News Flash:

Pedagogia Sociala, in dezbatere la Universitatea Cuza

15 Octombrie 2015
593 Vizualizari | 0 Comentarii
Pe 19 octombrie 2015, Universitatea Alexandru Ioan Cuza (UAIC) din Iasi, împreuna cu partenerii sai, printre care si VIA University College Danemarca, organizeaza o conferinta finala pe tema "Dezvoltarii Articulare si Reconstructie in Pedagogia Sociala", plecand de la un proiect european.

"Printre rezultatele proiectului se numara: revizuirea a trei calificari si actualizarea a trei programe de studiu la nivel de licenta; introducerea unei noi directii de studiu - Pedagogia sociala; crearea unei platforme de transfer de know-how, crearea unor instrumente de evaluare si validare a învatarii anterioare, certificarea a 50 de studenti pentru noua calificare; dezvoltarea serviciilor de documentare stiintifica prin realizarea unei biblioteci virtuale, corelarea învatarii pe tot parcursul vietii cu nevoile pietei muncii sau elaborarea unui pachet de cursuri extracurriculare pentru formarea competentelor specifice pedagogului social. Pentru realizarea obiectivelor, a fost creata o retea de universitati la care, alaturi de UAIC si VIA University Danemarca au raliat si Universitatea din Bucuresti si Universitatea ”Babes Bolyai din Cluj-Napoca", a precizat prof. univ. dr. Laurentiu Soitu, managerul proiectului.

Citeste si: UAIC a lansat un proiect pentru prevenirea discriminarii de gen

Citeste si: Proiecte IT de ultima generatie, testate in Sala Pasilor Pierduti a UAIC

Citeste si: UAIC lanseaza un proiect in premiera in Romania
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

uaic iasi parteneri conferinta dezvoltatare psihologie babes bolyai
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1693 (s) | 22 queries | Mysql time :0.052683 (s)