News Flash:

Pericolul tramvaielor second - hand folosite de RATEC

17 Mai 2004
1111 Vizualizari | 0 Comentarii
•Directorul Regiei Autonome de Transport Electric in Comun, Neculai Abalasei, va fi singurul responsabil de accidentele care pot avea loc din cauza starii tehnice dezastruoase a mijloacelor de transport •In afara de faptul ca sunt second hand, troleibuzele care circula in Iasi sunt uzate peste limita admisa •Acestea circula prin oras, in conditiile in care nu sunt supuse unor inspectii tehnice autorizate •Vatmanii de la RATEC achizitioneaza piese de schimb de la societati comerciale neautorizate numai pentru a intretine niste mijloace de transport electric ce pot ceda in orice moment

Directorul Regiei Autonome de Transport Electric in Comun (RATEC), Neculai Abalasei, poate fi singurul responsabil de accidentele care ar avea loc din cauza starii tehnice dezastruoase a mijloacelor de transport electric in comun. Vatmanii si soferii troleibuzelor traiesc un stres permanent atunci cand sunt nevoiti sa conduca si sa intretina niste mijloace de transport ce pot ceda din cauza starii avansate de uzura. Din momentul in care a preluat conducerea Regiei si pana astazi, Neculai Abalasei nu a facut decat sa achizitioneze tramvaie si troleibuze la care partenerii din strainatate au renuntat deoarece nu le mai puteau folosi. In aceste conditii, se poate trage concluzia ca Neculai Abalasei forteaza angajatii sa conduca mijloace de transport care pot face victime. In loc sa investeasca in reparatiile si reconditionarile care se impun la tramvaie si troleibuze, Abalasei prefera sa investeasca inutil in lucrarile de refacere a liniilor de tramvai, aplicand o solutie gresita si demonstrand in acest fel ca nu face altceva decat sa-si bata joc de banii iesenilor. Consilierii Locali ar trebui sa analizeze mai atent managementul directorului Abalasei, pentru ca, daca nu se ia o masura urgenta de inlocuire a conducerii Regiei cu o echipa competenta, acestia pot fi trasi la raspundere pentru ca au acceptat si au votat sa fie complici la falimentul Regiei aflate in subordinea Primariei.

Vechi de 40 de ani

Conform afirmatiilor specialistilor, tramvaiele si troleibuzele second - hand care circula in Iasi au o vechime de peste 40 de ani. Acestea nu au fost supuse niciodata unei inspectii tehnice autorizate. Troleibuzele care circula in Iasi sunt uzate peste limita admisa. Pentru a le mentine cat de cat functionale, vatmanii si soferii sunt nevoiti sa-si cumpere piesele de schimb de la societati comerciale neautorizate. Astfel, vatmanii si soferii nu au nici o garantie ca mijloacele de transport pe care le conduc corespund din punct de vedere tehnic si sunt zilnic in situatia de a provoca accidente grave. In loc sa fie preocupata de starea tehnica a utilajelor, sa verifice daca la tramvaie si troleibuze sistemul de franare functioneaza in mod corespunzator sau daca usile se inchid cum trebuie, daca aparatura de bord functioneaza, principala grija a conducerii RATEC este daca soferii si vatmanii nu sunt bauti atunci cand ies cu mijloacele de transport din depou. Au cui este vina ca directorul Abalesei nu are incredere in oamenii care conduc mijloacele de transport in comun? Pentru a demonstra primarului Nichita si consilierilor locali ca face totusi ceva, directorul Abalasei scoate la strada tramvaie si troleibuze second - hand. Atunci cand angajatii reclama starea tehnica deplorabila a tramvaielor si troleibuzelor, acestia sunt pur si simplu eliminati la examenul psihologic pe care sunt fortati sa il sustina cu nora lui Neculai Abalasei, Simona Abalasei. Aceasta lucreaza la laboratorul psihologic din cadrul RATEC.
Gabi COHUT
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1375 (s) | 22 queries | Mysql time :0.026470 (s)