News Flash:

Pepsi si Coca Cola au strategii diferite pe timp de criza

1 Septembrie 2009
712 Vizualizari | 0 Comentarii
Afisat la 17:12

De la intrarea pe piata, in 2005, Pepsi incearca sa ajunga din urma Coca-Cola mizand pe investitii masive in productie si marketing. De cealalta parte, Coca-Cola taie drastic din costuri si inchide jumatate din fabrici in doi ani, insa ramane cu bugete-gigant de marketing si cu o cota de peste 50% pe cel mai mare segment al pietei, informeaza Ziarul Financiar, citat de Mediafax. Strategiile celor doua companii sunt total opuse, insa acest lucru poate fi explicat prin decalajul foarte mare intre cotele de piata ale celor doi competitori. Anul trecut, Coca-Cola Hellenic a ajuns la o cota de piata in volum de 54,4% pe segmentul sucurilor carbonatate, fata de 53,3%, cat avea in 2007, arata raportul financiar al companiei grecesti care citeaza datele firmei de cercetare Canadean. Sucurile carbonatate sunt cea mai mare categorie din sectorul soft drinks, estimata la peste 500 mil.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1823 (s) | 22 queries | Mysql time :0.059543 (s)