News Flash:

Pierderea in greutate fara infometare – 6 trucuri utile

20 August 2018
605 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6662 RON (+0.0012)
USD: 4.0794 RON (-0.0061)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Pierdere in greutate

Daca vrei sa pierzi in greutate, trebuie sa inveti sa faci diferenta dintre foame si sete. Incearca sa bei un pahar de apa de fiecare data cand simti ca iti este foame, pentru a te asigura ca intr-adevar trebuie sa mananci.

Pierderea in greutate fara infometare este un obiectiv pentru tine? Din pacate, multe persoane au impresia ca a slabi si a te infometa sunt sinonime. Dar ceea ce poate nu stiai este ca, in realitate, foamea continua incetineste metabolismul, facilitand ingrasarea.

In articolul de azi iti propunem 6 strategii simple care iti vor imbunatati stilul de viata. Urmeaza sfaturile de mai jos si te vei convinge ca pierderea in greutate fara infometare este intr-adevar posibila.

1. Nu sari peste mese
Saritul peste mese declanseaza mecanismele de conservare a energiei corpului. Cu alte cuvinte, organismul nostru incepe sa consume mai putina energie si, in plus, urmatoarea masa pe care o vom servi va fi mai copioasa din cauza senzatiei de foame care ne copleseste.

Corpul va incerca, de asemenea, sa conserve energia pe care o primeste, mai ales sub forma de grasime care este depusa la nivelul abdomenului. Aceste depozite de grasime cresc riscul de steatoza hepatica (ficat gras) si de boli cardiovasculare.

Luand in considerare toate aspectele detaliate anterior, putem trage concluzia ca saritul peste mese sustine acumularea kilogramelor in plus.

  • O modalitate de a stimula pierderea in greutate fara infometare este sa serveste toate cele trei mese principale (micul dejun, pranzul si cina), plus cate o gustare intre ele.
  • Astfel, vei obtine toti nutrientii de care ai nevoie, vei preveni aparitia problemelor metabolice si iti vei mentine o greutate ideala.

2. Fibrele stimuleaza pierderea in greutate fara infometare
Legumele si fructele ofera fibre care te obliga sa mesteci mancarea mai bine si care iti „pacalesc” creierul, astfel incat sa te simti satul, desi servesti portii mai mici.

In ceea ce priveste stomacul, fibrele solubile sustin golirea acestuia. Totodata, ele maresc distensia, ceea ce te ajuta sa te simti „plin” pentru mai mult timp.

Alimentele ingerate circula mai greu prin intestinul subtire. Un aport suficient de fibre duce la formarea unui strat vascos care faciliteaza absorbtia glucozei, a lipidelor si a aminoacizilor.

Nu in ultimul rand, fibrele stimuleaza productia de saruri biliare si reduc nivelul colesterolului. Includerea lor in dieta ta zilnica reprezinta un pas esential pentru a slabi fara infometare. Poti obtine fibre consumand cereale integrale, legume si fructe.

3. Monitorizeaza atent calitatea alimentelor pe care le servesti
Kilogramele in plus tind sa fie consecinta meselor si gustarilor nesanatoase.

Daca obisnuiesti sa mananci dulciuri cu zaharuri rafinate sau alimente bogate in grasimi saturate, rezervele tale de grasime vor creste. Acest lucru are un impact direct asupra greutatii corporale si sanatatii generale.

Asadar, este importat sa spui da optiunilor alimentare benefice, mai ales cand vine vorba de gustari. Pierderea in greutate fara infometare va fi mult mai simpla daca adopti aceasta masura. Consuma alimente care reprezinta surse importante de nutrienti, carbohidrati de calitate superioara si fibre, cum ar fi:

  • Fructele carnoase
  • Biscuitii din cereale integrale
  • Legumele
  • Sursele de proteine slabe (anumite tipuri de branzeturi, tonul si iaurtul)
  • Infuziile calde, precum ceaiul verde sau cel de musetel
  • Ciocolata cu cel putin 70% cacao
  • Fructele oleaginoase si semintele

In cazul in care esti amatoare de dulciuri sau de alimente foarte sarate si ti se face pofta de asemenea produse, opteaza pentru variante mai naturale:

  • Foloseste mierea pe post de indulcitor.
  • Prepara o gustare sarata de indata ce ajungi acasa. Poti adauga si cateva mirodenii pentru a-i intensifica gustul.
  • Indulceste preparatele cu fructe, nu cu zaharuri din comert.

4. Tine-ti sub control nivelul de anxietate
Un obstacol care ne impiedica frecvent sa slabim este reprezentat de anxietatea care survine in anumite momente ale zilei, in special dupa-amiaza. Cauza reala a anxietatii asociata mancatului este inca necunoscuta.

Dar specialistii au identificat o serie de factori care ar putea influenta acest tip de anxietate:

  • Comfortul psihosomatic
  • Distragerea cognitiva
  • Incercarea de a camufla alte emotii

Desi nu este usor sa tii anxietatea sub control, nu este nici imposibil. Vointa este esentiala pentru a avea succes.

O dieta de slabit care nu implica infometare presupune sa stabilesti obiective usor de atins si sa ai suficienta vointa pentru a-ti parasi zona de confort. Nu uita, mananci ca sa traiesti, nu invers!

5. Bea suficienta apa
70% din corpul uman este alcatuit din apa. Evident, acest lichid este indispensabil vietii. Adesea insa, nu reusim sa consumam nici macar jumatate din cantitatea de apa de care organismul nostru are nevoie pentru a functiona in mod optim. Drept consecinta, ajungem sa confundam setea cu foamea.

Conform anumitor studii*, aceasta confuzie este cauzata de aceleasi mecanisme neuronale care stimuleaza foamea. In plus, mecanismele respective nu sunt foarte selective.

Pentru a pierde in greutate fara a te infometa, este esential sa bei apa atunci cand ti se face foame, dar si dupa ce ai servit masa. Cantitatea ideala de apa pe care trebuie sa o bei pe zi este de 6-8 pahare.

6. Planifica-ti mesele
Daca pierderea in greutate fara infometare este un obiectiv pentru tine, trebuie sa-ti planifici mesele de indata ce pasesti in supermarket. Incearca sa stabilesti un meniu saptamanal inainte de a pleca la cumparaturi. Planificand, vei sti ce produse trebuie sa cumperi, precum si cantitatile de care ai nevoie.

Totodata, vei irosi mai putin timp cautand alimentele de care ai nevoie. Apoi, poti sa gatesti diverse preparate si sa le servesti la una dintre mese sau sa le pui in congelator si sa le reincalzesti mai tarziu.

Planificarea iti permite sa stabilesti ce alimente te atrag, precum si cum le poti gati astfel incat sa nu te plictisesti.

Pune in aplicare cele 6 strategii prezentate in acest articol si vei slabi fara a te infometa intr-un timp scurt. Evita efectul de recul pentru a-ti mentine musculatura si a arde grasimi intr-un mod mai eficient.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1692 (s) | 21 queries | Mysql time :0.032551 (s)