 114 au mai declarat ca au platit zilnic, in contul serviciului de dispecerizare, cate 100 mii lei (10 lei noi) pentru fiecare masina. "La inceput, cand am concesionat traseul, erau 20-24 de masini. Calculati cati bani se adunau, numai pentru ca era pontata fiecare cursa. Salariile dispecerilor trebuiau sa ajunga la 72 de milioane lei (7.200 lei noi)", a spus unul dintre patronii nemultumiti. "Ei si-au angajat dispeceri si strangeau bani ca sa-i plateasca. Eu nu am incasat nici un ban", a declarat Prodan. La concesionarea traseelor de transport, SC Prodan Impex SRL s-a asociat cu alte 12 firme. Patronii acestor firme acuza insa ca, treptat, Victor Prodan s-a debarasat de o parte dintre asociati. "Cativa dintre noi au plecat, iar cand a fost nevoie de suplimentarea parcului de microbuze, Prodan s-a asociat cu alte firme, iar pe noi ne-a exclus", au declarat patronii nemultumiti. Acestia au mai spus ca cei nou veniti nu au participat la licitatia initiala si nu aveau dreptul sa intre pe trasee. "Trebuia sa am un minim de microbuze. Daca ei nu au facut investitii in masini si in servicii de calitate, eu mi-am cautat alti parteneri", a mai spus Prodan. Dupa ce primaria a anuntat ca vor fi reziliate contractele de concesiune cu operatorii privati de maxi-taxi, o parte dintre acestia, printre care si SC Prodan Impex SRL, s-au orientat spre traseele judetene. Intre timp, proprietarii microbuzelor de pe traseul 114 sunt total dezorientati. "Prodan ne-a lasat de izbeliste. Nu stim daca s-a reziliat contractul de concesiune. Fiecare dintre noi are cate unul, doua sau trei microbuze luate pe leasing. Toate sunt atestate Euro 3. O astfel de masina luata la mana a doua costa 20 mii Euro. Daca nu mai putem functiona, ne iau microbuzele si ramanem si cu creditele la banca", au mai spus fostii asociati ai lui Prodan. Cristian MATASA
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1777 (s) | 22 queries | Mysql time :0.055470 (s)