Educatie intima

Performanta sexuala cu cateva alimente-suplimente

Publicat: 16 dec. 2010

Sexologii sunt de parere ca persoanele care iau o masa delicioasa si sanatoasa se simt mult mai bine si mai dinamice, increzatoare, iar aceste rezultate se vor reflecta si in performanta sexuala. Oboseala poate fi depasita prin introducerea in alimentatie a nutrimentelor cu rol in cresterea aporturilor de energie, echilibrarea sistemului nervos si a substantelor cu efect afrodisiac. Deficienta de zinc constituie factorul amenintator pentru performanta sexuala.

O cantitate insuficienta de zinc in organism diminueaza libidoul, reduce capacitatea unui barbat de a mentine erectia si cantitatea si calitatea lichidului seminal. Lipsa zincului din organism poate cauza impotenta masculina, prostatita (inflamatia prostatei), iar in cazul unui baiat care nu a ajuns la varsta maturitatii sexuale poate determina indezvoltarea penisului si a testiculelor. De aceea, o alimentatie bogata in zinc poate preveni astfel de neajunsuri. O dieta normala trebuie sa includa intre 10-15 g de zinc /zi, cantitate din care corpul este capabil sa absoarba doar o treime.

Alimente bogate in zinc

Cele mai mari cantitati de zinc se gasesc in stridii proaspete, muschi in sange, cotlet de berbec, mazare uscata, ficat de vita, galbenus de ou, fibre de grau, secara, ovaz. Alte alimente bogate in zinc sunt migdalele, nucile, susanul si sardinele, iar dintre condimente amintim: piperul negru, paprika, mustarul, cimbrisorul si scortisoara. De asemenea, consumati vitamina E. Aceasta mai este numita si „vitamina sexului” datorita proprietatilor sale puternic antioxidante. Cei care vor sa-si creasca performanta sexuala trebuie sa se fereasca de grasimile saturate, produsele de patiserie, sosuri grase si de produsele naturiste pe baza de „yohimbe” si „ephedra„. Aceste doua substante din urma sunt stimulanti sexuali puternici insa afecteaza sistemul cardiovascular.

Sfaturi pentru o performanta sexuala ridicata

1. Hraniti-va echilibrat, avand la baza alimentatiei legume si fructe proaspete.
2. Mentineti sistemul cardiovascular functional evitand starile tensionate, emotiile puternice si consumati alimente care protejeaza arterele si inima.
3. Evitati starile inhibitoare pentru diverse activitati sexuale (balonarile si constipatia).
4. Tonusul fizic confera corpului flexibilitate, rezistenta musculara – atribute necesare pentru o activitate sexuala dinamica si o performanta sexuala ridicata.



loading...

Adauga un comentariu
Anunturi bzi.ro Adauga anunt gratuit