Titlurile zilei

Pericol public la Restaurantul Prive din Iași? Un client a cumpărat o pizza și a vomitat instantaneu. Reprezentanții localului s-au făcut că plouă

Publicat: 21 oct. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Pericol public la Restaurantul Prive din Iași Un client a cumpărat o pizza și a vomitat instantaneu. Reprezentanții localului s-au făcut că plouă
Un client din Iași susține că a găsit o sârmă în pizza comandată de la Restaurantul Prive din șoseaua Păcurari

În urmă cu mai bine de o săptămână, unui client al Restaurantului Prive din Iași i s-a făcut rău după ce a consumat o pizza livrată la domiciliu. Acesta acuză personalul de neglijență gravă în serviciu. Reprezentanții localului au refuzat să comenteze incidentul petrecut pe data de 12.10.2020

Un tânăr din Iași care a apelat la serviciile Restaurantului Prive, din șoseaua Păcurari nr. 16, a avut o surpriză de zile mari în momentul în care a comandat o pizza. Reclamantul a preferat să nu-și facă publică identitatea. În data de 12.10.2020 a primit comanda, în jurul orei 18:00. Livrarea la domiciliu a fost asigurată de angajatul restaurantului. A deschis cutia și, împreună cu familia, au început să consume. Brusc, bărbatului a început să i se facă rău.

„Pe data de 12.10.2020 am comandat o pizza de la restaurant Prive. Comanda a fost achitată la ora 18:18. Am comandat pizza specialitatea casei. Am plătit 30 lei și 90 de bani. Curierul a venit la ușa apartamentului meu. Am luat pizza, am pus-o pe masă și am început să mâncăm alături de soția mea și băiatul de 4 ani. Când am mușcat din felia de pizza am simțit ceva ascuțit în gură. Când am vomitat, am observat o bucată de sârmă. M-am panicat. Mi-a rănit gingia și falca.

Am sunat la curier, dar mi-a zis că nu e vina lui. Am sunat la administratorul restaurantului, care mi-a spus că sârma este de la peria de curățat grătarul și dacă vreau, poate să-mi dea o pizza și că nu are ce face. Problema este că putea să fie un copil. Când am spus că-l reclam, a lăsat de înțeles că are relații. Am zis că-l dau în judecată. În seara respectivă m-au sunat de mai multe ori de la restaurant, dar nu am mai răspuns”, a declarat clientul restaurantului, sub protecția anonimatului.

Acesta amenință și cu reclamații la Direcția de Sănătate Publică (DSP) Iași.

Reprezentanții restaurantului au scăldat un răspuns care nu a lămurit situația

Contactați telefonic, reprezentanții restaurantului au lăsat de înțeles că reclamantul nu are dreptate, dar fără să ofere detalii despre incidentul din data de 12 septembrie.

„Nu avem nimic de declarat”, a spus un anumit Bogdan, reprezentant al localului, recomandându-se împuternicitul patronului.

Restaurantul funcționează oficial prin intermediul societății Victoria Food&Drinks SRL, înființată în anul 2016. Conform ultimelor date financiare, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 931.251 lei, profit de 88.691 lei, datorii de 130.567 lei, cu un număr de 8 angajați. În acte firma este administrată de Andrei Savin.

Restaurantul Prive nu are recenzii care să îndemne clienții să folosească serviciile localului

Părărerile clienților în legătură cu serviciile restaurantului nu sunt dintre cele mai bune. Recenziile lăsate pe pagina de socializare a localului nu sunt dintre cele mai măgulitoare.

„Am comandat astăzi pizza de la Prive. Mâncarea a ajuns cu întârziere mare față de timpul dat inițial (aproximativ 1 oră și 15 minute) și a ajuns rece. În plus, șoferul/livratorul a ajuns la ușă cu cutiile de pizza în mână, cu picături de ploaie pe ele. M-aș fi așteptat la un container termoizolant, mai ales când vremea de afară e nefavorabilă. Dezamăgitor, nu recomand comanda la domiciliu de la ei”, spune Daniel Isepciuc.

„Am comandat o porție de pulpe dezosate la grill care erau crude și o apă plată la 2 L, iar aceasta era desfăcută și avea un miros neobișnuit. Nu recomand!!”, transmite Angela Dănăilă.

„Calitate ca la o crâșmă de la colțul blocului. Am comandat paste carbonara și crispy. Doar seamănă, dar n-au nicio legătură cu ceea ce ne așteptam să primim. La crispy a fost bun doar sosul de maioneză (care era la tub). Partea pozitivă e că bucățile de carne erau destul de mari. Nu mai comandăm de aici”, arată și Cosmin Calancia.

Probleme mari și pentru restaurantul Take and Eat, care a livrat mâncare persoanelor aflate în carantină

În ediția BZI din 25.04.2020 a fost relatată și o situație incredibilă petrecută la un hotel din Zona Industrială, unde se aflau la acea vreme în carantină mai mulți ieșeni veniți din Anglia. În cursul dimineții din data de 24.04.2020, aceștia au primit pachete de mâncare livrate de către restaurantul Take and Eat. În timp ce multe restaurante nu au reușit să prindă contracte cu Statul pentru furnizarea de alimente, „băieții deștepți” de la Take and Eat au reușit.

Contractul a fost semnat cu Primăria Iași. Nu e de mirare, pentru că unul dintre asociați joacă fotbal în timpul liber cu reprezentanții Primăriei. Pachetele trimise celor aflați în carantină erau pline de viermi și gândaci. Înspăimântați, au aruncat pachetele și au sunat la Direcția de Sănătate Publică și la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) Iași. Întâmplarea a fost relatată de Vali Tofan, aflat în carantină de 8 zile la data respectivă.

Adauga un comentariu