News Flash:

Patru noi Agentii BRD au fost inaugurate la Iasi

10 Octombrie 2004
1183 Vizualizari | 0 Comentarii
•Un nou concept de marketing la Banca Romana pentru Dezvoltare (BRD) Groupe Societe Generale a fost inaugurat ieri la nivel national •Patru noi Agentii BRD au fost inaugurate la Iasi •Costurile unei mini-agentii se ridica la suma de 100 de mii Euro Proiectul "BRD Expres" a avut parte si la Iasi de o inaugurarea deosebita, ocazie cu care a fost organizata o videoconferinta de presa, la care au participat reprezentanti ai Guvernului, directori ai bancii. Un numar de 33 de noi Agentii BRD au fost inaugurate ieri, la nivel national, in cadrul unei videoconferinte la care au participat simultan sucursalele BRD din Iasi, Bucuresti, Timisoara si Oradea. La prezentarea evenimentului la Iasi au participat directorul BRD Iasi, Dumitru Virtu, alaturi de directorul Directiei Comunicare din cadrul BRD Societe Generale, Mihaela Burada. "Activitatea sucursalei iesene a BRD este complexa, deoarece aceasta coordoneaza si gestioneaza activitatile a trei filiale din Moldova. In Iasi avem ca si clienti un numar de 12 mii de societati comerciale si un numar de 33 de mii persoane fizice. In acest mod, acoperim 35 la suta din piata ieseana. Sunt produse la care avem mai mult de 50 la suta. La carduri, spre exemplu, avem aproximativ 55 la suta din piata", a afirmat ieri Dumitru Virtu."BRD Expres", proiectul de dezvoltare a retelei BRD, a definit un concept nou de agentie bancara in relatia cu clientii persoane fizice, relatie care se bazeaza pe trei caracteristici cheie, referitoare la proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor si, nu in ultimul rand, confortul clientului. In cadrul videoconferintei, directorul general al BRD- Groupe Societe Generale a afirmat ca diversificarea retelei face parte din actiunea BRD de pozitionare pe piata de retail. "Dezvoltarea si diversificarea retelei reprezinta o miza majora pentru pozitionarea BRD pe piata romaneasca si este determinata de mai multi factori, intre care cresterea concurentei, dar si existenta unui numar semnificativ de potentiali clienti, care joaca, fiecare, roluri importante", a declarat ieri Patrick Gelin, directorul general al BRD Groupe Societe Generale. Concept nou Noile agentii sunt unitati mici, plasate in functie de necesitatile zonei, atat stradal, cat si in interiorul unor institutii precum universitati si ministere sau centrele comerciale. Aceste noi agentii beneficiaza de "Ghiseul Universal", care proceseaza toata gama operatiunilor curente, de formularistica si proceduri de lucru simplificate. Totodata, o alta noutate a acestor agentii este legata de orarul de functionare, care este flexibil, in functie de specificul unitatii in care functioneaza. "Acestea sunt mini-unitati amplasate in locuri strategice, adaptate spatiului si specificului orarului de functionare a unitatii. Pana la sfarsitul anului vor mai inaugura aproximativ 25 de astfel de unitati, pe langa cele 33 inaugurate ieri", a afirmat Mihaela Burada, directorul Departamentului de Comunicare al BRD. Ideile inovatoare, prezente si in agentiile din Tudor si Podul Ros, au tradus conceptul "BRD Expres" intr-un proiect arhitectural, in scopul de a crea spatiu confortabil. Pentru acest lucru, designerii s-au inspirat din standardele Societe Generale, preluand ultimele noutati din domeniu ale bancilor din Franta. Gelu JIREGHIE
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1431 (s) | 22 queries | Mysql time :0.034360 (s)