Eveniment-Social

Peste 300.000 de elevi, din aproximativ 690 de scoli din 18 orase, au participat la cea de-a XXIX-a editie a concursului de desene Carrefour – FOTO

Publicat: 21 apr. 2016
Carrefour Romania intampina Sarbatorile de Pasti cu cea de-a 29-a editie a concursului de desene pentru copii, desfasurata in acest an, in perioada 22 martie – 18 aprilie 2016, in scolile generale din proximitatea hipermarketurilor Carrefour din intreaga tara, dar si pe platforma online dedicata concursului. Weekend-uri pentru copii si familiile lor la Disneyland Paris, biciclete, laptopuri, tablete, ceasuri Apple Watch si cupoane de cumparaturi au constituit mult-ravnitele premii din acest an. Tema propusa pentru aceasta editie, „De Paste, eroii tai preferati se intalnesc la Carrefour!”, a stimulat imaginatia micutilor si i-a indeamnat sa deseneze sau sa isi creeze eroii preferati. La concursul traditional au participat peste 300.000 elevi, din clasele 0-VIII, de la 696 de scoli care au primit planse, in cele 18 orase in care Carrefour isi desfasoara activitatea.
 
In ceea ce priveste concursul online de desene, editia din acest an a adus un element de noutate. Platforma online a oferit copiilor, cu varste intre 3 si 6 ani, posibilitatea de a desena electronic plansa. Dupa ce a fost desenata, parintii au putut incarca plansa de desen direct pe site, inscriindu-si astfel copiii intr-o competitie bazata pe voturi online. Cei care au obtinut minim 30 de voturi au participat la tragerea la sorti, unde au avut sansa de a castiga unul dintre premiile speciale : un MacBook Air, un Ipad Air 2 si un Apple Watch Sport.
„Suntem extrem de bucurosi sa gazduim, din nou, acest concurs minunat, care ii pune in valoare pe cei mici. Nimic nu se compara cu entuziasmul copiilor de a picta sau realiza colaje creative, lucru care ne motiveaza permanent sa gasim noi optiuni de a le premia creativitatea. Acesta este motivul pentru care am dezvoltat si mai mult dimensiunea online, pe langa cea traditionala, din scoli – pentru a oferi tinerelor talente mai multe variante de exprimare artistica. Mai mult decat atat, clientii nostri, parintii, profesorii si publicul larg vor putea admira creatiile micilor artisti, atat in galeria online, disponibila pe site-ul www.carrefour.ro, cat si in magazinele din tara”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamica Comerciala & Pricing Carrefour Romania. Premiul cel mare al concursului din scoli, oferit de Carrefour Romania, a constat in 18 excursii la parcul de distractie Disneyland, impartite pe fiecare oras participant. Astfel, 18 elevi norocosi, impreuna cu familiile lor, se vor distra timp de un weekend alaturi de personajele din desenele animate favorite.
Pentru elevii care au participat la concursul din scoli, premiile au fost urmatoarele:
Premiul I – 18 excursii de un weekend, pentru castigatori si familiile lor (2 copii si 2 adulti) la Disneyland Resort Paris,
Premiul II –  18 laptopuri,
Premiul III – 29 de biciclete (1 premiu/magazin),
Mentiuni clasele V-VIII – 29 de tablete (1 premiu/magazin),
Mentiuni clasele 0-IV – 29 de smartphone-uri (1 premiu/magazin),
Mentiuni speciale –290 de cupoane de cumparaturi Carrefour in valoare de 100 lei (10 premii/magazin),
Premii colective – 2.250 de premii pentru cele 18 orase participante (125 de premii/oras),
Mai multe informatii despre concurs sunt disponibile AICI. Premiile au fost oferite de Carrefour si partenerii sai: Animal Kingdom, Colgate-Palmolive, Eurosport DHS, Just Master Activities, Network One Distribution, Pepsico, RTC Proffice Experience, Savcom, Tymbark. Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul 1in Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. Zilnic, acesta primeste in magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea intreaga, oferindu-le o gama larga de produse si servicii la preturi echitabile. In Romania, Grupul Carrefour numara 190 de magazine dintre care 29 hipermarketuri „Carrefour”, 107 supermarketuri „Market”, 43 magazine de proximitate „Express”, 10 magazine de proximitate „Contact” si un magazin de comert online.




Adauga un comentariu